V
vierailija
Vieras
Milloin sinä huomasit olevasi homo?Ei valitettavasti ole mahdollista, enkä vakituisesti edes haluaisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Milloin sinä huomasit olevasi homo?Ei valitettavasti ole mahdollista, enkä vakituisesti edes haluaisi.
Tietysti ja Kajn myös sitä ennen.No kattoko kukaan Kärpyn haastista?
No kattoko kukaan Kärpyn haastista?
Miten niin?Milloin sinä huomasit olevasi homo?
Höpö höpöJos joku todistaa sen että Bojan lukee tätä palstaa niin se on noiden v tun dubrojutrojen postaaminen, alan olla vakuuttunut että tekee sitä iha ihan kettuillakseen. Eikai kukaan aikuinen mies tollaista p skaa postailisi tosissaan
Jep, molemmat katsottu. Ja erityisesti JakobTietysti ja Kajn myös sitä ennen.
Ei oo ääni maassa. Ihan normaali kaunis äänensä, kun ei käkätä tai puhu turhapuroaroolissaOliko Kärpällä vähän ääni maassa vai onko se noin matala, kun puhuu rauhallisesti
Etttä mä niin mielelläni kuulisin kun tuo Kärpyn pehmeä ääni kietoutuu yhteen erään toisen vähän matalamman äänen kanssa, lähietäisyydellä
No ei se ääni kyllä aina tollainen ole ihan normaalistikaan.Ei oo ääni maassa. Ihan normaali kaunis äänensä, kun ei käkätä tai puhu turhapuroaroolissa
No ei se ääni kyllä aina tollainen ole ihan normaalistikaan.
Kärppy vaan erittäämieshormonia poikkeuspaljon Mårdiksen ja Hoojan välissäNo ei se ääni kyllä aina tollainen ole ihan normaalistikaan.
Ei oo ääni maassa. Ihan normaali kaunis äänensä, kun ei käkätä tai puhu turhapuroaroolissa
Etttä mä niin mielelläni kuulisin kun tuo Kärpyn pehmeä ääni kietoutuu yhteen erään toisen vähän matalamman äänen kanssa, lähietäisyydellä
Mä tykkään asiattomasta Kärtsästä.No jep. Osaa kyllä olla asiallinenkin.
Varmaan sitten on, jos sellainen ääni löytyy K n lähietäisyydeltä.Onko NM:llä matala ääni ?