No niin palstamammat, kommentteja pls. Setiksellä on lukion viimeisen luokan 50 v tapaaminen edessä. Entäs jos toisin sinne puolta nuoremman Annien?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setis.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä sinunkaan vauhti tunnu hidastuvan. Olet menossa nolaamaan itsesi täydellisesti entisen koulusi vuositulaisuuteen.
Tilaisuuden jälkeen tuttusi repeävät nauruun kuten myös Kuopion kuolleet puuhevoset.
Miten kauan aiot pilata mammapalstaa läsnäolollasi? ihanko peräseinään asti?
Tällä kertaa ”sivuutit” tekstini huolimattomasti. Ekassa kokouksessa nainen jolla oli kaikkein nuorin kumppani sai hymyn kaikkien huulille ja raikuvat 🙌 🙌 🙌 🙌

Setikselle ehkä rullataan punainen matto? 😉 🤣

Ei ole näkyvillä toiveesi toteutumista, ehkä sitten vasta sitten kun asutaan rospuuttoaikaan Filippiinien palmujen alla elämästä nautiskellen
🏊‍♂️🏊🏼‍♀️ 🏄🏻‍♂️🏄 🏝️🏝️ 👫

Niin ei se vauhti hiljene kun pidän kunnostani huolta, kohta menen taas ulos reippailemaan. Toista se on sinun kanssa kun vietät koko hereilläoloaikasi Vauvalla ja täällä . Koettaisit ryhdistäytyä ja jättää aamiaispullatkin väliin 😏

Kaikki sen tietää, mut vain osa ylpeilee sillä tiedolla. Johan harmaakin mainitsi puhekielen..
Johan selitin kun siitä tulee ristiriitoja, eikä kukaan tiedä mitä lukua tarkoitetaan. Lahjattomana nyt vaan harmittelet paljastumistasi.

Mieti nyt vaikka hoitsua jolle sanotaan ”anna nyt puolet enemmän vaikuttavaa ainetta”. Tarkoitettiin 50% mutta hän antaakin tuplasti 😱

Näin miehenä olen sitä mieltä, että kellä onni on se onnen kätkeköön. Henkilökohtaisesti en usko aitoon rakkauteen kovin suurella ikäerolla, vaan pidän automaattisesti sellaisia pariskuntia taloudellisiin seikkoihin perustuvana. Siinä ei ole mitään väärää, mutta ei siinä ole mitään ylpeiltävääkään. Jos se pariskunnan vanhempi puolisko pitää itseään superhaluttavana maskuliinisuuden ilmentymänä tai varsinaisena feminiinisenä puumana, niin se aiheuttaa myötähäpeää. Ei niinkään se nuori ostopuoliso. Elintasosyyt ovat täysin hyväksyttävä motiivi parisuhteelle ja molempien ymmärtäessä pelin hengen on se yleensä ihan reilu diili.
Huh, huh. Tuollaisen mielipiteen sai oletettavasi kuulla viimeksi -50 ja -60 -lukulaisten aikuisten suusta 😳

Kaduilla pitäisi siis kulkea naamat happamana vaikka sisin on pakahtua onnesta? 😢

Olen kyllä selittänyt moneen kertaan, ettei meidän tilanne ole moinen ”ostotapahtuma”. Ihan sattumalta tavattiin, Annie halusi heti olla fb-kaverini ja tutustua naapureihinsa, kun hän oli ollut jo vuosia Kössin linnan tornissa ”vankina”. Molemminpuolinen luottamus kasvoi, ja nyt olen hänen ainoa luottoystävänsä Suomessa. Tosin hän muistutti hiljattain ettei me olla pelkästään ystäviä, niinhän se tietty on 🥰

Jonain päivänä Annie pärjää todella hyvin messevällä perinnöllään, ihan toista luokkaa kuin minun omaisuuteni. Hän on tarkka siitä ja tiedän hyvin että maksan omat matkalippuni ja muutkin jatkossa. Reilu meininki nääs 😊

Siis oikeasti?

Mä menisin kokoontumiseen ilman miestäni koska haluaisin kuulla mitä luokkatoveteille kuuluu enkä vahtia onko ukolla seuraa.

Ne, jotka tulisivat puolisoineen olettaisin olevan ja elävän "talutusnuorassa" koska eivät yksin päässeet tai tuoneen puolisonsa "näytille". Eeenkä pitäisi kumpaakaan vaihtoehtoa järin, kuin sen sanoisi...

No siis hyvät pärjää omillaan. Ei tarvi ketään miellyttää tai esitellä.

Siis oikeasti?

Mä menisin kokoontumiseen ilman miestäni koska haluaisin kuulla mitä luokkatoveteille kuuluu enkä vahtia onko ukolla seuraa.

Ne, jotka tulisivat puolisoineen olettaisin olevan ja elävän "talutusnuorassa" koska eivät yksin päässeet tai tuoneen puolisonsa "näytille". Eeenkä pitäisi kumpaakaan vaihtoehtoa järin, kuin sen sanoisi...

Juu, täällä saa nauraa maha kippurassa kun tosikot hermostuu täysin fiktiivisestä tapahtumasta…

🤣🤣🤣

…Ne, jotka tulisivat puolisoineen olettaisin olevan ja elävän "talutusnuorassa" koska eivät yksin päässeet tai tuoneen puolisonsa "näytille". Ei tarvi ketään miellyttää tai esitellä.
BINGO! Muistui tuosta mieleen eräs luokkakokous, jossa yksi naispuolinen luokkakaveri toi näytille miehensä, joka on lentokapteeni! 👨‍✈️
Eikä tosiaankaan unohtanut mainita sitä ammattiaan.

ps. sinäkin hermostuit ja aloit heti jakelemaan ”ohjeita” 🙄

Häh?

Ohjeita? Missä?

Täydennän: Ohjeita, harhaluuloja ja ”käskyttämistä” 🙄

Yhteistyössä