V
vierailija
Vieras
No mut hei, Pyhihän olis vapailla markkinoilla taas.
Ehkä Bojan ottaa seuraavaksi hänet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mut hei, Pyhihän olis vapailla markkinoilla taas.
Mites se Fatzerin sininen jakselee
Varmasti tulee yhteisiä juttuja, Kalle järkkääEi se vielä automaattisesti tarkoita lisää Khoojaa.
Täällä varmaan joku tietää mitä tarkoittaa ”hippulat” hippulat vinkuu -sanonnassa?
En kirjoittele sellaisia juttuja, tietenkin ne lähtee.No kirjoita jotain ra sistista ja minä ilmoitan sen niin katsotaan lähteekö.
Voi voi, olen poistellut vauvallakin vaikka mitä.Marketta oli vauvalla ja jäi sinne kastelemaan kukkaruukkuja ikkunalaudalle.
Täällä on Rouva Höpöyök
No nyt!Ehkä Bojan ottaa seuraavaksi hänet.
Enpä ole tollaista parsakaalijuttua ikinä kuullutkaan, oliiviöljy ilmeisesti käy?Luin yhdestä menestyslaihdutus portaalista, että parsakaalia ei tule syödä, hidastaa naisen ainednvaihduntaa. Ja siemenöljyt (keltaiset)kaikkipois myös.
Niin mut vaihdoit nimeä, uusi alku ja energia.Voi voi, olen poistellut vauvallakin vaikka mitä.
Kyllä, ja esim avokadoöljyEnpä ole tollaista parsakaalijuttua ikinä kuullutkaan, oliiviöljy ilmeisesti käy?
Onko hän ohjaajaksi opiskellut?Taas uusi näyttelijä Boitsun seuratuissa uusimpana ja ei liity Tseikkuun mitenkään rea_memic.
Ei ota. T. TauskiEhkä Bojan ottaa seuraavaksi hänet.
Höpö höpö, ihan normaalia pohdintaa.Jotenkin outoa, että anonyymi palstamamma tällaisia uumoilee ja suorastaan toivoo. Pimeetä sanon minä.
Voi kutsua ja kutsutaankin.Sininen se onkin, kun suklaaksi ei voi sitä kutsua.
Ei se ihan noin välttämättä mene. Viisuvuosi toi mukanaan kaikkea uutta ja ihmeellistä molemmille. Nyt elämä alkaa olla arkea, vaikka se onkin erilaista kuin tavallisen ihmisen arki.Kyllä heillä on kaikesta päätellen luja liitto. Kesti viisuvuoden -> kestää mitä vaan.
Toivottavasti häneltä löytyy siihen lahjoja, muuhunkin kuin itsensä esittämiseen.Sehän on ihanaa jos Bojan lähtee tosissaan näyttelijänuralle. Siinä unohtuu kolmen pennin Turhapurokopiot nopeasti
Ei minulla mitään nimeä ole koskaan ollutkaan, eikä tule.Niin mut vaihdoit nimeä, uusi alku ja energia.
Eiköhän tuo ole ikuista heillä.Alusta asti on jollain ollut kutina, että "frouva" ei oo enää kauan kuvioissa mukana. Ehkä se vielä joskus osuu oikeaan kun tarpeeksi jaksaa tuota hokea. Tai sitten ei.
Eikö B. sanonut jossain vaiheessa sanonut, että musikki ja yhtye on tärkeämpää kuin näytteleminen? Se vaihe taitaa olla sitten ohi.Sehän on ihanaa jos Bojan lähtee tosissaan näyttelijänuralle. Siinä unohtuu kolmen pennin Turhapurokopiot nopeasti
Täällä varmaan joku tietää mitä tarkoittaa ”hippulat” hippulat vinkuu -sanonnassa?
Trevligt att träffa, , Fröken Höpöyök!Ei minulla mitään nimeä ole koskaan ollutkaan, eikä tule.
Bojan on niin nuori, että mielipiteet voi muuttua moneen kertaan.Eikö B. sanonut jossain vaiheessa sanonut, että musikki ja yhtye on tärkeämpää kuin näytteleminen? Se vaihe taitaa olla sitten ohi.