Mihin muutat kun sota alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähtökohtana se, että minulla on jo olemassa tieto meidän valtamediasta, joka vaikuttaa mielestäni oudolta ja epäloogiselta. Kun kuuntelet vaikka Jeffrey Sachsin antamaa tietoa asian tiimoilta, niin vaikuttaa se huomattavasti loogisemmalta.

Ei ole kyse puolueettomasta tai puolueellisesta. Valtamediassa voi myös olla asia jota puollan jos se vaikuttaa loogiselta.

Monet eivät edelleenkään ymmärrä nykytilassa sotapropagandan/mediapoolin vaikutusmahdollisuuksista saati olemassaoloa, tämä tulisi tunnistaa ja luottaa asioihin jotka ovat loogisia, mitkä käyvät järkeen. Ei ihan kaikkea mitä joku keksii kertoa, vaikka onkin ”asiantuntijaksi” tituleerattu, tule uskoa.
Tämä itsessään on jo niin mielenkiintoinen ilmiö! On todella jännää nähdä minkälaisia vaikutuksia tällä on, ihan täällä palstallakin. Miten psykoosissa ihmiset tuntuivat olevan koronan ja Venäjän vuoksi. Nyt näkyy jo vähän toipumista ilmassa.❤ Ehkä siksi, että hyvin paljon hypetetty Usa saattaa median mukaan ”sittenkin” käyttää Suomea hyväkseen, tai voimme jopa joutua napit vastakkain jos puolustamme Tanskaa. Moni miettii että oliko sittenkään hyvä solmia muun muassa, täälläkin fanaattisesti hypetetty, DCA.

Tuo tietenkin, että itse ei asiasta tiedä eikä haluakaan tietää on varmaan joillekin ihan jees, mutta jotkut ovat todella uteliaita ja haluavat kaivella ja keskustella, ihan ilman mitään fanaattista raivoamista ja vihaa (toivon mukaan).❤👍

Mutta täksku toi sun ajatus siitä että muut ois psykoosissa ja sinä se harvinainen älykäs joknka logiikalla (tai logiikkaan sopivat) ne sopivat tietolähteet löytyvät on ihan hulvattoman absurdi.

Toisen maailmansodan aikoihin "sorrettujen" ei edes tarvinnut kertoa maamme äärioikeistolle kokemastaan sorrosta, sillä me itse halusimme "vapauttaa" veljeskansamme Venäjän vallan alta.
Historiasta voimme lukea kuinka liittoutuessamme Natsisaksan kanssa, tarkoituksemme oli laajentaa maamme rajoja Uralille saakka ja vapauttaa veljeskansamme Venäjän vallan alta.

Pääsimmekin Karjalaan saakka, jossa pystytimme vanhojen oppiemme mukaisesti keskitysleirejä Venäläiselle väestölle samoilla keinoilla kuinka olimme kohdelleet antautuneita punaisia vuonna 1918.
Saksalaiset lisäsivät keksimäämme keskitysleirijärjestelmään ainoastaan Zyklon b suihkut ja polttouunit.

Suomalaiset tappoivat nälkään, tauteihin ja teloituksiin, saksalaiset tehokkaana kansana virittivät kuin koneiston tehokkaammaksi kuin mihin me kykenimme.
Suomihan ei liittoutunut Saksan kanssa.

Olisi virkistävää ja Mieli ry:n parasta tukemista, jos palstan pahimmat sotaratsut ja pervot lopettaisivat 3. maailmansodalla pelottelun.
Suomen mielenterveysasiat ovat hyvin heikossa hapessa, ja se näkyy tälläkin palstalla. Pidensitte taas apua tarvitsevien mt-jonoja surkeilla kirjoituksillanne.
Eikö teitä edes pikkuriikkisen hävetä?
Sodassa ei kaikki kuole, mut siviilissä kaikki kuolevat.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Hs: Washington Post, joka sai tietonsa Usan viranomaisilta, kertoo ettei Itämeren kaapelirikkojen taustalta löydy Venäjän yhteyksiä.
Syynä kaapeleiden rikkoutumiseen miehistön ammattiaidottomuus.
Harvoin tulee sanottua, mitäs minä sanoin, mutta sanonpahan vaan, mitäs minä sanoin.
Merenelaisia kaapeleita katkeaa vuosittain 150-200 kpl.
Suurimpana syynä alusten ankkurit, 45 prossaa ja toiseksi suurin syy, kalastusalausten pohjatroolit.

