V
vierailija
Vieras
Samaa kuraa koko sakki.Huomautin aiheellisesti että eivät niputtaisi kaikkia Bojanisteja yhteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa kuraa koko sakki.Huomautin aiheellisesti että eivät niputtaisi kaikkia Bojanisteja yhteen.
En minäkään, eihän toi Amy mikään pelkän Bojanin kuvaaja tai fani ole koskaan ollutkaan.
Koska ette erota meitä. Emme ole aina samaa mieltä asioista muiden tosishippareiden kanssa.
Työtään vain tekee, tota nimittelyä en myöskään ihan ymmärtänyt ideaa.Kaunis nainen ja nämä haukkuvat häntä Railaksi. Kyllä täällä on nyt aivan muut seonneet kuin Bojanistit.
Ja molemmat te olette aina paikalla
Mullakin huutava rahapula, muttei mitään myytävää. Paitsi...Missä suosittelette turhien joksutavaroiden myyntiä, on iso rahapula, toi Damon yhteistyöpaita ihan turha ja koko ei täysin sopiva, samoin oikeastaan noita levyjä sun muita, osa vielä muoveissakin.
Työtään vain tekee, tota nimittelyä en myöskään ihan ymmärtänyt ideaa.
Ei pidä paikkaansa, A täällä useammin on ollut samaan aikaan.Ja molemmat te olette aina paikalla
Mullakin huutava rahapula, muttei mitään myytävää. Paitsi... Entinen tapailumies haluaisi ostaa palveluksiani. En ole ikinä ollut tällaisessa tilanteessa, että joutuisin oikeasti miettimään kyseistä tarjousta...
Onko hän se hallitsevampi persoona?Ei pidä paikkaansa, A täällä useammin on ollut samaan aikaan.
Yök, en minä kyllä.Pistäisin surutta rahoiksi. Tuollainen tilanne, jossa on vielä ennestään tuttu henkilö kyseessä.
Ei pidä paikkaansa, A täällä useammin on ollut samaan aikaan.
Pistäisin surutta rahoiksi. Tuollainen tilanne, jossa on vielä ennestään tuttu henkilö kyseessä.
Vastasitko juuri itsellesi?Näin juuri. Minä käyn täällä vähän harvemmin ja siksi kommentoin yhtä eilistä mielipidettä mikä oli ehkä Aidon. Ei minun tarvitse aina olla samaa mieltä asioista hänen kanssaan.
Vastasitko juuri itsellesi?
Todellakin.Te pelkän K fanit olette yksinkertaista sakkia.
Tilanne on tosi huono ja jos ei muuta tipahda jostain taivaasta ensi viikolla, joudun suostumaan...Pistäisin surutta rahoiksi. Tuollainen tilanne, jossa on vielä ennestään tuttu henkilö kyseessä.
Noniin opettelepa käyttäytymään.Te pelkän K fanit olette yksinkertaista sakkia.
Noniin opettelepa käyttäytymään.
Tilanne on tosi huono ja jos ei muuta tipahda jostain taivaasta ensi viikolla, joudun suostumaan... ap
Älä selitä, selvästi olet sinä.Minä en täällä hauku nuorta kaunista naista Railaksi, enkä ole myymässä itseäni.
Älä selitä, selvästi olet sinä.