K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ole sinä mikä olet mutta tuossa Naisessa on maailmanluokan tähden karisma ja olemus. En osaa häntä muutoin kuvata. Miten hillitty ja hienostunut hän on. Vaikka mitä hullut huutelee räävittömyyksiä niin suuri Nainen pysyy tyyneydessä kaikissa tilanteissa.

Ihailtava järkkymättömyys ja mielenhallinta. Tuota Naista ei rahalla osteta. Sen kyllä näkee.
Olen vaikuttunut.
Kenestä nyt tällä kertaa puhut?

Olen ollut Serenassa vuonna 2002 ja olen ollut monta kertaa myös tervapuistossa ja ruokkimassa sorsia niin. En ole nähnyt mitään Käärijää ja sitten on ollut kaikkea muuta ja joskus myös olen ollut tällä palstalla ja joissain muissa. Ja tässä ketjussakin. Ajattelin, että voisi ehkä katsoa huomenna tuleeko siitä mitään.

Vaikutti olevan pääsääntöisesti. Ne kysyi heti alkuun puhuuko ruotsia vai englantia ja suurin osa yleisöstä huusi ruotsia.
Suomenruotsalaisia on monikertaisesti verrattuna siihen mitä Apolloon mahtuu. Se "kaikki" oli vitsi. Yhtälailla siellä oli suomenkielisiä. Itsekkin olisin huutanut että puhukaa mieluummin ruotsia vaikka en siitä kaikkea olisi ymmärtänytkään.

Yhteistyössä