Mutta täksku toi sun ajatus siitä että muut ois psykoosissa ja sinä se harvinainen älykäs joknka logiikalla (tai logiikkaan sopivat) ne sopivat tietolähteet löytyvät on ihan hulvattoman absurdi.
Sinun sanoja, ei minun. En koe asiaa noin.
Mutta, nyt kun otit asian esiin niin miten psykoosissa oleva ei muka voisi olla harvinaisen älykäs?

Täällä vaihdetaan mielipiteitä, jokaisella on omansa, mutta, sellainen tahallaan väärinymmärtäminen, viha ja raivoaminen ovat vähän outoja, mutta hirveän mielenkiintoisia, ilmiöitä keskustelupalstalla, ihmiset tosiaan vaikuttivat olevan psykoosissa valtamedian vuoksi.

Usa on haudannut toiveet saada Ukrainan luonnonvaroja Usan/länsimaiden hallintaan ja pyrkii nyt saamaan samanarvoisen potin arktisilta alueilta.
Koittakaa nyt päättää onko USA tienannut mielettömästi ja omistaa 30 % vilja-aitasta vai eikö ole. Lissukin vaan peukuttaa tuollaista kaksoisviestintää, joka on karkeassa ristiriidassa hänen omien satujensa kanssa. :rolleyes:

Koittakaa nyt päättää onko USA tienannut mielettömästi ja omistaa 30 % vilja-aitasta vai eikö ole. Lissukin vaan peukuttaa tuollaista kaksoisviestintää, joka on karkeassa ristiriidassa hänen omien satujensa kanssa.
Usa on tienannut mielettömät summat Ukrainan sodan ansiosta ja kansainväliset sijoittajat (Usa) ovat ostaneet suuren osan Ukrainan viljaelysmaasta.
(Usan köyhät maksavat sotimiskulut (Ukrainan avustukset), mutta ase, öljy, maakaasukaupoista hyötyvät Usan rikkain kansaosa, joka on aina hyötynyt siitä kun Usa käy sotiaan ympäri maapalloa monesti vain saadakseen resursseja omaan käyttöönsä)
Usa näyttää olevan luopumassa Ukrainan kansallisomaisuuden saamisesta haltuunsa, länsimarkkinoille ja on kääntänyt katseensa arktisten alueiden luonnonvarojen haltuunsaamiseksi.
Mikä tässä on kaksoisviestintää?

• Tykkää
Usa on tienannut mielettömät summat Ukrainan sodan ansiosta ja kansainväliset sijoittajat (Usa) ovat ostaneet suuren osan Ukrainan viljaelysmaasta.
(Usan köyhät maksavat sotimiskulut (Ukrainan avustukset), mutta ase, öljy, maakaasukaupoista hyötyvät Usan rikkain kansaosa, joka on aina hyötynyt siitä kun Usa käy sotiaan ympäri maapalloa monesti vain saadakseen resursseja omaan käyttöönsä)
Usa näyttää olevan luopumassa Ukrainan kansallisomaisuuden saamisesta haltuunsa, länsimarkkinoille ja on kääntänyt katseensa arktisten alueiden luonnonvarojen haltuunsaamiseksi.
Mikä tässä on kaksoisviestintää?
Ei voi olla samanaikaisesti totta, että USA:lla on hallussaan Ukrainan resurssit ja että USA on hylännyt toiveen saada haltuunsa Ukrainan resurssit.

Lähtökohtana se, että minulla on jo olemassa tieto meidän valtamediasta, joka vaikuttaa mielestäni oudolta ja epäloogiselta. Kun kuuntelet vaikka Jeffrey Sachsin antamaa tietoa asian tiimoilta, niin vaikuttaa se huomattavasti loogisemmalta.

Ei ole kyse puolueettomasta tai puolueellisesta. Valtamediassa voi myös olla asia jota puollan jos se vaikuttaa loogiselta.

Monet eivät edelleenkään ymmärrä nykytilassa sotapropagandan/mediapoolin vaikutusmahdollisuuksista saati olemassaoloa, tämä tulisi tunnistaa ja luottaa asioihin jotka ovat loogisia, mitkä käyvät järkeen. Ei ihan kaikkea mitä joku keksii kertoa, vaikka onkin ”asiantuntijaksi” tituleerattu, tule uskoa.
Tämä itsessään on jo niin mielenkiintoinen ilmiö! On todella jännää nähdä minkälaisia vaikutuksia tällä on, ihan täällä palstallakin. Miten psykoosissa ihmiset tuntuivat olevan koronan ja Venäjän vuoksi. Nyt näkyy jo vähän toipumista ilmassa. Ehkä siksi, että hyvin paljon hypetetty Usa saattaa median mukaan ”sittenkin” käyttää Suomea hyväkseen, tai voimme jopa joutua napit vastakkain jos puolustamme Tanskaa. Moni miettii että oliko sittenkään hyvä solmia muun muassa, täälläkin fanaattisesti hypetetty, DCA.

