Sairaala hoitomaksuihin pitäisi tulla reipas alennus. Iskä oli puoltoistviikkoo sairaalassa ja lasku oli yli 500e ei sillä etteikö tuota pystyisi maksamaan. Mut on se jotenkin omituista et sairaalta nyhdetään iso penni varsinkin kun mieli on kriisissä ni sit lähetellään isoi laskui jotka vaikeuttaa olotilaa et omavastuuta pitää reippaasti alentaa niin et tollanen 500e lasku muuttuu vaik 50euroks kokonaisuudessaan varsinkin kun julkisel käy. Köyhäl tollanen lasku menee ulosottoon ja ei pääse velkavankeudestakaan ikinä eroon. Niit tulonlähteitä mistä valtio saa täytettä kirstuun on jo lukuisia esitetty. Ja sit esim jos ihminen määrätään pakkohoitoon niin ei tietenkään sille tule mitään laskua. Mäkun olin hoidossa ni mua istutettiin neljä kuukautta sairaalassa ja voitte kuvitella et jos lasku 2viikosta on 500e et mitä se maksaa sitku on kuukausia. Et ne laskut aiheutti kyl stressii mutkin pakolla otettiin hoitoon noh okei mulle se oli lopulta hyvä juttu ja nyt nappaan ne lääkkeet nih on ollu palon tasasempaa pääkopassa mistä pidän. Mut sit esim monet vanhemmat ihmiset on tunnollisesti maksaneet veroja vuosikymmeniä ja hoitaneet kaikki laskut säntillisesti nih ei niiden pitäisi sairaala laskujen takia kärsiä sit niukkuudesta muissa asioissa et jos säästöjä haetaan niin sairaanhoito nyt ei ole inhmillinen säästökohde kun maksuja on alennettava ja paljon. Liikaa turhantärkeitä virkoja on suomessa ja schaisse noussut hattuun monella pikku pomolla ja miksei isommalla ja nää aiheuttaa kauheen määrän kuluja.
Ja sit toisaalta kun tuessakin maksetaan nämä kulut kuitenkin ni eiks se ois sama sit antaa pieni lasku sielt sairaalalt kaikille. Vanhempana sitä tulee kaikenlaista vaivaa nih ei niillä lääke ja sairaala maksuil pidä saada pientä ihmistä taloudelliseen ahdinkoon et kaikki on tiukkaa. Monille se laskujen maksu on kunnia asia ja sitten kärsitään muussa.
Täytyis melkein laskee et paljonko se sairaala laskun alennus tulisi maksamaan.
Ja sit toisaalta kun tuessakin maksetaan nämä kulut kuitenkin ni eiks se ois sama sit antaa pieni lasku sielt sairaalalt kaikille. Vanhempana sitä tulee kaikenlaista vaivaa nih ei niillä lääke ja sairaala maksuil pidä saada pientä ihmistä taloudelliseen ahdinkoon et kaikki on tiukkaa. Monille se laskujen maksu on kunnia asia ja sitten kärsitään muussa.
Täytyis melkein laskee et paljonko se sairaala laskun alennus tulisi maksamaan.