V
vierailija
Vieras
Tunnetko yhtä paljon rokottamattomia?En tiedä poikkeuksista, mutta itse olen törmännnyt tähän toiseen puoleen ja se on kyllä antanut kuvan että rokotetut ovat sairastelleet enemmän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tunnetko yhtä paljon rokottamattomia?En tiedä poikkeuksista, mutta itse olen törmännnyt tähän toiseen puoleen ja se on kyllä antanut kuvan että rokotetut ovat sairastelleet enemmän.
En tunne mutta tiedän.Tunnetko yhtä paljon rokottamattomia?
Ja he kaikki ovat olleet sairastelematta 4 vuotta?En tunne mutta tiedän.
Ei mitään normaalista poikkeavaa.Ja he kaikki ovat olleet sairastelematta 4 vuotta?
Niin, kun sulla on flunssa se on vain räkis jos rokotetuilla on flunssa niin se on flunssaEi mitään normaalista poikkeavaa.
Joo ei nästä takuuseen voi mennä mutta omalla ilmoituksella: My club, nimenhuuto, asiakkaat, tutut, tutun tutut, ystävät jne.
Asiaa voi katsoa neutraalisti.Niin ja jokainen tutun tuttu, asiakas, ystävä ym. muistaa kertoa juuri siitä yhdestä tyypistä, joka on nyt useammin kipeänä kuin ennen, ei niistä 50 jotka eivät sairastele. Ihmisillä on tapana hakea tukea omiin uskomuksiin ja muistaa sellaisia asioita, jotka vahvistavat omia näkemyksiä.
Asiaa voi katsoa neutraalisti.
Mulla on esim. aika suuri tämä seurattava rekisteri muun muassa urheilijoista (my club/nimenhuuto). Näkee kuka on ollut kipeänä ja miten ja milloin ja kuka ei ole ollut.
Mutta juu, tämä on vain oma näkemykseni, aivan kuten sinullakin.
Ja sä muistat kuka on ottanut rokotteen ja kuinka monta?Asiaa voi katsoa neutraalisti.
Mulla on esim. aika suuri tämä seurattava rekisteri muun muassa urheilijoista (my club/nimenhuuto). Näkee kuka on ollut kipeänä ja miten ja milloin ja kuka ei ole ollut.
Kyllä näistä on käyty avointa keskustelua näissä sovelluksissa ja ryhmissä.Ja sä muistat kuka on ottanut rokotteen ja kuinka monta?
Ja sä muistat kaiken, wauKyllä näistä on käyty avointa keskustelua näissä sovelluksissa ja ryhmissä.
Ja sä muistat kaiken, wau
Lisäaineet/kasviöljytJa kaikki mitä siitä on tehty
Niin kun tiedät jonkun jääneet treeneistä pois, niin käyt tarkistaa oliko rokotettu vanhoista viesteistä
Eivät taida olla sinulle kovin tuttuja nuo sovellukset?
Vierestä: Tiedän että näkyy kehitys käppyröinä; treenien määrä, näkee tavoiteprosentit ja terveystietoja tietenkin. Poissaolon syyt on meillä ainakin pakko ilmoittaa. Siellä on myös lisätietoja, johin merkataan extrat. Joukkueen johtajilla eli jojoilla on laajemmin tietoa asioista, lisäks meillä juteltiin rokotuksista ryhmissä ja jojon kanssa. Kyllä me tiedettiin kuka on rokotettu ja kuka ei.Niin kun tiedät jonkun jääneet treeneistä pois, niin käyt tarkistaa oliko rokotettu vanhoista viesteistä
Niin kun tiedät jonkun jääneet treeneistä pois, niin käyt tarkistaa oliko rokotettu vanhoista viesteistä
On se ihan totta.On tuosta ollut tiedepiireissäkin juttua että rokote laskisi puolustuskykyä. Tiedä sitten onko totta
Onko tuollaisen rekisterin pitäminen edes laillista? Siis terveystietojen osalta?Vierestä: Tiedän että näkyy kehitys käppyröinä; treenien määrä, näkee tavoiteprosentit ja terveystietoja tietenkin. Poissaolon syyt on meillä ainakin pakko ilmoittaa. Siellä on myös lisätietoja, johin merkataan extrat. Joukkueen johtajilla eli jojoilla on laajemmin tietoa asioista, lisäks meillä juteltiin rokotuksista ryhmissä ja jojon kanssa. Kyllä me tiedettiin kuka on rokotettu ja kuka ei.
Asiaa voi katsoa neutraalisti.
Vierestä: Tiedän että näkyy kehitys käppyröinä; treenien määrä, näkee tavoiteprosentit ja terveystietoja tietenkin. Poissaolon syyt on meillä ainakin pakko ilmoittaa. Siellä on myös lisätietoja, johin merkataan extrat. Joukkueen johtajilla eli jojoilla on laajemmin tietoa asioista, lisäks meillä juteltiin rokotuksista ryhmissä ja jojon kanssa. Kyllä me tiedettiin kuka on rokotettu ja kuka ei.
Eipä tosiaan tullut mieleen, että urheiluseuroilla on tuollaisia laittomia listauksia (terveystiedot)
Eivät taida olla sinulle kovin tuttuja nuo sovellukset?
Ei laittomia ole. Kouluissakin wilmassa kirjoitetaan poissaolon syy. Seuroissa on tarkempaa koska tavoitteena voi olla mestaruus, yksi sairas voi sairastuttaa koko joukkueen, toisaalta liian aikaisin kentälle palaaminen voi aiheuttaa vakavan tilan. Terveyttä seurataan aktiivisesti urheiluseuroissa muutenkin. Pandemian aikana tapa oli hysteerisen tarkka, avoimesti kerrottiin oliko rokotettu ja onko korona.Eipä tosiaan tullut mieleen, että urheiluseuroilla on tuollaisia laittomia listauksia (terveystiedot)
Eipä tosiaan tullut mieleen, että urheiluseuroilla on tuollaisia laittomia listauksia (terveystiedot)
Kyllä ne rokotetiedot oli ihan omassa passissa. Itse päätti kelle sitä näytteliNyt kaikki on muka laitonta. Pari vuotta sitten STM / kanta.fi levitti rokote-tietoaja mm baareille ja työnantajille
En oikein usko teennäiseen huoleesi yksityisyydestä
Kyllä niiden rokotteiden perään itkettiin ihan joka puolella! Kenkääkin tuli jos et rokotetta ottanut joten ilmeisesti tiesivät onko sinulla rokotetta vai ei.Kyllä ne rokotetiedot oli ihan omassa passissa. Itse päätti kelle sitä näytteli