Kuittailua, kinastelua ja vääntöä vuodelle 2025- Ketju. Kaikki halukkaat mukaan vaan, uudet ja vanhat!

No mikä ettei! Mutta, sulla on kyllä varmasti pakkasessa mustikkaa ja aikaa tehhä itekki?
Taatusti teenkin!

Saatiin noita hilloja ja soosseja joululahjaksi. Hyvä niin ku saa uusia ideoita.

Kokeile sä syksymmällä murskata kourallinen mustaherukoita ja laita pari pihviä yöksi marinoitumaan niihin. Kaavi ne ennen grilliä veks niin säästyt kuiduilta ja hiilihydraateilta mutta saat ihan uuden maun suolan ja pippurin lisäksi lihalle.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Taatusti teenkin!

Saatiin noita hilloja ja soosseja joululahjaksi. Hyvä niin ku saa uusia ideoita.

Kokeile sä syksymmällä murskata kourallinen mustaherukoita ja laita pari pihviä yöksi marinoitumaan niihin. Kaavi ne ennen grilliä veks niin säästyt kuiduilta ja hiilihydraateilta mutta saat ihan uuden maun suolan ja pippurin lisäksi lihalle.
Mutku lihan maku!😍
En voi edes kuvitella et sotkisin sokeria mun pihviin!!!!😅

Aikooko joku palstamammoista (esim. @Echo ?) osallistua käsinmaalattujen muumimukien ostamisarvontaan tai onko jo osallistunut? Hinta kyllä on aika suolainen, 189,90 euroa. Kuvituksen on suunnitellut espoonintialainen Parvati Pillai.

Minua hieman kiinnostaisi hankkia tuo japanilaisvaikutteinen (Naoto Niidome) Haru-astiasto....

• Rakkaus
Aikooko joku palstamammoista (esim. @Echo ?) osallistua käsinmaalattujen muumimukien ostamisarvontaan tai onko jo osallistunut? Hinta kyllä on aika suolainen, 189,90 euroa. Kuvituksen on suunnitellut espoonintialainen Parvati Pillai.

Minua hieman kiinnostaisi hankkia tuo japanilaisvaikutteinen (Naoto Niidome) Haru-astiasto....

Mulla on sadankuudenkympin arvoinen muumimuki jota en tietenkäön uskalla käyttää...ei siis lisää niitä. :D

Mutta noita on kiva maalata itse!

• Vau!
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Täällä on nyt lomailut lomailtu ja sunnuntai meni keskimmäisen kisoissa ja Suomi cupissa. Kohta alkaa nuorimman jalkkiskausikin, saas nähhä paljonko tarttee näiden mukeloiden takia kausien vuoksi reissata, ja riittäskö Suomi!🙄

Oletteko katsoneet sääilmoa?😁 Täällä on jo kesärenkaat alla!🫣
Saas nähhä tuleeko lunta oikein kunnolla!🥰😍

Mulla on sadankuudenkympin arvoinen muumimuki jota en tietenkäön uskalla käyttää...ei siis lisää niitä.

Mutta noita on kiva maalata itse!
Voi ristus! Ompa hintanen muki!🫣

Meillä on lasten isän äidin (taiteilija) itse tekemä vanhanaikainen aivan lumoava kahviastiasto. Sitä käytetään vain juhlissa. Ja tietty pestään käsin, varovasti, ettei niille vaan mitään tapahdu! Ei niillä rahallista arvoa vissiin ole mutta voi että kun ovat kauniita.❤

• Tykkää
Täällä on nyt lomailut lomailtu ja sunnuntai meni keskimmäisen kisoissa ja Suomi cupissa. Kohta alkaa nuorimman jalkkiskausikin, saas nähhä paljonko tarttee näiden mukeloiden takia kausien vuoksi reissata, ja riittäskö Suomi!

Oletteko katsoneet sääilmoa? Täällä on jo kesärenkaat alla!🫣
Saas nähhä tuleeko lunta oikein kunnolla!
täällä tuli viime yönä lunta ns. karjan kynthen

• Tykkää
Täällä ei lunta ole aikoihin näkynyt, tosin en sitä ole kaivannutkaan.

Pohjoisessa asumisesta saattaisi joskus olla hyötyä, nyt esim. erinomainen huoltopaketti on tarjolla Kemissä; suuhoito naishammaslääkäriltä on aina hieno kokemus. Hanna näyttää ihan pätevältä suuhoitoa antamaan. 🤩

• Haha
Huomio @Lispetti - maaliskuun lopussa elokuviin?

Oscarin voittaneen latvialaisohjaajan animaation The Flow (tai mikä se nimi meillä sitten onkaan) ensi-ilta on tulossa.

Me vierailtiin juuri Valmiermuizan panimossa jossa tehdään leffan vuoksi maineikkaaksi tullutta lasten kuohujuomaa.

• Rakkaus
vierailija
En koskaan enää lääkäriin.

Ei mulla henkilökohtaisesti ole mitään huonoja kokemuksia lääkäreistä, vaan kaverien ja tuttujen puheisiin perustuvia ”faktoja”.

Monet sanovat lääkärissä käynnin jälkeen, että oli huono lääkäri ja määräsi lääkkeitä, joista tuli sivuvaikutuksia.

En halua, että mulla nousee tukka pystöön tai repeää peukalon kynsi lääkkeen oton jälkeen.

Jos tarvitsen apua terveyteeni niin haen sitä alkoholiliikkeestä.
Niitten lääkkeistä ei tule sivuvaikutuksia.
St. Remyä voi ottaa, vaikka ei ole eritysen kipeäkään.

aina Sinun, Algoma.

Ei mulla henkilökohtaisesti ole mitään huonoja kokemuksia lääkäreistä, vaan kaverien ja tuttujen puheisiin perustuvia ”faktoja”.

Monet sanovat lääkärissä käynnin jälkeen, että oli huono lääkäri ja määräsi lääkkeitä, joista tuli sivuvaikutuksia.

En halua, että mulla nousee tukka pystöön tai repeää peukalon kynsi lääkkeen oton jälkeen.

aina Sinun, Algoma.
Usein on kyllä oikeasti niin että juoma tai muutama auttaa lääkettä paremmin.

aina Sinun, Algoma.
rymymarttiini auttaa vaivaan ku vaivaan

Yhteistyössä