V
vierailija
Vieras
Samoin kuin nämä ns. yhtäkkiä tulleet ulkonäköhaukkujatkin.Ei minun silmään, olet kiusaaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samoin kuin nämä ns. yhtäkkiä tulleet ulkonäköhaukkujatkin.Ei minun silmään, olet kiusaaja.
Enkä oleEi minun silmään, olet kiusaaja.
Totta muuten, nyt vasta tajusin!Tää yhteisbiisijän tarkoittaa, että Jere nähdään Logomon keikalla tai Bojan K:n keikoilla. apuuuva
Apua sjatukselle, että nähtäis jo ennen elokuuta. En tule varmaan osumaan jos ei vihjaa ennakkoon.
Enks kyyhkystellykin nätisti? T.AL 96/100No sovitaan nyt näin, että Jere ja Bojan ovat KUMMATKIN sinkkumiehiä, jotka ehkä jo tällä reissulla oivaltavat syvän rakkauden toisiaan kohtaan. Tuon rakkauden, jota he ovat kummatkin kiertäneet kuin yksinäiset, kylmissään olevat sudet polttavaa nuotiota.
Ehkä jo tänä yönä löytävät tuon aarteen jakaessaan yhteisen vuoteen. Eivätkä enäå koskaan päästä siitä irti
Mä nyt lainaan tätä viestiä vaikka kommentoin yleisesti koko keskustelua siitä oliko ke kahdestaan vai eiDiscordin kertoja ei varsinaisesti sano heidän olleen kahdestaan, vaan että näkivät Bojanin ja Jeren kahvilla. Mutta eihän siinä mitään vaikka olisivat kahdestaankin olleet. Sonny ja Allu ovat voineet jäädä tekemään jotain duunijuttuja tai mennä toiseen paikkaan. Puheiden perusteella nämä fanit vaikuttivat todella asiallisilta. Kysyneet ystävällisesti ja pahoitelleet monta kertaa. Ja julkaisivat kuvan vasta muutamaa tuntia myöhemmin, etteivät enää olisi kahvilassa ja hekin jatkoivat matkaa muualle.
Jos tämä biisi olisi Vain Elämää-tuotantoon, eikö siinä olisi tiukemmat säännöt, ettei mitään saisi etukäteen paljastaa? Nythän kaikki suurin piirtein tietäisivät, jokin kappaleista olisi todennäköisesti yhteistyössä B:n kanssa. Ei tietoa tarkemmin säännöistä, osaako joku sanoa?
pin.it
Säännöt on säännöt ja samat kaikille. En kyllä usko kn olevan mukana ve:sdä. Eihän se edes osaa laulaa. Ilman taustoja ja tuplausta kaameaa kuunneltavaa.No eiköhän ne säännöt aika joustavat olisi tällaisessa tilanteessa, kun formaatti on jo aikansa elänyt ja ihmisten kiinnostus pakkasella. Tuskin tuotantoyhtiöllä olisi kauheasti varaa nillittää pikkujutuista, jos olisivat todella saaneet muitakin kuin hasbeenejä ylipuhuttua mokomaan mukaan.
Sä oot aika urpo
Säännöt on säännöt ja samat kaikille. En kyllä usko kn olevan mukana ve:sdä. Eihän se edes osaa laulaa. Ilman taustoja ja tuplausta kaameaa kuunneltavaa.
Kyllähän he pysyy nuotissa. K ei.Jaa mites noi JVGt ja Miklut?
Kyllähän he pysyy nuotissa. K ei.
Mä nyt lainaan tätä viestiä vaikka kommentoin yleisesti koko keskustelua siitä oliko ke kahdestaan vai ei Eihän sitä S ja B kahvilla kuvaakaan mainostettu sillä että he olivat kahvilla neljästään, vaikka siinä oli slovenialainen näyttelijäkin mukana, eli varmasti kuvaajan/kuvan jakaneen tunnistama tyyppi. Toki ne toiset pöydässä istuneet sitten huomioitiin (varsinkin täällä), mutta lähtökohtaisesti toitotettiin kuitenkin juuri sitä että s on nähty Ljubljanassa b:n kanssa, eikä sitä että s nähty Ljubljanassa B:n ja kahden muun kanssa. Nytkin tän tuoreen kuvan postannut fani kertoi että heidän eka reaktio oli että omg onko tuo B ja vasta sitten he bongasivat myös k:n. Tää on mun mielestä aivan normaali reaktio että jostain porukasta silmät nappaa vain sen tyypin jonka tunnistaa tai pitää olennaisena, ja juuri tästä tietystä tyypistä sit kerrotaan, vaikka koko terassillinen olisi samaa porukkaa.
Alluhan laittoi stoorin Ljubljanasta tuon kahvilapaikan läheltä. Totta kai ne on voineet kulkea erikseen mutta yhtä hyvin ovat voineet olla koko porukallakin. En ihan tiedä miksi se on olennaista, en tajunnut siitä sen s kuvaakaan yhteydessä. Kyllähän sitä voi olla vaikka onnellisesti naimisissa ja istua silti muitten kanssa kahvilassa, ja yhtä hyvin kaveripohjaltakin voi istua kahvilla kaksin.
Kyllähän he pysyy nuotissa. K ei.
Niin K on parempi laulamaan kuin nämä, haha ja muistatteko, kun keekki yritti yhden biisin verran laulaaJaa mites noi JVGt ja Miklut?
Moneltako trollihahmokisa tänään käydään? Osa jo ottikin varaslähdön.
Illalla vasta, että saadaan muutkin kuin ”osa-aikatyötä” tekevät mukaanMoneltako trollihahmokisa tänään käydään? Osa jo ottikin varaslähdön.
B ja K näkivät toisensa mutta missäs ne kyyhkysenergiat on. Vaikuttaa Cittarin puluilta lähinnä
No tässä tapauksessa tod.näk. olivatkin, S kuvassa selvisi kyllä heti, että siellä oli neljä toisin kuin väitätte niin, näki heti kaveritapaamiseksi niin.Mutta kun se on ensiarvoisen tärkeää näille bojerettäjille että ne on KAHDESTAAN jossain eikä kaveriporukalla
Mikä ”mystinen 4” on ollut Jokereiden instassa pari päivää sitten? Mihin sillä viitataan?