V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän ole, vaan koko ajan on käytetty sanaa jos. Miten tyhmiä lukijoita täällä onkaan?No joku koko ajan yrittää selittää että tuo on ruotsi koska siellä on ruotsin kruunuja eikä tanskan. Ei ole.
Hyvin harva erottaa.K korvat isommat. Oisko ottanut korvikset kuvaan pois, ei varmaan. Siis Härtsykkä persikka
Häh, itse enemmän joksufaninakin erotan ton sekunneissa Häärijäksi.Hitto piti ihan ottaa kuvakaappaus Hn kuvasta ja en edelleenkään erottaisi et onko K vai H. Miten teillä on noin tarkka silmä
What? Siis og viesti oli et "Jos toi ois tanskan kruunuja se ois noin 10 euroa. Ruotsin kruunuina reilu 7 euroa. Mutta eiköhän tuossa olla lähdössä, ei saapumassa." Ei kukaan mitään sano et ovat Ruotsissa.No joku koko ajan yrittää selittää että tuo on ruotsi koska siellä on ruotsin kruunuja eikä tanskan. Ei ole.
Mun pää räjähtää. Eikö sen B:n nyt voi jo jättää v..tuun K:n tekemisistä!?
Miten ihmeessä siellä Köpiksen kentällä siis olisi ruotsin kruunut?Eihän ole, vaan koko ajan on käytetty sanaa jos. Miten tyhmiä lukijoita täällä onkaan?
Ei voi, B kaipaa Jereä.Mun pää räjähtää. Eikö sen B:n nyt voi jo jättää v..tuun K:n tekemisistä!?
Hitto piti ihan ottaa kuvakaappaus Hn kuvasta ja en edelleenkään erottaisi et onko K vai H. Miten teillä on noin tarkka silmä
Ei niin vaan sanottiin että he olisivat menossa/menneet ruotsiin, sen sijaan että lentäisivät ruotsin kautta kotiin.What? Siis og viesti oli et "Jos toi ois tanskan kruunuja se ois noin 10 euroa. Ruotsin kruunuina reilu 7 euroa. Mutta eiköhän tuossa olla lähdössä, ei saapumassa." Ei kukaan mitään sano et ovat Ruotsissa.
Tämä.Mun pää räjähtää. Eikö sen B:n nyt voi jo jättää v..tuun K:n tekemisistä!?
En ole väittänytkään.Niin. Eli tuossa videolla ei olla Ruotsissa.
Justhan ne teki yhteisbiisin, ensiesitys Ruotsissa.
No hetihän tuosta näkee, että on Härtsä, perseen muotokin erilainen.Hyvin harva erottaa.
Niin. Mistä ne ruotsin kruunut ilmestyisi?What? Siis og viesti oli et "Jos toi ois tanskan kruunuja se ois noin 10 euroa. Ruotsin kruunuina reilu 7 euroa. Mutta eiköhän tuossa olla lähdössä, ei saapumassa." Ei kukaan mitään sano et ovat Ruotsissa.
Justhan ne teki yhteisbiisin, ensiesitys Ruotsissa.
Hyvä. Tanskassa on tosiaan ihan omat kruunut.En ole väittänytkään.
I di oo tti. Kumpi valuutta tää on: kr ?Miten ihmeessä siellä Köpiksen kentällä siis olisi ruotsin kruunut?
Ei voi, B kaipaa Jereä.
SE BIISI EI OLE VALMIS VIELÄ. Miten hemmetin ty hmää porukkaa täällä on.
Varmaan sen viestin kirjoittaja ei vain tajunnut eroa ja spekuloi kummassa maassa olisi parhaillaan ymsNiin. Mistä ne ruotsin kruunut ilmestyisi?
Mä sanon että ovat jo Montenegrossa koko porukka. Siellä vaan on niin kansainvälistä että kahvin hinta on ilmoitettu ruotsin kruunuissa.What? Siis og viesti oli et "Jos toi ois tanskan kruunuja se ois noin 10 euroa. Ruotsin kruunuina reilu 7 euroa. Mutta eiköhän tuossa olla lähdössä, ei saapumassa." Ei kukaan mitään sano et ovat Ruotsissa.
Bojan sanoi Not so soon. Eli 08.08.Mistä sinä sen tiedät? Jospa saaneet sen viimeisteltyä nyt ja Ruotsissa esittävät yleisölle ekaa kertaa.