“Pervoilu ja lapsille sopimaton materiaali saatava pois kouluista”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis sängyssähän voi olla vähän pervo. Ainoo mistä lispetin pervoilussa en pitänyt oli perseen nuoleminen se oli mulle liikaaa. Joutuis miettii et kait se tuoksuis ja maistuis hyvälle. Mut sängyssä pitää noin muuten vähän pervoskella ja kokeilla kaikkee monipuolisesti
Mutta lisbetti on sanonut olevansa pervo myös sänkykamarin ulkopuolella. MM. tällä palstalla. Missä se raja sitten menee?

Mutta lisbetti on sanonut olevansa pervo myös sänkykamarin ulkopuolella. MM. tällä palstalla. Missä se raja sitten menee?
Siis mitä tarkoitat sängyn ulkopuolella saahan sitä fantasioistaan puhua. Vai missä muissa asioissa voi olla pervo kuin sängyssä? Ja joo mä en pitänyt siitä et silloin kun mun tyttö oli 11v viime vuonna nyt jo 12 ni niille oli näytetty runkkaus videoita koulussa ja tyttö piti niitä ällöttävinä. Ja muutenkin ihmettelen et nyky ajan vanhemmat kertoo pikku lapsille sodista ja ilmastonmuutoksista. Ei lapsuuteen kuulu ahdistukset ja murheet vaan huolettomuus ja leikit ja kaikki kiva ne kerkii sit teini iässä huomaamaan maailman menon

Ja joo mä en pitänyt siitä et silloin kun mun tyttö oli 11v viime vuonna nyt jo 12 ni niille oli näytetty runkkaus videoita koulussa ja tyttö piti niitä ällöttävinä. Ja muutenkin ihmettelen et nyky ajan vanhemmat kertoo pikku lapsille sodista ja ilmastonmuutoksista. Ei lapsuuteen kuulu ahdistukset ja murheet vaan huolettomuus ja leikit ja kaikki kiva ne kerkii sit teini iässä huomaamaan maailman menon
👍

Yhteistyössä