Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Otat Annien mukaan!!!!!
Tule sitten kertomaan katkerista eukoista ja miehistä jotka kyselivät olisko Anniella siskoja/serkkuja!![]()
Noh, ajatusleikki kun on 50. merkkivuosi kyseessä. Sinkkuuntuessaan joskus me ollaan kyllä ihan heti pari. Muttei sentään heti kihloissa.Luokkakokouksessa en ole nähnyt vastavaa paria, mutta muualla kyllä. Ei meidän luokkakokoukseen kyllä puolisoja mukaan pyydetty, paitsi jos ei ollut samalta luokalta.
Ja miksi sä muutenkaan sinkun ottaisit mukaan
Matikkaa huom, minähän olen Annieta 2x vanhempiEntäs mä veisin puolet vanhemman ukkelin... eiku sehän ei olisi enää varmaankaan elossa
Puolisothan voi keskustella keskenään, kaikki varmaan osaavat heittää lontoota…En osaa sanoa, kun kahdessa luokkakokouksessa, joissa olen ollut, ei ollut mitään aveceja mukana. Luulisi avecin tuntevan itsensä ulkopuoliseksi, kun muut muistelevat vanhoja kouluaikoja. Saati jos avec ei ymmärrä, mitä muut puhuvat, kun ei ilmeisesti omasi ole oppinut maan kieltä.
Montaako eri tiliä käytät näihin katkeruusdialogeihin itsellesi vastaten?Vaikea uskoa että kukaan tähän aikaan olisi into pinkeenä kommentoimassa luokkakokouksiaan. Vaikutat lähinnä katkeroituneelta noiden nauruhymiöidesi takana, sinä, todennäköisesti autistinen mies.
Vaiko skitsofrenia?
sivulta havaitseva
Sinuahan se skitsous selvästi vaivaa. En tietenkään tiedä, montako harmaata on niiden takana? Melkoisen aivoMontaako eri tiliä käytät näihin katkeruusdialogeihin itsellesi vastaten?Vaikea uskoa että kukaan tähän aikaan olisi into pinkeenä kommentoimassa luokkakokouksiaan. Vaikutat lähinnä katkeroituneelta noiden nauruhymiöidesi takana, sinä, todennäköisesti autistinen mies.
Vaiko skitsofrenia?
sivulta havaitseva
ÖÖö... Eihän Anniekaan ole vapaa. Eli ei mikään este vaan hidasteOlisivat kyllä varmaan tosi ihmeissään
Mä muuten kysyin aika pian kun oltiin tavattu muutamia kertoja vasta, että sattuisko juuri niitä olemaan vapaana? Muttei ollut. Mutta nyt on nuorin sisko eronnut, mies on peliongelmainen. Perheen rahat meni vedonlyöntiin kukkotappeluissa
On muuten todella, todella kaunis ja varmaan tosi kovaa valuuttaa, kun ihonsa on luonnostaan poikkeuksellisen vaalea.
Puhekieli, kaikki yleensö tietää mitä tarkoitetaan... matikan tehtävät sitten erikseenMatikkaa huom, minähän olen Annieta 2x vanhempi
Noin samalla tavalla väärin muuten sanoo varmaan 99% suomalaisista, ettet ole yksin siinä…
Ethän sä tiedä, onko vierailija 40 vai 60. ..Matikkaa huom, minähän olen Annieta 2x vanhempi
Noin samalla tavalla väärin muuten sanoo varmaan 99% suomalaisista, ettet ole yksin siinä…
Setämiesoletettu.Oletko mies vai nainen?
Jos kyse on riemuylioppilaista eli 50 vuotta sitten kirjoittaneista niin harvemmin kutsu tulee avec muodossa. Perusteltu syy on se, että kouluissa harvoin on niin isot tilat, että yhtään ylimääräistä kutsutaan juhlimaan.
Kyse on vanhojen luokkakavereiden kanssa vietettävästä ajasta ja kyllä siellä yleensä nuppikohtaisesti käydään lävitse pikainen elämänkerta. Voithan sitten paukutella muille mummoille ja papoille henkseleitäsi. Aina kaltaisiasi on yksi joukossa.
Miten sä reagoisit?No en nyt ihan oikeasti kun hän ei ole sinkku, mutta miten itse reagoisitte sitten joskus tulevaisuudessa vastaavassa tilanteessa, jos se on avec tilaisuus, ja jollain miespuolisella ex-luokkakaverilla olisi paljon itseään nuorempi daami mukanaan?