Pojat ja nuoret miehet ovat lähteneet vastaiskuun woketusta ja aakkostelua kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole ihan tuollaista hänen kuullut sanovan. Juuri tämän vuoksi pyysin näitä videoita. Ja täytyy muistaa että jotkut 20-vuotta vanhat letkautukset hän on kyllä jo puhunut läpi ja tullut joissain asioissa pehmeämmäksi.

Näin ihmisille usein käy iän myötä.

Hän on puhunut kyllä siitä, ja puhutaan nyt muutenkin yleisesti, että nainen joka ei ole maannut koko kylän kanssa, on parempi nainen.

Joka on varsin mielenkiintoinen kommentti mieheltä, joka on itse maannut koko kylän ja naapurikylienkin kanssa.

Tate on kyllä melko radikaali suustaan ja elämäntapoineen, mutta on tuonot todella monelle pojalle ja miehelle todella paljon. Jopa koko elämän. Emme taida edes ymmärtää kuinka pahasti olemme unohtaneet miehet ja pojat!

Minusta taas valheellinen, ansaitsematon ja harhainen näkemys itsestä ja omasta erityisyydestään ei tuo mitään hyvää kenellekkään. Käytännössä siihen Andrew kannustaa. Andrew on itse pelkuri, joka pakenee omaa tunne- elämäänsä materialismin ja ylimielisyyden taakse.

Meillä mielipiteet eroavat aika paljon. Minä kun olen kaikesta näkemästäni saanut käsityksen että Tate arvostaa naisia.

Arvostus on suhteellinen käsite.

Uusin trendi markkina-arvossa on se, että yleisen kauneusihanteen mukaan ’ei niin viehättävät naiset’ vaativat itselleen providereita ja ylistävät itseään maailman tappiin…

Luulen, että tällaiset naiset ovat aika marginaali ryhmä, jotka vain pääsevät turhan paljon esille ja ääneen. Noin yleisesti oletus on, että nainen maksaa kaikesta puolet, hoitaa lapset ja kodin sillävälin, kun mies lepää raskaan työpäivän jälkeen. Vaihtaahan hän kuitenkin kahdesti vuodessa autonrenkaat. Tutkimusten mukaan työssäkäyvistä pariskunnista naiset käyttävät merkittävästi enemmän aikaa yhteisten tilojen ylläpitoon.

No mitään tuomioita ei ole tullut tähän mennessä.

Miten suhtaudut näissä keisseissä syytettyyn yleensä? Syytteletkö aktiivisesti siihen asti kunnes todetaan syyttömäksi?
No ei tietenkään ole tuomioita tullut kun asia on vielä kesken.

Tällaisia keissejä ei yleensä tule vastaan, niin en ota siihen kantaa miten yleensä suhtaudun. Mutta sanotaanko näin, että jos ihminen tekee uransa parittajana ja häntä syytetään useita kertoja raiskauksesta useassa eri maassa usean vuoden aikana, niin kyllä olen taipuvainen ajattelemaan, että ei savua ilman tulta.

Sinä tietenkin salaliittoteoreetikkona pidät todennäköisempänä, että illuminati lavastaa, mutta täytyy muistaa ensimmäisten parin keissin ajoittavan aikaan ennen minkäänlaista somejulkisuutta. Ihan tavallinen portsari se vaan raiskasi eli kansainväliset juutalaiset eivät varmaan vielä siinä vaiheessa olleet kaiken takana. :unsure:

Laitapa sitten useampi linkki jos näin on

No ei tietenkään ole tuomioita tullut kun asia on vielä kesken.

Tällaisia keissejä ei yleensä tule vastaan, niin en ota siihen kantaa miten yleensä suhtaudun. Mutta sanotaanko näin, että jos ihminen tekee uransa parittajana ja häntä syytetään useita kertoja raiskauksesta useassa eri maassa usean vuoden aikana, niin kyllä olen taipuvainen ajattelemaan, että ei savua ilman tulta.

Sinä tietenkin salaliittoteoreetikkona pidät todennäköisempänä, että illuminati lavastaa, mutta täytyy muistaa ensimmäisten parin keissin ajoittavan aikaan ennen minkäänlaista somejulkisuutta. Ihan tavallinen portsari se vaan raiskasi eli kansainväliset juutalaiset eivät varmaan vielä siinä vaiheessa olleet kaiken takana.
Noh, jäitä hattuun - ootellaan ihan rauhassa.

On todella hyvä miehen malli tämä Tate. Tai mikään malli ylipäätään. Ei ihme, että muut fanituksen kohteet on Trump, Putin löytyykö lisää?
En varsinaisesti fanita ketään muita kuin omia rakkaita lapsiani..❤️😍

Itselläni ei juuri ole kiinnostusta alkaa kahlata kyseisen henkilön juttuja uudelleen läpi, mutta voin antaa yhden esimerkin.

Tate uskoo vakaasti "markkina- arvoon" ja jauhaa siitä, miten hänelle kelpaa ainoastaan nuoret naiset "ilman painolastia" ja mieluiten kokeneina neitsyinä kertoo miehen ajatusmaailman kypsymättömyydestä ja halusta hallita. Nuoret naiset ovat usein varsin tehokkaasti manipuloitavissa ja alistettavissa. Surullinen totuus on se, että Andrew tate ei pärjää ikäistensä naisten seurassa, koska hänellä ei ole riittäviä henkisiä valmiuksia normaaliin ja terveeseen suhteeseen. Tämä ei ole itsessään ongelma, mutta kun haluat uskotella itseäsi nuoremmille oman vääristyneen maailmasi olevan ideaali ja absoluuttinen totuus, on monikin asia pahasti pielessä. Minusta kyseinen toiminta on hiukan jälkeenjääneiden ja heikko itsetuntoisten miesten hyväksikäyttöä ja aivopesua.

Muistaakseni Tate myös kertoi, että ole juuri siskonsa kanssa tekemissä, koska tämä on nainen, eikä näinollen voi tuoda lisäarvoa hänen elämäänsä.

👍 Huh, mikä tyyppi!

Mitä ihmettä?? Ei se niljake välitä kuin itsestään.
Nonni, joko kiinnostaa siis alkaa puolustamaan meidän poikia ja miehiä?🤔

Ainiin, oletteko huomanneet, että naisten tilastollinen osuus väkivallan tekijöinä parisuhteessa on kasvanut!

”Minusta kyseinen toiminta on hiukan jälkeenjääneiden ja heikko itsetuntoisten miesten hyväksikäyttöä ja aivopesua.”

Tällä palstalla pörrää monta samanlaista miesoletettua. Jutut ovat yksyhteen Taten ideologian kanssa.

Yhteistyössä