Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei sitä useinkaan työpaikassa ollessaan tiedä mitä kulisseissa tapahtuu. Itsekkin olin töissä insinöörifirmassa joka sitten tuli uutisiin ympäri maailmaa kymmenien miljoonien dollarien lahjuksista Libyaan ja Muammar Gaddafin hallitukselle, ja meidän pomot joutui oikeuteen ja tuomituiksi. Mutta ei me työntekijät siitä tiedetty mitään kun oltiin siellä töissä.
Ja Jannelle selvisi yrityksen toiminta vasta sen jälkeen kun hän oli ensin irtisanoutunut, kaiken maailman keinoilla yritti päästä takas, firma ei häntä halunnut ja kas kummaa, tässä vaiheessa Jannelle selvisi miten mätä firma on kyseessä.

Tunteeko kukaan oikeuspsykologin määrittämää henkilöä?
Oikeuspsykologi Pia Puolakka: – Narsisteilla on tapana muodostaa ympärilleen hovi, eli niiden ihmisten joukko, jotka ihailevat häntä. Hovin ulkopuolella on vihollisia, pahoja ihmisiä, joiden narsisti uskoo olevan kateellisia hänelle. Narsistin mielestä nämä ihmiset vainoavat ja pyrkivät kampittamaan, minkä vuoksi heitä kohtaan on hyökättävä tai osoitettava halveksuntaa."
Älä nyt viitti laittaa tänne mikä itse olet. Noloa että tunnustaudut narsistiksi.

Tunteeko kukaan oikeuspsykologin määrittämää henkilöä?
Oikeuspsykologi Pia Puolakka: – Narsisteilla on tapana muodostaa ympärilleen hovi, eli niiden ihmisten joukko, jotka ihailevat häntä. Hovin ulkopuolella on vihollisia, pahoja ihmisiä, joiden narsisti uskoo olevan kateellisia hänelle. Narsistin mielestä nämä ihmiset vainoavat ja pyrkivät kampittamaan, minkä vuoksi heitä kohtaan on hyökättävä tai osoitettava halveksuntaa."
Mikset vastaa kysymykseeni? Vastaa nyt.

. Olen havainnut etteivät fanit vastaa kysymyksiin.
Tuossa sulle taas se vastaus. Lopeta jo se jankkaus.

Ei sitä useinkaan työpaikassa ollessaan tiedä mitä kulisseissa tapahtuu. Itsekkin olin töissä insinöörifirmassa joka sitten tuli uutisiin ympäri maailmaa kymmenien miljoonien dollarien lahjuksista Libyaan ja Muammar Gaddafin hallitukselle, ja meidän pomot joutui oikeuteen ja tuomituiksi. Mutta ei me työntekijät siitä tiedetty mitään kun oltiin siellä töissä.

Ei ole vieläkään tullut kommenttia radikaali karkki keitto tätöseltå Jannen Faceen vaikka niin uhosi eilen että menee antamaan palautetta. Sitä ei ikinä tule sinne. Tämä on just tätä että täällä uhotaan muttei uskalla toteuttaa sitä kuitenkaan Jannen sivulla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä