K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä minäkin mietin. Ihan samahan se oli S:n kanssa, mukana oli aina myös Damon. Kuka ei halua yhteisiin kuviin? Onko se D vai Bojan, joka haluaa olla edelleen teinityttöjen saavutettavissa? Vähän kuin vapaata riistaa.

Kärtsän kanssa vähän sama juttu, joskin vähän kyllä ymmärrän sitä, että hän ei tuo kumppaniaan julkisuuteen.
Onhan toi aika erikoista, että kolmatta pyörää raahataan koko ajan mukana. Ymmärtäisin jos olisi isompi kaveriporukka. Ehkä sillä yritetään ”huijata” seuraajia. Sitten kannattaisi kiinnittää huomiota someseuraamisiin kun niitä fanit syynää suurennuslasilla. Jotainhan salattavaa tossa on kun ei täysin avoimesti kuitenkaan esiinny toistensa somessa.

Edelleen vähän tulkitsemattomissa, onko Bosnian laululintu kuitenkin "pelkkä" uusi ystävä. Kroatian influbestis kun näyttää kulkevan tiiviisti kyljessä reissuillaan Bojanin ollessa ikään kuin kolmas pyörä. Mutta jos B on vain ystävä, miksi hän ei saa näkyä osana matkaseuruetta?
Ehkäpä se on juuri tuo influ-sana, minkä takia kummatkin pyörivät toistensa seurassa matkoilla. Kummankin Markon ja D:n tarinat olivat Kööpenhaminasta tarkkaan harkittuja, kiillotettuja, vaatteet ja meikit ojennuksessa. B:n habitus ei välttämättä sovi tähän luotuun kiiltokuvamaailmaan aina. Kaipa se Markin poistama kuvakin D:sta oli vääränlainen (ilme), eikä poisto johtunut niinkään seurasta.

Bojania pitää kyllå kunnioittaa, ettei tyydy "melko hyvään". Rima korkealle ja kiipeämään. On se Dzejla vaan melkoinen aarresaalis. Parhaita suhteita sellaset, joissa kunnioitetaan ja ihaillaan ja vähän jånskätäänkin (terveellä tavalla) oikein täysillä alusta asti.

Bojania pitää kyllå kunnioittaa, ettei tyydy "melko hyvään". Rima korkealle ja kiipeämään. On se Dzejla vaan melkoinen aarresaalis. Parhaita suhteita sellaset, joissa kunnioitetaan ja ihaillaan ja vähän jånskätäänkin (terveellä tavalla) oikein täysillä alusta asti.
Ja toivon, että Bojanissa on myös jotain erityisen spesialia Tsiilan silmissä, eikå vaan mikään hauska ja sinnikäs kaunispoika.

Edelleen vähän tulkitsemattomissa, onko Bosnian laululintu kuitenkin "pelkkä" uusi ystävä. Kroatian influbestis kun näyttää kulkevan tiiviisti kyljessä reissuillaan Bojanin ollessa ikään kuin kolmas pyörä. Mutta jos B on vain ystävä, miksi hän ei saa näkyä osana matkaseuruetta?
Olisko mukana muitakin kuin tuo D n bestis, mutta vain nämä kaksi haluaa yhdessä näkyä.

Mä oon ite semmonen, että torjun ja oon torjunu "itselleni liian hyvåt". Ja valinnu turvallisen, jonka oon kokenu olevan "itseni tasalla tai alempana" (kyllä, pahoittelut) Ja tässä sitä ollaan, sinkkuna nelikymppisenä.

Ehkäpä se on juuri tuo influ-sana, minkä takia kummatkin pyörivät toistensa seurassa matkoilla. Kummankin Markon ja D:n tarinat olivat Kööpenhaminasta tarkkaan harkittuja, kiillotettuja, vaatteet ja meikit ojennuksessa. B:n habitus ei välttämättä sovi tähän luotuun kiiltokuvamaailmaan aina. Kaipa se Markin poistama kuvakin D:sta oli vääränlainen (ilme), eikä poisto johtunut niinkään seurasta.
Haha! Ihanko itse keksit? Ei ne Markon vaatteet sen kummempia oo ku Bojanilla. Ja Bojanhan oli komea raitapaidassaan ja uusissa farkuissaan. Ja yhteiskuva muka poistettiin Bn väärän ilmeen takia. Anna mun nauraa. Jos oisivat pelkkiä ystäviä, ois kyllä näkynyt kuvissa.

No aika surkeaa jos noin ulkokohtaiset on kumppanin kriteerit. Kuulostaa jo joltain incel ohjeistukselta parin hankintaan. 😬

Tsiila häpeää B:n habitusta? Kamalan surkeeta 😭😭😭😭😭😭😭😭

Haha! Ihanko itse keksit? Ei ne Markon vaatteet sen kummempia oo ku Bojanilla. Ja Bojanhan oli komea raitapaidassaan ja uusissa farkuissaan. Ja yhteiskuva muka poistettiin Bn väärän ilmeen takia. Anna mun nauraa. Jos oisivat pelkkiä ystäviä, ois kyllä näkynyt kuvissa.
Höpö höpö ja D:n ilmeestähän tossa puhuttiin, ei ole mitään todisteita muusta kuin ystävyydestä itselläsikään.

Yhteistyössä