V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on muissakin joksudiscordeissa, tuskin nokkaansa kopauttaa tollaisesta, mutta ihan turha jäähy minustakin.Eiköhän tuo ole vähän katkeraa olla jäähyllä. Antaisivat vaan yhden olla eri mieltä, vaikka kärkevä onkin.
Milläköhän perusteella kalsariäijien joukossa.Todennäkösesti!
Niin on, tuo oli siis täysin mun oma mielipide niitten yhteisbiisistä.Bess on yks Suomen soitetuimpia radiossa ja suosituimpia esiintyjiä, muuten hyvä yritys![]()
Hän on muissakin joksudiscordeissa, tuskin nokkaansa kopauttaa tollaisesta, mutta ihan turha jäähy minustakin.
Omasta tahdostaan vai muutko laittoi?Hän on viikon jäähyllä sieltä
Niin, on yksi kolmesta modesta.Siis Joylle on annettu jäähy discordissa? Sori en oo seurannut keskusteluja vähään aikaan. Eikös hän ollut modena siellä?
No muut tietenkin, haloo.Omasta tahdostaan vai muutko laittoi?
Etkö ole itse siellä sitten?Siis Joylle on annettu jäähy discordissa? Sori en oo seurannut keskusteluja vähään aikaan. Eikös hän ollut modena siellä?
Etkö ole itse siellä sitten?
Otettiin moden rooli pois.Niin, on yksi kolmesta modesta.
Vauvallakin aktivoiduttiin. Loverpool.
Mikset ole?No en kai kyselis jos olisin siellä.
Ei siitä ole kukaan puhunut täällä, onko niin?Otettiin moden rooli pois.
JuuEi siitä ole kukaan puhunut täällä, onko niin?
Tsiila laittoi juuri omia instapäivityksiä: kauniita meikki- ja vaate-esittelyitä. En tiedä mutta meinaan tukehtua nauruun ajatukselle, jos Tsiilan silmille läjähtäisi nämä K:n julkiset päivitykset kalsareissa heiluvista suomalaisista miehistä B:n kämpillä. Nämä maailmat eivät vaan kohtaa.
Ja siellä se Boitsukka vaan viestittää Tsiilukalle ja heti kun huomaa että kuvataan, niin on tekevinään taas töitä.
Mihin tää viittaa, näkyi olevan tumpussa?Tilhi on kaunis lintu.