Maailmanpolitiikan proffa Teivo Teivainen: ”Trumpiin ei suhtauduta kuten aikuiseen, hän on osittain paapottava lapsen kaltainen olento” Repesin 😆😁😂

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä nyt pitäis poistaa?

Ehkä sait kaikki poistuksesi jo tehtyä.
Yle Areena podcast Pyöreä pöytä ottaa kantaa tämän viikon puheenaiheisiin. Kuuntelin myös podcastin wokesta.
Äänessä ohjelmassa mukana tällä palstalla mollattu T. Teivainen.

Palstan pohjasakkalainen ei taaskaan ymmärrä lukemaansa tekstiä.

ensin sinä kirjoitat haluavasi poistattaa kommentteja, sitten minä kysyin että mitä, kuten yllä, ja sitten sinä väität että minä olisin poistattaja 🙄

Olet kyllä melkoinen tååpe

Poika on samanlainen HUIJARI KUIN ISÄNSÄ!!!

Lähteet: Grönlannin kodittomia lahjottiin tekeytymään Trumpin kannattajiksi

Donald Trump Jr:n jakamalla videolla joukko grönlantilaisia esiintyy MAGA-lippikset päässä. Useat lähteet kertovat Tanskan yleisradiolle joukossa olleen kodittomia, jotka oli lahjottu paikalle ilmaisella lounaalla.

Donald Trump Jr:n PR-väen kerrotaan lahjoineen kodittomia ja vähäosaisia Grönlannissa, jotta nämä esiintyisivät Yhdysvaltain tulevan presidentin Donald Trumpin kannattajina.
Asiasta kertovat useat lähteet Tanskan yleisradio DR:lle.
DR:n mukaan tapaus sattui Donald Trump Jr:n - tulevan presidentin pojan - vieraillessa Grönlannissa aiemmin tällä viikolla.

Vierailun aikana useat grönlantilaiset poseerasivat nuoremman Trumpin kanssa, esiintyen punaiset MAGA-lippikset (Make America Great Again) päässään.
Osa joukosta myös nautti lounasta Trump Jr.:n kanssa Grönlannin pääkaupunki Nuukissa sijaitsevan Hans Egede-hotellin Hereford Beefstouw -ravintolassa.
Nuorempi Trump on jakanut tapahtuneesta videon viestipalvelu X:ssä. Julkaisussa paikalla kuvataan olleen ”Nuukin paikallisyhteistö”.

Yle

Hunajata miten osuvaa tekstiä 👍

Kommentti: Donald Trumpin ajatuksia ylianalysoidaan – tässä on yksinkertaisempi selitys

Trump on Yhdysvaltain modernin ajan vähä-älyisin presidentti, ja vanhuus on tehnyt hänestä entistä tyhmemmän,
kirjoittaa Mikko Marttinen.

Minulla on Trumpin puheille paljon yksinkertaisempi selitys: Trump, 78, on Yhdysvaltain modernin ajan vähä-älyisin presidentti, ja vanhuus on tehnyt hänestä entistä tyhmemmän.

Kun tämän yhdistää patologiseen narsismiin ja kaikkien neuvonantajien valintaan heidän uskollisuutensa perusteella, tuloksena on tämänkaltaista horinaa. Ja lisää on tulossa.

ARVOSTETUN yhdysvaltalaisen älykkyystutkijan Linda Gottfredsonin mukaan älykkyys on ”psyykkinen ominaisuus, joka sisältää muun muassa kyvyn päätellä, suunnitella, ratkoa ongelmia, ajatella abstraktilla tasolla, ymmärtää monimutkaisia ajatusrakennelmia ja asioiden välisiä yhteyksiä sekä oppia nopeasti kokemuksen perusteella”.

Trumpin julkisten esiintymisten perusteella on selvää, että hänellä on suuria vaikeuksia ymmärtää monimutkaisia asiakokonaisuuksia tai abstrakteja käsitteitä.

Esimerkkejä on lukemattomia. Otetaan yksi: Vaalikampanjassaan Trump väitti jatkuvasti, että Yhdysvaltoihin tulee siirtolaisia Latinalaisen Amerikan mielisairaaloista. On selvää, että Trumpin aivoissa ovat menneet sekaisin turvapaikanhakija (asylum seeker) ja mielisairaala (mental asylum).

Trumpin kannattajat viittaavat usein hänen menestykseensä liikemaailmassa merkkinä Trumpin älykkyydestä. Todellisuudessa Trump oli lahjaton liikemies.

IS

Aatuhan ei ollut saksalainen, vaan itävaltalainen kasvisruokaa rakastava maahanmuttaja.

Adolf Hitler (20. huhtikuuta 1889 Braunau am Inn, Itävalta-Unkari – 30. huhtikuuta 1945 Berliini, Saksa) oli itävaltalaissyntyinen saksalainen poliitikko, joka nousi Saksanvaltakunnankansleriksi ja johti natsihallinnon aikana 1933–1945 maata diktaattorina, Saksan valtakunnanjohtajana (Führer)

Lissu pysyy Trumpin junassa vaikka tapahtuisi mitä. Ihan sama juttu kuin Venäjän ja Putinin kanssa. Sitten peräänkuuluttaa "omaa ajattelua" vaikka on TÄYSIN jämähtänyt "omiin totuuksiinsa".

Eipä silti, itse olen pohjimmiltani paljon enemmän huolissani Muskista kuin Trumpista. Se kaveri omaa todella paljon valtaa ja rahaa. Tuntuu soluttautuvan kaikkialle.

Trump on vanha hölmö, vaikka alkaisi sekoilemaan kunnolla, niin ei se kauaa kuitenkaan tätä palloa rasita.

Musk on sitten ihan eri juttu. Hän on saanut niin paljon aikaan ja nyt näyttää, että hänen voittokulkuaan ei pysäytä mikään. Se mihin se johtaa on kyllä mielenkiintoista mutta pelottavaa.

Lissu pysyy Trumpin junassa vaikka tapahtuisi mitä. Ihan sama juttu kuin Venäjän ja Putinin kanssa. Sitten peräänkuuluttaa "omaa ajattelua" vaikka on TÄYSIN jämähtänyt "omiin totuuksiinsa".

Eipä silti, itse olen pohjimmiltani paljon enemmän huolissani Muskista kuin Trumpista. Se kaveri omaa todella paljon valtaa ja rahaa. Tuntuu soluttautuvan kaikkialle.

Trump on vanha hölmö, vaikka alkaisi sekoilemaan kunnolla, niin ei se kauaa kuitenkaan tätä palloa rasita.

Musk on sitten ihan eri juttu. Hän on saanut niin paljon aikaan ja nyt näyttää, että hänen voittokulkuaan ei pysäytä mikään. Se mihin se johtaa on kyllä mielenkiintoista mutta pelottavaa.
Maikkarin Huomenta Suomessa näytettiin pätkiä Muskin menneiltä vuosilta. Ei hän terveeltä näytä ilmeistään ja eleistään päätellen. Elliot-isän puheet ovat outoja. Hän lienee kasvattanut pojastaan friikin.

Yhteistyössä