V
vierailija
Vieras
Bojanisti taas vauhdissa haukkumassa muita.Onpa Jan ihme kolho luikero ja tuli myös tumpussa vastaan jotkut shippaa vielä Jancea, minkä luulisi olevan jo menneen talven lumia, tylsä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Bojanisti taas vauhdissa haukkumassa muita.Onpa Jan ihme kolho luikero ja tuli myös tumpussa vastaan jotkut shippaa vielä Jancea, minkä luulisi olevan jo menneen talven lumia, tylsä.
Ei oo aikaa etsiä, pistä tulemaan vaan!Löydät niitä itsekin kyllä.
Onpa Jan ihme kolho luikero ja tuli myös tumpussa vastaan jotkut shippaa vielä Jancea, minkä luulisi olevan jo menneen talven lumia, tylsä.
Saisko hikisiä tissejä ketjuun
En tiedä kummassa Discordissa olet mutta mua ei ainakaan haittaisi ja aiheesta voisi saada kiinnostavan keskustelun aikaiseksi.Minä en ymmärrä näistä pareista ainuttakaan. Pelkkää homoteatteria Jance, Bojere jne. En uskalla tätä discordissa kertoa, kun tykkään yhteisöstä mutta haluaisin fiilistellä musiikkia ja keikkoja. Nämä miesnäytökset eivät ole makuuni.
Millä tavalla muka vahvisti? Mielestäni taas oli erikoista että hän jätti muutaman siellä tapahtuneen asian mainitsematta mikä saa mut epäilemään raporttia mutta ehkä hän ei pitänyt niitä merkittävinä yksityiskohtina tai hän ei niitä huomannut tai ollut silloin paikalla.
En tiedä kummassa Discordissa olet mutta mua ei ainakaan haittaisi ja aiheesta voisi saada kiinnostavan keskustelun aikaiseksi.
Ei kannata kirjoittaa sinne yhtään mitään tosiaan, muutoin päätyy tänne ketjuun kuitenkin.KB tarkoitan mutta en uskalla kirjoittaa siellä. Pelkään ristiriitoja ja sitä ettei kommenteistasi pidetä.
Ei niitä kuvia nyt lapsille ole tehty u rpo!Sinäkin voisit alkaa käyttäytymään aikuisten lailla.
Bojanisti taas vauhdissa haukkumassa muita.
Miksi luulet, että kommentissani on kyse sinusta ylipäätään.En ollut minä. Minä itseasissa pidin Immusta ja viisugaysta. Joskus ne jutut menivät yli mutta he osasivat olla myös miellyttäviä. Pidin monesta nimimerkillisestä kuten Leilasta ja Kukkiksesta.
Oletko ketjun ainoa Bojanisti?En ollut minä. Minä itseasissa pidin Immusta ja viisugaysta. Joskus ne jutut menivät yli mutta he osasivat olla myös miellyttäviä. Pidin monesta nimimerkillisestä kuten Leilasta ja Kukkiksesta.
Miksi luulet, että kommentissani on kyse sinusta ylipäätään.
Oletko ketjun ainoa Bojanisti?
Mikä saa sut luulemaan että sinusta oli kyse ja vielä jostain nimimerkillisistäKoska ette erota meitä. Emme ole aina samaa mieltä asioista muiden tosishippareiden kanssa.
Niin, toi Jan kommentti oli minulta yhdeltä tosipohjan shippaajalta, kenenkään henkilöllisyys ei kuulu tähän.Koska ette erota meitä. Emme ole aina samaa mieltä asioista muiden tosishippareiden kanssa.
Raila, Raila, Raila tsottsottsot
Mikä saa sut luulemaan että sinusta oli kyse ja vielä jostain nimimerkillisistä
En minäkään, eihän toi Amy mikään pelkän Bojanin kuvaaja tai fani ole koskaan ollutkaan.En ymmärrä tästä teidän keskustelusta mitään.
No mitä sitten sekaannut asiaan, joka liittynyt itseesi.Ei minulla ole nimimerkkiä kuin discordissa.
*ei liittynytNo mitä sitten sekaannut asiaan, joka liittynyt itseesi.
No mitä sitten sekaannut asiaan, joka liittynyt itseesi.