V
vierailija
Vieras
Juurihan tuolla yläpuolella joku tunnusti, että trollaus idsku.Onpa söpöä jos Boitsu antaa aina hupparinsa rakkaalleen. Onnekas onkaan hän joka sen kulloinkin saa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juurihan tuolla yläpuolella joku tunnusti, että trollaus idsku.Onpa söpöä jos Boitsu antaa aina hupparinsa rakkaalleen. Onnekas onkaan hän joka sen kulloinkin saa.
Jos on aina sama huppari kyseessä niin siitä on romanttisuus kaukana.Onpa söpöä jos Boitsu antaa aina hupparinsa rakkaalleen. Onnekas onkaan hän joka sen kulloinkin saa.
Höpö höpöJohan se sillä ekalla uk kiertueella antoi hupparinsa yhelle fanille. Se on selvästikin sen tapa.
Ei ole antanut mitään pönttyli, muutoinkin vain ystävä tämäkin.Jos on aina sama huppari kyseessä niin siitä on romanttisuus kaukana.
Jos on aina sama huppari kyseessä niin siitä on romanttisuus kaukana.
Mä haluan nähdä kun K hellästi ottaa käsittelyynsä Kylen .
Mä haluan nähdä kun K hellästi ottaa käsittelyynsä Kylen .
No hupparin se kyllä antoi fanille, mutta siihen ei liittynyt mitään sellaista mitä tuossa vihjailtiinHöpö höpö
Kyleä ette vedä tähän likakaivoon!
Kyleä ette vedä tähän likakaivoon!
Kutsutko Kärtsää likakaivoksi?
Kaunis suurisilmäinen nuorimies ja mikä hymy. Kärtsä ei voi olla rakastumatta häneen, kun tapaavat. Bojan näyttää rähjääntyneeltä pussijuopolta hänen rinnallaan.
www.instagram.com
Kaunis suurisilmäinen nuorimies ja mikä hymy. Kärtsä ei voi olla rakastumatta häneen, kun tapaavat. Bojan näyttää rähjääntyneeltä pussijuopolta hänen rinnallaan.
Niin? Eli millä perusteella ”Werther's originalit” ovat kovia karkkeja? Eivät millään.Sen tuotemerkin nimi on Werther’s original, sama lukee kaikissa niiden tuotteissa niin kovissa kuin pehmeissä, uuno.
No tyhmä olet jos väität, että Werther’s originalit on niitä kovia vain. Eivät ole, vaan mä söin tänään sellaisia tosi pehmeitä.https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/werthers-original-pussi-135g-kerma-4014400910063 Nää on niitä alkuperäisiä Original "KERMAKARAMELLEJA" ('Cream candies") ä.äliö. KOVIA JA IMESKELTÅVIÄ! Aina niin väärässä ja silti äänekkäin joka asiassa.
Werthers Original - merkin alla on monia erilaisia tuotteita. Ja turha alkaa mulle - oon koko Werthers Original Kermakaramellien palstakätilö.
Se vaan, että suurin osa noista keikoista oli jo julkaistu, tonttu.Jokeripokerit siis julkaisi kesän keikkansa just kun tapaamis-&collabpöhinän huomio oli maksimissaan. Osaa ne ainakin ajatella näkyvyyttään, vaikka muuten aktiivisuus hiipunut.
Bojan näyttää täysin muissa maailmoissa olevalta. Varmaan kaipailee vain Jereä, eikä mikään piirustustehtävä satu nyt kiinnostamaan
![]()
Joker Out Instagramissa : "Kaj imajo skupnega šporget, Ivan Cankar in zmaj, ki je reka? 🤔 #jokerout #ifeelslovenia #new #cankar #slovenia"
4,104 likes, 45 comments - joker_out_official April 26, 2025: "Kaj imajo skupnega šporget, Ivan Cankar in zmaj, ki je reka? 🤔 #jokerout #ifeelslovenia #new #cankar #slovenia".www.instagram.com
No tyhmä olet jos väität, että Werther’s originalit on niitä kovia vain. Eivät ole, vaan mä söin tänään sellaisia tosi pehmeitä.
Bojere Universum trollailuun liittyvät Werthersit olivat nimenomaan Werthers Original Kermakaramelleja. Ja suu poilkki. Siirry tutkimaan juna-aikatauluja, arvon rouva.No tyhmä olet jos väität, että Werther’s originalit on niitä kovia vain. Eivät ole, vaan mä söin tänään sellaisia tosi pehmeitä.
No tyhmä olet jos väität, että Werther’s originalit on niitä kovia vain. Eivät ole, vaan mä söin tänään sellaisia tosi pehmeitä.
Tuskin tulee just mitään.Ehkä ei, mutta ensviikolla kuitenkin taas näkevät En malta odottaa yhteiskontenttia!