Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä niitä kuukaan ole odottamassakaan!
[/QUO

----
Lähetän terveiseni
täällä, en siellä.
>>> Se oli pointtini.
+
🙃//🤔//👋 hymiöitä
olen usein käyttänyt;
joku saattaisi siten
olettaa toisen viestejä
minun kirjoittamikseni.

Oletko sama kiusaaja,
joka jstn syystä
usein kirjoittaa
minkä tahansa viestini
perään mitätöinnin
'Et ole mitään'
'Kukaan ei sinua
kaipaa' tms?
Kuulostavat
minusta perinjuurin
pikimustilta
sukilta nämä
ilkeät kommentit..
Mutta jos se on
sinun hupisi/ilosi, niin
eipä sille mtn mahda.
----
E

Oon kirjoitellut tänne taas väärinä päivinä. Nyt ei sitten taas ole mitään mielessä. Uniakaan en oo onnistunut tilaamaan oikeille päiville. Niin no on se toki edelleen mielessä, että ois joskus kiva nähdä. Vaikka on tässä kyllä aika kiirettä, taas, jonkun aikaa.

Joskus on kiire. Ja joskus toinen ajautuu kauemmaksi, ettei oikeesti ole enää mitään puhuttavaakaan. Vain elämää. Mun kaivattu lähtee aina pois mitään sanomatta. Tulee olo, että sanoin taas jotain väärin.

Äläpä ihana nainen pahoita kateellisten tätien sutkautuksista mieltäsi.
Tietenkään en. Jos on tarve kommentoida ventovieraalle kaupungilla niin on kohtalaisen heikoilla.
Enemmän korpeavat nämä: Jos jokin toiveesi ei toteudu, niin sinua suojellaan ja huomaat myöhemmin miksi. Jotain parempaa on tulossa. Vuosien saatossa on tullut lähinnä vaikutelma, että suojellaan onnellisuudelta ja tilalle lykätään paskakasa.

Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa istua vieressäsi nojaten sinuun. Kietoisin jalkani jalkasi ympärille. 🥰
Semmonen oikein pitkä halittelu kanssasi olisi maailman ihaninta. 😍
Mulla on ollut paljon parempi olotila kun jätin maidon pois. Ei kutita joka v*tun paikkaa. Iho on alkanut menemään parempaan suuntaan. 😊 Mun keho tekee hassuja kuukausijuttujen aikaan. Mulla tulee pusukala huulet ja ovat punaisemmat. 🤣 Hemmetin hormonit.
Rakkaudella M.K.K

Yhteistyössä