K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa Jan ihme kolho luikero ja tuli myös tumpussa vastaan jotkut shippaa vielä Jancea, minkä luulisi olevan jo menneen talven lumia, tylsä.

Minä en ymmärrä näistä pareista ainuttakaan. Pelkkää homoteatteria Jance, Bojere jne. En uskalla tätä discordissa kertoa, kun tykkään yhteisöstä mutta haluaisin fiilistellä musiikkia ja keikkoja. Nämä miesnäytökset eivät ole makuuni.

Minä en ymmärrä näistä pareista ainuttakaan. Pelkkää homoteatteria Jance, Bojere jne. En uskalla tätä discordissa kertoa, kun tykkään yhteisöstä mutta haluaisin fiilistellä musiikkia ja keikkoja. Nämä miesnäytökset eivät ole makuuni.
En tiedä kummassa Discordissa olet mutta mua ei ainakaan haittaisi ja aiheesta voisi saada kiinnostavan keskustelun aikaiseksi.

Millä tavalla muka vahvisti? Mielestäni taas oli erikoista että hän jätti muutaman siellä tapahtuneen asian mainitsematta mikä saa mut epäilemään raporttia mutta ehkä hän ei pitänyt niitä merkittävinä yksityiskohtina tai hän ei niitä huomannut tai ollut silloin paikalla.

Tästä olen kanssasi eri mieltä ja mitä olen tutkinut asiaa niin aidolta tämän agentin selostus vaikuttaa. Selasin olemassa olevia ketjuja uudestaan, koska suutuin niistä väitteistä etteikö homomiehet shipanneet BoJereä.

Yhteistyössä