vierailija
Moi ja hyvää iltapäivääMoi!

Moi ja hyvää iltapäivääMoi!
Kiitos, tulen tänään!Kun vain tiedän, että olet tulossa, tervetuloa.
Saat tulla. Tule sisään vaan suoraan. Ei täällä oo muita kuin minä ja ysiltä nukahtava pienimmäinen.Saako tulla pikailtavierailulle? Jos saa, voitko tulla ulos vastaan?
Molempia.Onko se fyysistä vai psyykkistä? Entä jos hänestä olisi tukea jos kertoisit?
Miksi kiusaat?Kaipaan sua
Kiusaan?Miksi kiusaat?
Mulle vois kertoaMolempia.
Sitä mitä teit tänäänNoh, jää moden haaviin viestit, mutta mitä meinaat kiusaamisella?
En ymmärrä? AvaatkoSitä mitä teit tänään
Ikkunasta näkyi... ihan muuta kerroit.En ymmärrä? Avaatko
En tiedä mihin viittaat, oon käyny tänään vaan kaupassa kummilapsen kanssa ja sairaalallaIkkunasta näkyi... ihan muuta kerroit.
Sut sais lukita suljetulle osastolle ilman minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan eikä päästää ikinä poisEn tiedä mihin viittaat, oon käyny tänään vaan kaupassa kummilapsen kanssa ja sairaalalla
Se olis sangen ikävää, en oikein tykkää suljetuista tiloista tai vapauden rajoittamisestaSut sais lukita suljetulle osastolle ilman minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan eikä päästää ikinä pois
niin mutta kun olet sairas ja aiheutat vain ikävyyksiäSe olis sangen ikävää, en oikein tykkää suljetuista tiloista tai vapauden rajoittamisesta
Jaahas, mitäs tuohon nyt sanoisi, mielipide se on tuokinniin mutta kun olet sairas ja aiheutat vain ikävyyksiä