V
vierailija
Vieras
Voinko mä muuttaa mun nimimerkin Pandalovers?
Mikä haluaisit olla pandahaters?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voinko mä muuttaa mun nimimerkin Pandalovers?
Olitteko Tauskin kanssa siellä keikalla?Huhhuh miten vanhainkodin asukkaat nousivat pyörätuolista ylös ja lähtivät juoksemaan perääni.
T.Bojan
Minusta ei. Toistaa itseään, eikä ole kovin oivaltavaa. En jaksaisi koko päivää seurata miten ihmiset kiusaa toisiaan. On tämä kuitenkin aika kiltti ketju keskimäärin, jos tällaisesta viihteestä pitää.Tämä palstan viihdearvo alkaa olla jo korvaamaton, sunnuntai menee rattoisasti tätä seuratessa
Mikäs sen somempaa. Kodikasta. Bojanhan on aina ollut niin pikkuvanha Balkan dad. Ja kohta pyörii jälkikasvu ympärillä?Bojan loves skijumping!
Siellä on Tsiilan kanssa leppoisa sunnuntai menossa kotisohvalla kuuman kaakaon ja slovenialaisten mäkimiesten edesottamusten seurassa
Mä en tiiä vielä, mutta musta toi on vähän nolo nimimerkki.Mikä haluaisit olla pandahaters?
Höpö höpöMinusta ei. Toistaa itseään, eikä ole kovin oivaltavaa. En jaksaisi koko päivää seurata miten ihmiset kiusaa toisiaan. On tämä kuitenkin aika kiltti ketju keskimäärin, jos tällaisesta viihteestä pitää.
Minusta ei. Toistaa itseään, eikä ole kovin oivaltavaa. En jaksaisi koko päivää seurata miten ihmiset kiusaa toisiaan. On tämä kuitenkin aika kiltti ketju keskimäärin, jos tällaisesta viihteestä pitää.
Bojan Jere P. They love together.
Bojan Jere P. They love together.
Korkkaa pois! Mä lähden ostaa Estrellan Superjuusto juustonäksejä! Pääsin yötyötarkastuksesta läpi, niin voi taas laittaa elämän risaiseksiMulla on kaapinperällä yks Tapio, pitäiskö korkata näin sunnuntain kunniaksi
Mulla on kaapinperällä yks Tapio, pitäiskö korkata näin sunnuntain kunniaksi
Eipä tee kyllä enää mieli kirjoitella mitään discordiin kun tietää millä motiiveilla nuokin uusimmat sinne liittyivät.
Mä voin laittaa kans neljä, laitatko sä loput?Pitää varmaan laittaa modelle ilmoitus, että täällä paritetaan ulkomaalaista jalkapalloilijaa ja suomalaista jääkiekkoilijaa keskenään.
Ai Pullilla, en kyllä ees tiä kekä se on?Jere P:llä on lapsi.
Mä voin laittaa kans neljä, laitatko sä loput?