Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootko mysteerimies?

En ollut , mutta nyt olen paikalla. Tää on jotain oikeesti järjetöntä. Tammikuussa kun laitoin sinulle Ig viestin ja vastasit ensin siihen ig.ssä, jotain muuta. Muutama minuutti ja laitoit vauvalla viestin, joka ei voinut olla muuta kuin viesti sinulta. Ihmettelin , miten saatoin edes mennä sinne. Se oli jotain järjetöntä telepatiaa, koska olin käynyt siellä tosi harvoin ennen sitä. Joskus olin sanonut sinulle, että se on paikka , jossa on tosi sakeaa juttua.

Eli et ole antanut anteeksi ? Olin ajattelematon. Olisin vielä toisen kerran halunnut palata asiaan ja pyytää samalla anteeksi. Kyllä tajusin, että loukkaannuit. Tein ilmeisesti jotain peruuttamatonta. Tunteet on vaan niin pinnassa.
Ei kyse ole siitä, että pitäis pyydellä anteeksi, tai siitä itse konkreettisesta asiasta vaan jäi kaihertamaan millaisesta katsomuksesta ja ajatuksista sellainen kommentti kumpuaa. Mitä on tavallaan siellä taustalla. Se jotenkin haavoitti luottamusta siihen, että myös sun arvot ja ajatukset antaa lopulta tälle meidän jutulle mahdollisuuden. Jos taustalla vaikuttaa tuollaiset ajatukset, niihin törmätään varmuudella.

Yhteistyössä