V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
2.3. Onkos joku jo löytänyt:
pääsanasta koilliseen 3 9 5 ?
Mulla on kaikki muut, voin jeesata, jos tarvis.
Onko ihan tosi nuo alavasemmalle 12 ja 17 levyn nimiä?Mistä löytyisi 7.2 Turo's hevi gee-sivun pääsanasta luoteeseen 13-6, lounaaseen 12 ja 17 sekä ylös 7=levyt
Bändin kotisivuilta löytyy, ei mistään muualta ( paitsi tietty tuo 7 ylös, synonyymi )
Samaa mieltä, olen tehnyt pian 10 vuotta g-relluja ja näin AMAmaista ajatuksenjuoksua ei vielä ole tullut vastaan.Olisi syytä rellun laatijan tulla paikalle ohjeistamaan, mistä tietoja löytyisi. Avoimia kysymyksiä on todella paljon ja vinkkejä suhteessa kysymysten määrään vähän.
Pahinta minusta on kirjoitusvirheet ja epäloogisuus. Välillä yksikössä, välillä monikossa, suoranaista älyttömyyttä, kuten taivaankappale->karttapallo. Ei mitään järkeä, ei yhtään mitään.Samaa mieltä, olen tehnyt pian 10 vuotta g-relluja ja näin AMAmaista ajatuksenjuoksua ei vielä ole tullut vastaan.
Mistä löytyisi 7.2 Turo's hevi gee-sivun pääsanasta luoteeseen 13-6, lounaaseen 12 ja 17 sekä ylös 7=levyt
Bändin kotisivuilta löytyy, ei mistään muualta ( paitsi tietty tuo 7 ylös, synonyymi )
Onko ihan tosi nuo alavasemmalle 12 ja 17 levyn nimiä? No ei ole, sieltä tekstistä löytyy ihan jotain muuta...
Vihjeelläni; =levyt, tarkoitin vain ylös 7 kohtaa
Minäkin kysyin jeesiä 4.2., ei vastausta. Minullakaan ei ole 4.3. vinkkejä, kun samat puuttuu!!
Ja tosiaan AMAmaisia ovat sanat ja ns. yhteydet, ja joka helkatin ruudussa virheitä, koko ajan pitää lotolla vaan kirjoitella sanoja.
Teen just ruutua 6.2. Kela. Ja eikös vaan esim. sana perusvammaistuki on rellussa perusvammais tuki.
Jos rellun laatija haluaa mysselleen D4.5, niin ehkäpä joku toinen myssen aihepiiri, ei relaatiot.
Ste 7 17 tässä suoraan: näyttää kolmiulotteiseltaKysyn nyt ruutu kerrallaan, kiva jos joku jeesais
4.2. kaul oikeelle 8
4.2. ste alas 7 17
Mistä ruudusta saa 6.2 auki?= 6.1.
Anteeks, mut nyt on pakko kysyä, et miksi kysytään mistä ruudusta saa mitäkin auki, eikös ruudut vaan aukene, kun rellu etenee