V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Simp... - 3+2 - Se ??? jakson nimi englanniksi, parodia tuosta "se" -teoksesta
Okei, vaihdoin suomeksi (laadittaessa löytyi vain enkkuversio). Onko muuta valittamista?Kiitos - en kyllä oikein ymmärrä miksi se on pitänyt englanniksi tähän kääntää se-sanan jälkeen...
Jää jäljelle, kun se katkaistaan.Pyytäisin apua pääsanasta lähtevään 5. Olisi voinut olla yöpuu, mutta eipä ollut.
Kiitos näistä. Muutamaan tarvitsen vielä apuja.Pääsanasta vasemmalle 11 ja 6 wikisanakirja tai ratkojat.fi auttaa (on yhdyssana siis)
Poka... sanasta väliviivallinen 12 mistä se poika-biisi kertoo? ja siintää ylös viistoon vasemmalle 6
Olisin kiitollinen avusta
Viimeinen on huumoriyhtye ja edellinen heidän kappaleensa.Kiitos näistä. Muutamaan tarvitsen vielä apuja.
Ylhäällä vih.. sanasta ylös 8/2/5 ja siintä alas 11/6
Kiitos etukäteen
Kiitos paljon. Nyt se on valmisViimeinen on huumoriyhtye ja edellinen heidän kappaleensa.
- Eipä ole sen kummemmin valittamista, olen vain niin tyhmä etten heti tajunnut kääntää sarjan n 800:n jakson nimeä englanniksi enkä etsiä englanninkielisiltä sivuilta Se-sanan käänökselläOkei, vaihdoin suomeksi (laadittaessa löytyi vain enkkuversio). Onko muuta valittamista?
- lamppu
Et sitten googlannut sarjaa ja kirjailijaa? Tuo enkkuversio tuli sillä haula aika heti...- Eipä ole sen kummemmin valittamista, olen vain niin tyhmä etten heti tajunnut kääntää sarjan n 800:n jakson nimeä englanniksi enkä etsiä englanninkielisiltä sivuilta Se-sanan käänöksellä
Viimeinen oli ennen kirkon pihassa.Alareuna huutaa tyhjyyttään....
Mikä 9+2 yhdistää Lum ja Kak? - erään animaatiosarjan lemmikki
Tai mikä tulee Kaul 8 jatkoksi? - yläpuolisen herra kiukkuinen vaimo
Pääsanasta alas 7 -ikivihreä tai oikealle alaviistoon 8? (Puulajeja?)
Kiitos. Tuo Kaul heiluttelija mulla kyllä on, mut vasemmalle lähtevä? Ei oo pulikka eikä leipuri...Viimeinen oli ennen kirkon pihassa.
Itse asiassa tuo animaatiosarjakin on vähän mysteeri. Tää on varmasti taas joku tosi helppo, mut en vaan tajuu...Viimeinen oli ennen kirkon pihassa.
Mikä tuo jus- kau oikealle 8 on?Ei sittenkään mitään... Pääsin tuon "ikivihreän" kautta eteenpäin. Enää jäi vasempaan yläreunaan Valt 6 Etelä- Eurooppassa ja sen jatko 9, vastassa Kääp.valt
yleissanaMikä tuo jus- kau oikealle 8 on?
Kiitos! Valmista tuli.Olisko kellään vähän apuja?
Pääsanasta oikealle 8 (vinkattiin jo, mutta en keksi) wikisanakirjasta löytyy
alhaallaoikealla pii 11 tämä myös wikisanakirjasta
ylempänä suu 8 karamellin synonyymi
ylhäällä oikealla lei 12 alussa tuon edellisen jatko ja lopussa puoti