V
vierailija
Vieras
Mulla on kinkku uunissaJan, tässä kysyttiin mammoilta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on kinkku uunissaJan, tässä kysyttiin mammoilta
Nacen nakki
Syökö tää yks peukkuja vai mitä yrittää kertoa?
Onks lanttulooraa?Mulla on kinkku uunissa
Kamala nuo jokeripojat, ovat saatanan lähettiläitä!
Demoni, katolinen kirkko tuomitsee.Mitä he nyt ovat tehneet?
Sitä ei oo sormetettu vähään aikaan ni kyllähän se kenkuttaaSyökö tää yks peukkuja vai mitä yrittää kertoa?
Katolisen kirkon manaaja ottaa kantaa niitten levyn kansiin. Homoja on, pitää manata. Varmaan kutsuu pojat yksitellen rippituoliin hoideltavaksi.Mitä he nyt ovat tehneet?
Tuliko se tosta helvetistä mieleen?Elokuussa on Kroatiassa kaikkein lämpimin aika.
Jeesus tulee ja antaa syntisi anteeksi.Tuliko se tosta helvetistä mieleen?
Katolisen kirkon manaaja ottaa kantaa niitten levyn kansiin. Homoja on, pitää manata. Varmaan kutsuu pojat yksitellen rippituoliin hoideltavaksi.
Eihän näytä.Näyttää kyl enemmän siltä, et kyseinen manaaja haluaa manata heistä kiinnostuksen naisia kohtaan pois.
Ne on ollu STUDIOSSA!!!Alessandra ja Kärtsä on ihania!
Näyttää kyl enemmän siltä, et kyseinen manaaja haluaa manata heistä kiinnostuksen naisia kohtaan pois.
Eihän näytä.
Kyl noi pervot sedät tiedetään. He haluavat kahlita just tollaset syötävän söpöt pojat oman makkarin sänkyynsä. Sieltä sit kuuluu kunnon demoni karjaisut, kun pojat saa kyytiä.
Kyl noi pervot sedät tiedetään. He haluavat kahlita just tollaset syötävän söpöt pojat oman makkarin sänkyynsä. Sieltä sit kuuluu kunnon demoni karjaisut, kun pojat saa kyytiä.
YökSitä ei oo sormetettu vähään aikaan ni kyllähän se kenkuttaa
Sellasta se katolisessa kirkossa on, puhutaan yhtä, nussitaan toistaNäyttää kyl enemmän siltä, et kyseinen manaaja haluaa manata heistä kiinnostuksen naisia kohtaan pois.![]()