V
vierailija
Vieras
Ketju on jo tutkinnassa, että näin.
Muumilaakson poliisisetä pamputtaa Bojania loukkaavia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ketju on jo tutkinnassa, että näin.
Ai, etkö se olekaan sinä, joka ulisee aika ajoin KB-nukkeleikeistä? Eipä sitten mitään.
Saipa-ranneke edelleen K:lla, saikohan sen joltain isolta pelaajalta
Ilmoitatko sinne Muumilaakson poliisiasemalle?No ne KB jutut ovatkin nukkeleikkejä, jotka pitäisi ilmottaa poliisille.
Höpö höpöNo ne KB jutut ovatkin nukkeleikkejä, jotka pitäisi ilmottaa poliisille.
Ja leveämpi kuin monien aivot täällä.P:n munakoiso on leveämpi kuin K:n ranne.
Ilmoitatko sinne Muumilaakson poliisiasemalle?
Ja leveämpi kuin monien aivot täällä.
Höpö höpö
Kohta saat toistella tota höpö höpöä Muumilaakson vankilassa.
Ei vaan noi minulle huudelleet ja työpaikkaani haukkuneet, samat taitaa loukata Bojania täällä.Kohta saat toistella tota höpö höpöä Muumilaakson vankilassa.
Muumilaakson vankila kutsuu sinua.Ei vaan noi minulle huudelleet ja työpaikkaani haukkuneet, samat taitaa loukata Bojania täällä.
Ei vaan noi minulle huudelleet ja työpaikkaani haukkuneet, samat taitaa loukata Bojania täällä.
P:n munakoiso on leveämpi kuin K:n ranne.
Mitä aiot niillä tehdä?Olen ottanut kuvakaappaukset niistä viesteistä.
Onko tuo saiparanneke siis sen ertsurengas?
Onko tuo saiparanneke siis sen ertsurengas?
Olen ottanut kuvakaappaukset niistä viesteistä.
Aaaaww rakkausrannekeSaipa-ranneke edelleen K:lla, saikohan sen joltain isolta pelaajalta
En luullut. Kuten sanoin, katsoin jo sitä Areenan showta, että on hienon näköinen show ja spektaakkeli ja ihan siksi katsoin, että on menemisen arvoinen, jos siellä kerran on hyvänen aika samana vuonna sekä Käärijä että Joksut! Ja jos Lasha Tumbain saisi kuulla livenä niin johan se ois lapsillekin yleissivistystä!
Ja tytär on ruinannut uutta matkaa since viime kesäkuun eikä mua nappaa lähteä mihinkään, niin tonne nappaa. Ni mikä nottei Ja jos sieltä tulisi poijilta yhteiskontsaa someen niin sen näkee toki kotisohvaltakin, mutta tällainen viisujuttu, jossa on samalla kertaa ns. parhaita paloja on itseä paljon kiinnostavampi kuin varsinaiset viisut, joissa suurin osa on itselle täysin epäkiinnostavaa ulinaa
Paitsi jos Slovenia ikinä voittais, niin sinne ois ihan pakko lusikka-haarukoida itsensä mukaan!
Ei ole minun kirjoitus tämä.Siis niistä loukkaavista viesteistä eli K&B shippaukseen liittyvistä.
Huhhuh...luin *se*Saipa-ranneke edelleen K:lla, saikohan sen joltain isolta pelaajalta![]()
www.instagram.com
Kuullotan mielelläni K:n sipuliaSipulia kuullotetaan kahdella l:llä, yhdellä kuulostellaan.