V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo. Konservatiivit sai savustettua muut keskustelijat mielipidevapauden nimissä. Mut vain yks jäi sit öyhöttään itsekseen. Onhan sitä hilpeetä seurailla.
Onko se musta?Joo. Konservatiivit sai savustettua muut keskustelijat mielipidevapauden nimissä. Mut vain yks jäi sit öyhöttään itsekseen. Onhan sitä hilpeetä seurailla.
Peilissä möllöttää palstan kantis, jolla on tapanaKatso peiliin.
Ei täällä oikein ole mitään oikeaa keskustelua. Pelkkää trollaamista ja muiden haukkumista. Pidemmän aikaa olen jo yrittänyt löytää vaihtoehtoa, mutta tuntuu, että kaikilla keskustelupalstoilla on sama ongelma. Ihmiset eivät osaa enää keskustella sivistyneesti.Mielummin sitä olisi täällä kuin Vauva-palstalla, mutta on kyllä tosi hiljaista.
T: Tuntematon
Luen kolumnien kommentteja, joissa lukijat ovat kirjautuneet sivulle.Ei täällä oikein ole mitään oikeaa keskustelua. Pelkkää trollaamista ja muiden haukkumista. Pidemmän aikaa olen jo yrittänyt löytää vaihtoehtoa, mutta tuntuu, että kaikilla keskustelupalstoilla on sama ongelma. Ihmiset eivät osaa enää keskustella sivistyneesti.
No minäkän se siinä tosiaan möllötän. Noloa kylläKatso peiliin.
No minähän se siinä tosiaan möllötän. Noloa kyllä
Turha toivo. Tällä palstalla oli petomainen meno joulukuussa 2020, kun Annan keskustelut yhdistettiin tähän ketjuun. Tervemenoa kirvesvartta tyylillä annettiin ymmärtää, että ei minua suvaita ja kaivata.En tietenkään oleta, että täällä olisi kukaan minun ystäväni. Mutta olisi mukavampaa keskustella, jos ihmisillä olisi edes peruskäytöstavat hallussa.
Turha toivo. Tällä palstalla oli petomainen meno joulukuussa 2020, kun Annan keskustelut yhdistettiin tähän ketjuun. Tervemenoa kirvesvartta tyylillä annettiin ymmärtää, että ei minua suvaita ja kaivata.
Olen oppinut palstan viidakon säännöt. Palsta on persujen, Venäjän trollien, päihderiippuvaisten ja seksipervojen palsta. Kun osaa valita joukosta parhaat herkkupalat, palstailu ei kiristä hermoja./korjasin
Piti hetki miettiä tuota, mitä sanoit. Sit hokasin. Varmaan vuosiin ei ole ollu kyse keskustelusta, vaan vaikuttamisesta. Ja se vaikuttaminen suoritetaan jyräämällä. Aihe kuin aihe.En tietenkään oleta, että täällä olisi kukaan minun ystäväni. Mutta olisi mukavampaa keskustella, jos ihmisillä olisi edes peruskäytöstavat hallussa.
Nojaa parhaat keskustelut täällä käytiin. 2014-2017 paljon inspiraatioita ja hyvää haastoa ja paljon eriasioita käsittelyissä ja oli tosi siistiä lentää yhdessä ja erikseen.Piti hetki miettiä tuota, mitä sanoit. Sit hokasin. Varmaan vuosiin ei ole ollu kyse keskustelusta, vaan vaikuttamisesta. Ja se vaikuttaminen suoritetaan jyräämällä. Aihe kuin aihe.
En tiedä, milloin homma on muuttunut tällaiseksi. N. Vuonna 2008 keskustelupalstoilla vielä keskusteltiin ihan aidosti. Pyydettiin anteeksi, ilmoitettiin, kun oltiin menossa nukkumaan, naurettiin itselle, huomautettiin kirjoitusvirheistä vain, jos asialla oli kaksoismerkitys ja haluttiin tarkennusta. Semmoista kivaa. Löysin muuten puolisoni netistä.
Olis kyl kiva saada tietää, mitä ihmettä tapahtui. 2012 alkaen vanhat viestit on jo muuttaneet sävyä ja 2015 homma on ihan käsittämätöntä.
Fm
Nii, eihän nuo muutokset yhdessä yössä tapahdu. Ehkä on ollut sukupolven vaihdos, tullut jotain muuta tilalle (netflix?).Nojaa parhaat keskustelut täällä käytiin. 2014-2017 paljon inspiraatioita ja hyvää haastoa ja paljon eriasioita käsittelyissä ja oli tosi siistiä lentää yhdessä ja erikseen.
Mielummin sitä olisi täällä kuin Vauva-palstalla, mutta on kyllä tosi hiljaista.
T: Tuntematon
Turha toivo. Tällä palstalla oli petomainen meno joulukuussa 2020, kun Annan keskustelut yhdistettiin tähän ketjuun. Tervemenoa kirvesvartta tyylillä annettiin ymmärtää, että ei minua suvaita ja kaivata.
Olen oppinut palstan viidakon säännöt. Palsta on persojun, Venäjän trollien, päihderiippuvaisten ja seksipervojen palsta. Kun osaa valits joukosta parhaat herkkupalat, palstailu ei kiristä hermoja.
En tietenkään oleta, että täällä olisi kukaan minun ystäväni. Mutta olisi mukavampaa keskustella, jos ihmisillä olisi edes peruskäytöstavat hallussa.
Tokkopa vain. En vain viitsinyt enempää kertoa pahimpiaHöpsis, vahvasti liioittelet.
mustat porukat kauhisteli kun heidän siellä tuntemansa lepa tupsahti tänne ilkeilyineenHöpsis, vahvasti liioittelet.
Etköhän sinä ole palstan pahin ilkeilijä. Olet kade, kun viesteissäsi ei ole itua.mustat porukat kauhisteli kun heidän siellä tuntemansa lepa tupsahti tänne ilkeilyineen