V
vierailija
Vieras
No voi perse.Joo, ei onnistu. Tietäisitpä miten monta vuotta minä olen yrittänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No voi perse.Joo, ei onnistu. Tietäisitpä miten monta vuotta minä olen yrittänyt.
Näin onJoskus tavaraa ojentaessa on sormet hipaisseet meillä. Muistaakseni.
Paljon helpompaa kun kysyy suoraan ja ilmaisee haluavansa tavata.Pitäisi nähdä jossain sattumalta, mutta sattumaa on hieman vaikea suunnitella.
Miten toivoisit asioiden olevan?Tänään taas hiukan rankempi ilta. Itkeä tihrustin tossa äsken edes ymmärtämättä miksi. Tuli vaan surullinen olo tästä kaikesta.
Kosit? Jos nyt vaikka ensin näkisit.En ole unohtanut, kosin kyllä kun ehdin. Hyvää yötä.
Minulla samaa joka pvä.Tänään taas hiukan rankempi ilta. Itkeä tihrustin tossa äsken edes ymmärtämättä miksi. Tuli vaan surullinen olo tästä kaikesta.
Yhteiskunnassa? Ihmisten välillä? Vai mun elämässä? Lähdin taas täysin turhaan pohtimaan aihetta, johon ei tule mitään muutosta, tulee vaan pettymyksiä, jos vaikka laittaakin itseään likoon. Vois jättää ne asiat sinne pölyttymään.Miten toivoisit asioiden olevan?
Mistä tiedät, ettei ole nähnyt?Kosit? Jos nyt vaikka ensin näkisit.
Mä en ole itkenyt aikoihin. Mut nyt tuli kyyneleitä silmiin.Minulla samaa joka pvä.
No kun täällä kirjoittelee eikä irlMistä tiedät, ettei ole nähnyt?
Joskus mietin että silloinko kaivattu ajattelee kun en saa unta vaikka itse koitan olla ajattelemattaEn saa unta. Oon näköjään sellainen sielu, jolle mitkään ylimääräiset vapaat eivät sovi, heti menee unirytmit sekaisin. Äsken oli vielä virtaa päällä kuin olisin maratonille lähdössä.Toivottavasti sinä, rakas ihmiseni, nukut sikeästi ja hyvin. Oikeasti en saisi edes tähän aikaan yöstä sinua ajatella, mutta minkäs sitä itselleen voi.