V
vierailija
Vieras
Minä ainakin kiinnitän huomiota aina nenään, en pidä isoista.Jatkoin viestiketjun aiheesta, en tarkoittanut sinua. Se on tottakai ihan okei, ettet ole kiinnittänyt huomiota jonkun henkilön nenään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä ainakin kiinnitän huomiota aina nenään, en pidä isoista.Jatkoin viestiketjun aiheesta, en tarkoittanut sinua. Se on tottakai ihan okei, ettet ole kiinnittänyt huomiota jonkun henkilön nenään.
Onpa Jerppuli komea ja kaunis ja karismaattinenSiellä se Jerppuli fiilistelee Viiviä
No ei ole mitenkään erityisen iso ainakaan B:lle, Jerellähän on ne sieraimet, jotka jossain kuvissa erottuu.Minä ainakin kiinnitän huomiota aina nenään, en pidä isoista.
Jep. Nää K&B rakkaussuhteen vastustajat alkaa olla jo todella epätoivoisiaAha, täällä on näköjään kovat keinot käytössä. Huoli Jerpsun illusorisesta tössöpiimasuhteesta on aito ja käsinkosketeltava Sopii ollakin....
Onpa Jerppuli komea ja kaunis ja karismaattinen
Bojanin nenä on just perfectMä olen ja se on muuten yksi B:n parhaista puolista. Kaunis nenä, kauniit silmät ja suu. Jokaisella on oma makunsa, itse en syty ns. pienistä piirteistä miehellä niin paljon. Kaikilla on omat preferenssinsä, mutta miksi niitä omia pitää puolustaa haukkumalla tuolla tavalla jonkun muun ulkonäköä?
Iso ja terävä, en tykkää.Bojanin nenä on just perfect
Molemmilla on kauniit nenät, voisko tän törkyryöpytyksen jo lopettaaNo ei ole mitenkään erityisen iso ainakaan B:lle, Jerellähän on ne sieraimet, jotka jossain kuvissa erottuu.
Toisinaan BojanOnnekas on hän, joka kuvaa.
Ei ole mitään tommostaUuh, ihana sideboobin vilautuspaita Jerpalla..
Ei ole mitään tommosta
Tarkoittanet Bojanin AsidofilusBifidus -rakkaussuhdetta? Onko jokin muukin muka? Ehei. Olette erehtynytJep. Nää K&B rakkaussuhteen vastustajat alkaa olla jo todella epätoivoisia
Niin on. Ja aina tukossa. Sen takia suukin aina aukiIso ja terävä, en tykkää.
Niin ei olePistä Raila lukulasit ja katso uudestaan.
Bojaninihastelukommentit ovat aina olleet Vauvalla ja KB discordissa suositumpia kuin Kärtsän. Enkä pidä yllättävänä.
Maire, sä oot jäänne. Hyväksy kohtalosi.Bojaninihastelukommentit ovat aina olleet Vauvalla ja KB discordissa suositumpia kuin Kärtsän. Enkä pidä yllättävänä.
Niin ei ole