V
vierailija
Vieras
Mitä nopeutta sillä saa ajaa? Mä ajattelin kuljettaa laiturin junassa.Olenko mä ainoa joka menee laiturilla Mikkeliin? Just asensin siihen pyörät alle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä nopeutta sillä saa ajaa? Mä ajattelin kuljettaa laiturin junassa.Olenko mä ainoa joka menee laiturilla Mikkeliin? Just asensin siihen pyörät alle.
On sanonut. Oliko se sen esittely UMK-haastis, Katrin kanssa, ennen voittoa?
Minäkin muistelen, että ennen viisuja olisi näin sanonut.
Joo hanki itse vaan. Friikkisirkuksen osallistuja.
Nää trollaa, jos ette jo tajunneet. Ei Mairekaan nyt ihan näin tyhmä ole.
Höpsis, ei ole yhtään tuollainen mitä luot, vaan romanttinen söpöstelijä on.Niin sanoi, mutta tuota ei kuitenkaan kannata ottaa "jumalansanana" stana. Puhui tuosta siinä yhteydessä, kun oli puhetta showhahmosta ja esiintymisestä ja millainen on siviilissä. Ei kyllä varmasti tarkoittanut, että söpöstelee koko ajan, kyllä siinä äijässä on munaa ja voimaa myös. Täällä mammelit ja Bojere-uskovaiset vain haluaa vääntää Kärtästä itselleen sopivaan muottiin.
Mitä nopeutta sillä saa ajaa? Mä ajattelin kuljettaa laiturin junassa.
Höpsis, ei ole yhtään tuollainen mitä luot, vaan romanttinen söpöstelijä on.
K tykkää söpöstellä tarkoittaa Mairen kielellä että hän virkkaa pitsiliinoja Bojanin kanssa istuen sohvalla vierekkäin.
No niin tröllerö. Mees muualle.Höpsis, ei ole yhtään tuollainen mitä luot, vaan romanttinen söpöstelijä on.
Muista pitää huoli, et hinaavat laiturin myös mukana Mikkeliin!En tiedä. Se selviää sitten kun poliisit pysäyttää. Ehkä pääsen sillä poliisikyydillä Mikkeliin asti.
Jere Pöyhösestä puhun.Ai kuka? Paavistako puhut?
apua mä kualen taas.
Sinä olet.No niin tröllerö. Mees muualle.
Jere Pöyhösestä puhun.
Se oli niitä UMK alkuvuoden aikaisia. Katri haastatteli K:n vanhempien kotonaSanoikos K jossain haastattelussa, että tykkää söpöstellä? Kuka muistaa, mikä haastattelu se oli?
Ehkä seuraavaOnko hän nykyään Paavi?
Onpa hauskaa heko heko, ja K fanin sivistys, jota ei ole.Jos oot sama tyyppi joka kuali eilen sille B menee lesbosta, niin sä oot aika usein kuallut mun jutuille. Sut saa vissiin aika helposti kellistettyä makkarin sängyllä.
Paavi Jeresus ensimmäinenEhkä seuraava
Jos oot sama tyyppi joka kuali eilen sille B menee lesbosta, niin sä oot aika usein kuallut mun jutuille. Sut saa vissiin aika helposti kellistettyä makkarin sängyllä.
Onpa hauskaa heko heko, ja K fanin sivistys, jota ei ole.
Pääseekö mukaan?Voipi olla. Sulla on hyvät jutut.
Onpa hauskaa heko heko, ja K fanin sivistys, jota ei ole.
Paavi Jeresus ensimmäinen![]()