Tuo tietenkin, että itse ei asiasta tiedä eikä haluakaan tietää on varmaan joillekin ihan jees, mutta jotkut ovat todella uteliaita ja haluavat kaivella ja keskustella, ihan ilman mitään fanaattista raivoamista ja vihaa (toivon mukaan).

Mä tän ny nostan ja huomautan että se olit sinä joka ihmisten sanoi psykoosissa olevan enkä suinkaan minä.

Mä tän ny nostan ja huomautan että se olit sinä joka ihmisten sanoi psykoosissa olevan enkä suinkaan minä.
Kerrataan: Väität siis että psykoosissa oleva ei voi olla harvinaisen älykäs?

Ei voi olla samanaikaisesti totta, että USA:lla on hallussaan Ukrainan resurssit ja että USA on hylännyt toiveen saada haltuunsa Ukrainan resurssit.
No olis kai siellä vielä vietävää, vaikka paljon on viety?

Kerrataan: Väität siis että psykoosissa oleva ei voi olla harvinaisen älykäs?

En.

Vaan että keskinmääräinen palstalainen/suomalainen on yhtä ymmärtävä, osaava, hoksaava, älyävä, mielenterveydellisesti kaikinpuolin terve ja siis täysjärkinen ymmärtämään ja omaksumaan lukemaansa/kuulemaansa tietoa kuin sinä.

• Tykkää
Koittakaa nyt päättää onko USA tienannut mielettömästi ja omistaa 30 % vilja-aitasta vai eikö ole. Lissukin vaan peukuttaa tuollaista kaksoisviestintää, joka on karkeassa ristiriidassa hänen omien satujensa kanssa. :rolleyes:
Itse minä olen tänne nuo luvut tuonut, joten, eiköhän ne pidä ihan paikkansa.😁Roosakin pitää mua yliviisaana muihin nähden niin ei kannata alkaa mulle!😂😂

Mutta, luuletko että siinä on kaikki mitä Ukrainasta voi viedä?😦

En.

Vaan että keskinmääräinen palstalainen/suomalainen on yhtä ymmärtävä, osaava, hoksaava, älyävä, mielenterveydellisesti kaikinpuolin terve ja siis täysjärkinen ymmärtämään ja omaksumaan lukemaansa/kuulemaansa tietoa kuin sinä.
Noni, hyvä, ollaan samaa mieltä!🤝

Koittakaa nyt päättää onko USA tienannut mielettömästi ja omistaa 30 % vilja-aitasta vai eikö ole. Lissukin vaan peukuttaa tuollaista kaksoisviestintää, joka on karkeassa ristiriidassa hänen omien satujensa kanssa.
Ja tämä esitetään sodan syyksi! Nyt Venäjällä olisi tuhannen taalan paikka tehdä kiusaa USAlle ja lopettaa sota + vetäytyä kansainvälisesti tunnustetuille rajoille. Loppuisi tuo jenkkien tienaaminen....

On kovin säälittävää, kun kolonialistisen valtion rikollisjengijohtajat yrittävät selitellä motiivejaan kauniiksi. Ja vielä säälittävämpää, kun joku "valon löytänyt" täällä tekee älyllisiä luperkeikkoja pitääkseen itsensä noiden selitysten lumossa....:sneaky:

Usa on luopunut toiveista saada KAIKKI Ukrainan luonnovarat haltuunsa, sillä Itäukraina ja Krim jää rauhansopimuksessa Venäjän haltuun.
Eteläukrainasta ovat länsisijoittajat ostaneet viljelysmaata

Itäukraina ja Krimi, joista löytyvät Ukrainan suurimmat öljyesiintymät jäävät Venäjän hallintaan, joten Usa joutuu luopumaan niistä, mutta toisaalta tynkäukrainassakin pystyy tekemään massia ihan hyvin viljelysmaata ostamalla ja jälleenrakennuksessakin tulee liikkumaan miljardeja euroja/dollareita, joten vaihtokauppa on ehkä hyvä diili molemmille Usalle ja Venäjälle.
Venäjän ja Usan välinen sota Ukrainassa voidaan lopettaa, Venäjälle jää itäukraina, krim ja niiden luonnonvarat, sekä lupaus ettei Ukraina liity Natoon.

Usa saa vaihtokaupassa mahdollisuuden osaan arktisten alueiden öljystä nyt kun saa Grönlannin hallintaansa, eikä Venäjä pistä hommassa kampoihin.

• Tykkää

Yhteistyössä