V
vierailija
Vieras
No kuvat on itseotettuja ja tolla etsinällä ei voi olla hyvä tarkoitus.Mitä siellä nyt siis on sellaista mitä ei muualta netistä voi löytää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kuvat on itseotettuja ja tolla etsinällä ei voi olla hyvä tarkoitus.Mitä siellä nyt siis on sellaista mitä ei muualta netistä voi löytää?
Miksi Bojan sitten jatkuvasti hengailee tuossa porukassa ja eikö muka Dzejlalle kelpaisi. Kuka muka Bojanin ylittää.
Eikö toi video ollut sometusta?se ois kyl somettanut reissuistaan
Sun mielestä ei varmaan kukaan, mutta hyvin moni ihminen ei näe B:ssä mitään ihmeellistä.
Vanhoja videoita ne on.Eikö toi video ollut sometusta?
Tietoja joita ei voi ohittaa siisNo kuvat on itseotettuja ja tolla etsinällä ei voi olla hyvä tarkoitus.
Ei tietenkään samalta päivältä mutta eri Ljubiksen reissulta toi oli.Vanhoja videoita ne on.
Homokuvat kiinnostelee kovasti.Tietoja joita ei voi ohittaa siis
Enpä usko tohon kyllä.Siis onko Bojan ja Tsiila oikeasti yhdessä. Siis todennäköisesti.
Ei kai se tammikuussakaan somettanut heti tunnistettavasti kuten ei Dzejlakaan.se ois kyl somettanut reissuistaan
Ei ne sellaisia ole, mutta ihan turhaan etsitte, huomenna se viimeistään poistuu, jos ei tolla salasanalla onnistu.Homokuvat kiinnostelee kovasti.
Tissit myös!Homokuvat kiinnostelee kovasti.
Mä en vieläkään ymmärrä miksi sun pitää poistaa tumpputilisi koska täällä on pipiä porukkaa?Ei ne sellaisia ole, mutta ihan turhaan etsitte, huomenna se viimeistään poistuu, jos ei tolla salasanalla onnistu.
Taidat vaan yrittää esittääEi ne sellaisia ole, mutta ihan turhaan etsitte, huomenna se viimeistään poistuu, jos ei tolla salasanalla onnistu.
No koska tässä on selvästi joku henk.koht. agenda kyseessä, mutta tää lällättelijä teki palveluksen, enpä olisi tajunnut käyttäneeni samaa kuvaa (muokkaus ei näköjään estä tunnistelua) veikkaan kuitenkin, että otti tän jostain tykkäyksestä, kun epähuomiossa tykkäsin yhdestä kuvasta ja poistin kyllä sen tykkäyksen heti, mutta napannut sen varmaan sitten siitä. On sekopää/t vainonnut joskus vuosia sitten huumeporukkaa niin olen kyllä tälläisissä tosi tarkka.Mä en vieläkään ymmärrä miksi sun pitää poistaa tumpputilisi koska täällä on pipiä porukkaa? Niitähän on netti täynnä.
Siiiiiis mitä?No koska tässä on selvästi joku henk.koht. agenda kyseessä, mutta tää lällättelijä teki palveluksen, enpä olisi tajunnut käyttäneeni samaa kuvaa (muokkaus ei näköjään estä tunnistelua) veikkaan kuitenkin, että otti tän jostain tykkäyksestä, kun epähuomiossa tykkäsin yhdestä kuvasta ja poistin kyllä sen tykkäyksen heti, mutta napannut sen varmaan sitten siitä. On sekopää/t vainonnut joskus vuosia sitten huumeporukkaa niin olen kyllä tälläisissä tosi tarkka.
Poistin sen tykkäyksen, turha sinun on etsiä sitä enää.Siiiiiis mitä? Kuka on vainonnut ketä ja mikä tykkäys?
Mut siis onko täällä joku tunnistanut sun tilin vai?Poistin sen tykkäyksen, turha sinun on etsiä sitä enää.
Niinhän tuo väittää, kesti hetken tajuta mistä tekemästäni virheestä se puhuu.Mut siis onko täällä joku tunnistanut sun tilin vai?
Tilanne on ilmeisesti sama kuin mulla siinä, etten millään näe miksi K ta pidetään niin kuumana. Jokainen pitäköön makunsa.Sun mielestä ei varmaan kukaan, mutta hyvin moni ihminen ei näe B:ssä mitään ihmeellistä.
Voi luoja mikä kuvausEsinahattomat, sianlihaa syömättämät money lordit?
Olet pieni vähemmistöTilanne on ilmeisesti sama kuin mulla siinä, etten millään näe miksi K ta pidetään niin kuumana. Jokainen pitäköön makunsa.
Mitä?Niinhän tuo väittää, kesti hetken tajuta mistä tekemästäni virheestä se puhuu.