V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietämyksessäsi on puutteita. Näitä ei päätetä kunta- eikä aluetasolla. Vaalit joilla on merkitystä tässä asiassa on parin vuoden päästä ja katsellaan sitten uudestaan.Nou hätä, vasemmisto voitti sunnuntaina pidetyt vaalit ja ihan kohta kaikki on hyvin.
Se oli outo juttu kun kirjasta maksettiin ennakkoon palkkaaYsärilaman teki Holkeri, 2008 laman Katainen.
Kokoomuksessa on konsti tallessa, miten kansalta kupataan varallisuutta ökymahoille.
Oppositiolla on rietämyksessä puutteita tai sitten oppositio ku.setti äänestäjiä.Tietämyksessäsi on puutteita. Näitä ei päätetä kunta- eikä aluetasolla. Vaalit joilla on merkitystä tässä asiassa on parin vuoden päästä ja katsellaan sitten uudestaan.
Uutisissa haastateltiin Purraa veroalesta. Sitten aiheena oli ulkomaalaisten asiantuntijoiden palkkaaminen Suomeen. Riikka nakkeli niskojaan ja sanoi, että niin ei tule tapahtumaan. Onko tosiaan niin, että hän päättää asiasta olemattomalla järjenjuoksullaan?Kummallista kun itse olen kuullut lähinnä tutkimuksista, joiden mukaan isotuloisten veroalella ei ole ainakaan mitään positiivista vaikutusta valtion talouteen. Johan tätä Kataisen hallituksen aikana kokeiltiin, ja niitä dynaamisia vaikutuksia yhäkin odotellaan...
Hallitus keskittyi ensimmäiset kaksi vuotta sote-menojen karsimiseen eli vähäosaisimpien rokottamiseen sillä verukkeella, että voidaan ottaa vähemmän velkaa. Toiset kaksi vuotta näemmä sitten ulosmitataan säästyneet rahat hyvin toimeentuleville eikä yhtäkkiä enää teekään yhtään tiukkaa, seuraava hallitus maksaa.
Työllisyys vähentynyt ainakin 76 000 hengellä ja hallitus laski työllisen hinnan 42 857 euroa/vuosi. Kerro tämä 76 000:lla.Hallituksen laskelmat toimiensa vaikutuksista ovat tähän saakka menneet pahasti pieleen. Piti tulla 100 000 uutta työllistä, tulikin työttömiä.
Ylen uutisen mukaan hallituksen leikkaukset ovat lisäämässä Suomen köyhien määrää juuri tuolla sadalla tuhannella:
"THL:n tutkijan mukaan köyhyys on lisääntynyt, ja leikkaukset voivat lisätä köyhien määrää 100 000:lla."
Ja nyt yritetään vakuuttaa rikkaiden veroalen rahoittavan itse itsensä. Se voisi teoriassa niin tehdä, ceteris paribus. Mutta nyt eivät mitkään vakio-oletukset päde, koska maailmantaloutta laitetaan parhaillaan uuteen, tuntemattomaan muotoon.
Hallitus ottaisi veroalella erittäin suuren riskin, joka pahimmillaan tarkoittaisi tuntuvaa lisävelkaa tai uusia massiivisia leikkauksia.
Sitähän tässä juuri yritetään, mutta EK, Finanssiala ja kokoomus haraa vastaan."Purra lupaa hyvätuloisille veronkevennystä"
Eli taas jokin uusi verohimmeli jollekin tietylle ryhmälle? Mitä ihmeen järkeä tässä on?
Toiset maksavat 7,5% tai vähentelevät kaikki ja maksavat 0% ja toiset maksavat 50% tai jopa enemmän. Ja nyt tähän sitten lisätään taas jokin uusi himmeli? Ja tämä samalla, kun ilmeisesti yhteisöveroa myös lasketaan, eli rahaa yrityksestä kanttattaa ottaa entistä enemmän ulos osinkoina?
Ongelma kaikissa näissä himmeleissä on siinä, että aina kun jollekin tietylle ryhmälle lisätään uusi veroale joutuu joku toinen maksamaan enemmän veroja.
Ennemminkin kaikki ko. himmelit tulee poistaa.
Natsit tekee juuri näin. Rikkaille lisää ja tulonsiirtoina köyhiltä.
Uskomattoman paska maa Suomi ja vain 2 vuodessa tuhottu kaikki terveydenhoidosta toimeentuloon saakka ihan kaikilta duunareista työttömiin.
Pitääkö ne paskat kantaa ulos Eduskuntatalosta?
Olen valmis maksamaan mutta en elämäntapatyöttömille enkä luusereille, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen. Ne rahat voivat olla pois päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.Vaikka heti lisää veroja, jotta saadaan vanhustenhoito, koulutus ja terveyssysteemi järkevään kuntoon. Olen valmis maksamaan, toisin kuin rikkaat ja ahneet rahanpiilottajat.
Olet kova lätkimään luuserileimoja summamutikassa kaikkien työttömien otsiin.Olen valmis maksamaan mutta en elämäntapatyöttömille enkä luusereille, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen. Ne rahat voivat olla pois päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.