V
vierailija
Vieras
No sori, etten ole sairas stalkkeri, joka kyttää muiden läsnäoloaTarkoittaa paikallaolon piilottamista, p önttö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sori, etten ole sairas stalkkeri, joka kyttää muiden läsnäoloaTarkoittaa paikallaolon piilottamista, p önttö.
Niin, kun en alkuunsa jaksanut siellä kuin yhden päivän.Miten saisin luotua uusia anonyymejä tilejä? ”Joksudiscordiin” olisin menossa
Ja ketä siellä BK:ssa kiinnostaa että oot Joksujen teinidiscordissa tai toisinpäin?Niin, kun en alkuunsa jaksanut siellä kuin yhden päivän.
No minä en halua paljastaa K&B paikassa oloa muualla.Ja ketä siellä BK:ssa kiinnostaa että oot Joksujen teinidiscordissa tai toisinpäin?
Juu juuNo minä en halua paljastaa K&B paikassa oloa muualla.
Ei se sitä tarkoita, pitäähän noi tietää.No sori, etten ole sairas stalkkeri, joka kyttää muiden läsnäoloa
Toivon mukaan ei!Pitääkö tässä nyt odottaa Kärpyn seuraavia elonmerkkejä vasta kuukauden päähän laivakeikkaan asti?
Ei sitä näe kukaan muu kuin ne jotka on BK:ssa myös.No minä en halua paljastaa K&B paikassa oloa muualla.
Tietää miksi?Ei se sitä tarkoita, pitäähän noi tietää.
Mitä sitten? Ei eroa mitenkään, kun voit luoda vaikka viisi tiliä, jos haluat.Ei sitä näe kukaan muu kuin ne jotka on BK:ssa myös.
Perusasioita vai etkö sitä tilaasi ikinä vaihda vai.Tietää miksi?
No huhhuhEi se sitä tarkoita, pitäähän noi tietää.
Suomi tulee aina olemaan korkean teknologian hyvätasoista rakennuskantaa omaava ja turvallisuusnäkökohtia huomioiva sivistysvaltio. Sitä ei muutama kadulle joutuva köyhä muuta.Voi kuulee, palaillaan asiaan 10-20 vuoden päästä ja katsotaan Suomen tilannetta. Työttömyyden kasvu ja työttömyysprosentti alkaa jo nyt olla EUn korkeimmasta päästä, tänne ei kukaan halua investoida ja terveysjärjestelmä alkaa hajota käsiin, koulutusjärjestelmällä sama suunta.
Perusasioita vai etkö sitä tilaasi ikinä vaihda vai.
Aika noloa olisi, jos ei itsellään osaisi vaihtaa.No huhhuh![]()
Niinpä. Ainakaan muslimojen asioista voisi olla hiljaa.Voisko B jo lopettaa noiden v tun dubrojutrojen repostaukset
Suomi tulee aina olemaan korkean teknologian hyvätasoista rakennuskantaa omaava ja turvallisuusnäkökohtia huomioiva sivistysvaltio. Sitä ei muutama kadulle joutuva köyhä muuta.
Eli olet siellä vihreällä palluralla koko ajan, aika harva tekee niin.Miksi tarvitsisi?
Itse voi siten salata selailunsa ajankohdat, itse en ainakaan käytä stalkkerointiin vaan itseni piilottamiseen.Tietää miksi?
Katotaan kun rahat loppuuSuomi tulee aina olemaan korkean teknologian hyvätasoista rakennuskantaa omaava ja turvallisuusnäkökohtia huomioiva sivistysvaltio. Sitä ei muutama kadulle joutuva köyhä muuta.
Eiköhän noi vaihdu ihan itsekseenkin, jos vaikka laite on sammutettuna tai on kirjautunut ulos tms. Miks tarvii välttis sitä vaihdella.Eli olet siellä vihreällä palluralla koko ajan, aika harva tekee niin.
Joo, Pisa-tulokset sen kun laskee, raksa-ala on kaukana laadusta nykyään jne.Tästä nyt en kyllä olis varma, jos nykyinen linja jatkuu. Hyvinvointi- ja sivistysvaltiota on kyllä alettu urakalla murentaa.