Uusi Suomi: Oletko valmis maksamaan ydinsähköstä ekstraa Fortumille kokoomuksen ja persujen tahdosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vuoden 2010 ydinvoimapäätöksestä:
"Mutta Fortum, joka operoi Loviisassa vuosina 1977 ja 1981 valmistuneita reaktoreitaan, ei lupaa saanut. Fortumilla on myös 26 prosentin omistusosuus TVO:ssa.

Uusi ydinvoimala olisi ollut luonteva investointikohde vuonna 2013 toteutettujen sähköverkkokauppojen noin 9,25 miljardin euron tuloille.

Laajalti kritisoitujen Caruna-kauppojen ja muiden Pohjoismaisten sähköverkkojen myyntituotot Fortum käytti lopulta saksalaisen Uniperin hankkimiseen.

Siitä koitui yhtiölle lopulta 5,8 miljardin euron tappiot.

Voi siis sanoa, että Mykkänen esittää nyt ratkaisua ongelmaan, jonka poliitikot itse ovat päätöksillään luoneet."

Minkä taakseen jättää...

enhän mää oo tuo enerzi
Ootpas. Seuraavassa viestissä kiitän ja kehun superiks, ja sä tykkäsit viestiä omalla nikillä ja kirjoitit:
”tiiä nyt superista mutta on mulla joku kyky selittää monimutkanen asia niin että maallikko pääsee asiasta silti jyvälle”

empäs, millon oot nähny mun kirjottavan nuin pitkää sepustusta?
Muutaman kerran, mutta olen kuitennii.

Vaan ei niitä montaa ole ollut…hmm…montakos vuotta täällon kirjoteltu…noh näihin vuosiin ehkä kaks kertaa oon nähny ku et veä onelineria.😂

mulla on tyylinä vetää ensin vähän pitempi lause

sitte klousata se lyhvemmällä
Niin jos et kirjoita kun kakslinerin.😁
Mutta, olet kirjoittanut tänne joskus pidemmänkin tekstin ja se ei ollut kahdessa kappaleessa.

Ja toi tekstin sisältökin oli tyylillisesti ihan sua. Milläs sen kiellät.😏

Niin jos et kirjoita kun kakslinerin.😁
Mutta, olet kirjoittanut tänne joskus pidemmänkin tekstin ja se ei ollut kahdessa kappaleessa.

Ja toi tekstin sisältökin oli tyylillisesti ihan sua. Milläs sen kiellät.😏
se vaan oli hyvä matkija joka tahalteen harhautti sua

heti luuli höpöhuuli

• Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä