Kylläpä Mikko Koivu näyttää komealta tässä kuvassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uudet tuulet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27140327:
Ja tyttöystävänsä on myös tosi nättinä ja pirtsakkana. Posketkin aivan punoittavat.

:laugh:

Miksiköhän Seiska on peittänyt naisen kasvot? Eikös juorulehden nimenomaan luulisi toimivan toisin?

Ei taida löytyä linkkiä turvakotiväitteen lähteeksi. Aika vahvasti kunnianloukkauksen puolelle menee. Ja sitä törkeämpää, että käytät tässä pikkulapsia oman ilkeilysi ammuksina.
Huomenta Mikko-team päällikkö. Sinulla alkaa taas rankka päivä Vauva av:lla.
Olen seurannut palstan lukuisia ketjuja jo melko kauan. Jatka vain uhkailua Mikon ohjauksessa.
En ole kirjautunut Instagramiin. Luotan Vauva av:n järkevien kirjoittajien Instatietoihin. Helena heitettiin kodittomaksi omasta kodistaan.
Näin olen lukenut ja ymmärtänyt asian nettikirjoituksista. Turku on maineensa veroinen kaupunki. Toivottavasti pormestarin vaihto parantaa kaupunkikuvaa.

Huomenta Mikko-team päällikkö. Sinulla alkaa taas rankka päivä Vauva av:lla.
Olen seurannut palstan lukuisia ketjuja jo melko kauan. Jatka vain uhkailua Mikon ohjauksessa.
En ole kirjautunut Instagramiin. Luotan Vauva av:n järkevien kirjoittajien Instatietoihin. Helena heitettiin kodittomaksi omasta kodistaan.
Näin olen lukenut ja ymmärtänyt asian nettikirjoituksista. Turku on maineensa veroinen kaupunki. Toivottavasti pormestarin vaihto parantaa kaupunkikuvaa.
🤣

Jos noin kävikin, niin se ei liity mitenkään Mikon lasten asumiseen kotonaan. Siis Mikon luona. Ehkä sinun kannattaisi selvittää mitä turvakoti tarkoittaa ennen kuin alat sokeasti papukaijana jakaa muiden maalittajien nettiviestejä eteenpäin. Kehottaisin sinua häpeämään, mutta sitähän sinä et osaa tehdä.
Suomalaisia naisia kyykytetään ja vaiennetaan käyttämälläsi häpeä-metodilla.
Löydät Hae-valikolla jo vuosia sitten perustamani ketjun Häpeä.
Vauva av:n fiksut kirjoittajat ovat nyt töissä ja kommentoivat ketjussa Vauva av:lla illalla. Ketjusta ei kannata selata kuin kaksi viimeistä sivua.
Toivottavasti ulkomaalainen dokumentti ottaa mukaan Helenan tapauksen. Lätkävaimoilla on paljon ongelmia.
Matti Nykänen dokumenttia en ole viitsinyt katsoa. Matin tytär ja Matin äiti eivät kaipaa häpeä-komentelujasi.

Fiksu viesti Vauva av:lla.
16.04.2025 | 07:35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä, että Helena on muuttanut Instan yksityiseksi, vaikka se jättää tilannetta seuranneet vaille tietoa. Mutta juuri sitähän on odotettukin, että tuo sekoilu loppuisi. Tosin 28000 seuraajaa ei kyllä vielä ole "yksityinen" varsinaisesti. Ei kellään ole niin paljon kavereita. Jos Helena heittäisi 99 % seuraajista vielä pihalle, niin olisi oikeasti hyvä tilanne.

Minä ainakin olen Helenan seuraaja, koska tuen häntä. Olen hartaasti toivonut tälle onnellista loppua, mutta Helenan epäoikeudenmukainen kohtelu vain jatkuu vuodesta toiseen. Mikko on ehkä Suomen karmein eroisä ja LS määrää hänelle lapset. Aivan uskomatonta. Meininki alkaa olla kuin Afganistanissa.

Yhteistyössä