"IS EXTRA Karttakuva näyttää, missä on turvallisinta, jos sota syttyisi Suomessa – väestön evakuoinnissa noudatetaan uutta ”punaista lankaa”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei nyt pidä valehdella enempää kuin on tarpeen.
Eikä tässä haeta nyt puolia vaan keskustellaan strategioista ja syistä.
Puolet on jo valittu ja kaikki tietävät kenen puolella sinä olet. Venäjän puolella. Syytä sille voimme vain arvailla, mutta eipä sillä sinänsä ole merkitystä yhtään sen enempää kuin sillä mikä sai Johan Bäckmannin sekoamaan. Lopputulos on sama yhtä kaikki.

• Haha
Reactions: Lispetti
venäjällä on pulaa vehnästä ja siksi se hamuaa ukrainan peltoja
😦
Muutamia vuosia sitten oli maailman kolmanneksi suurimpana vehnän tuottajana 1,2 miljardilla tonnilla…
…8,4 prosentilla vehnän kokonaismäärästä Venäjällä on ollut kunnia olla maailman suurin viejä.🤗

Lissu haukkuu muita sotapsykoosista ja on kuitenkin ainut, joka on strategioimassa Mikkelin tuhoamista yms. Muut lähinnä kauhistelevat sitä, että Venäjä sotii Euroopassa.
Höpö höpö. Tuo Mikkeli olisi loogisin kohde. Ukrainassakin kyytiä saivat juurikin nämä ”Natotoimistot”?

"Ukraina on yksi maailman johtavista viljan, perunoiden, maissin, soijapapujen, auringonkukansiementen, pähkinöiden, sokeriruo’on ja monien muiden maanviljelytuotteiden tuottajista, ja suurin osa tuotannosta menee vientiin.
Ennen kuin Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, Ukrainan viennistä suuntautui sinne noin 20 prosenttia ja Eurooppaan noin 17 prosenttia."

😦
Muutamia vuosia sitten oli maailman kolmanneksi suurimpana vehnän tuottajana 1,2 miljardilla tonnilla…
…8,4 prosentilla vehnän kokonaismäärästä Venäjällä on ollut kunnia olla maailman suurin viejä.🤗
no miksi se varastaa ukrainalaista vehnää jos sillä on sitä muka ittelläänkin riittäväti?

Puolet on jo valittu ja kaikki tietävät kenen puolella sinä olet. Venäjän puolella. Syytä sille voimme vain arvailla, mutta eipä sillä sinänsä ole merkitystä yhtään sen enempää kuin sillä mikä sai Johan Bäckmannin sekoamaan. Lopputulos on sama yhtä kaikki.
Unohdit nyt tärkeimmän listastasi, eli Anon pärssilmän!🥴

ei se olekaan mutta vanjalla on oma logiikkansa joka on ihan eri kuin länsimainen logiikka
Noo, empä tiiä. Samaa logiikkaa noudattaisi jenkit jos Mehiko järjestäis samanlaisia sirkushuveja. Paitsi että mehikoa ei enää olis jos…

Minä sain otsikon perusteella käsityksen, että keskustellaan strategiasta ja sinä sait jostain syystä käsityksen, että nyt puhutaan siitä, että Lissu tykkää Anon pärssilmästä?
Ota laput pois silmiltä. Keskustellaan laajasti ryZZän raakalaismaisesta hyökkäyssodasta

Olen taivastellut sinuun kohdistuneesta onnistuneesta aivopesusta. Etkö huomaa sitä? No et? Naureskelet bimbona asialliille kommenteille! Olet ihan yksin väärien käsitystesi kanssa.

Enkä ole Anoon viitannut, vaan joku muu.

• Haha
Ota laput pois silmiltä. Keskustellaan laajasti ryZZän raakalaismaisesta hyökkäyssodasta

Olen taivastellut sinuun kohdistuneesta onnistuneesta aivopesusta. Etkö huomaa sitä? No et? Naureskelet bimbona asialliille kommenteille! Olet ihan yksin väärien käsitystesi kanssa.

Enkä ole Anoon viitannut, vaan joku muu.
Sori, ei näille tällaisille viesteille voi olla nauramatta, eikä näitä varsinkaan voi ottaa tosissaan. Eihän näissä sinun viesteissä ole edes mitään sisältöä mistä keskustella/spekuloida järkevästi. Nämä ovat ihan jotakin pellehermannin viestejä.😁

Mitäs maata vastaan alettas sitten sotia? Minkäs maan laivoja tää oli ja minkä maalaisia ihmisiä kyyissä?
Ei me olla sotimassa ketään vastaan. Olemme sotatoimien kohteena. Meitä vastaan siis soditaan, minkä seurauksena olemme hakeneet turvaa sotilaallisesta liittoutumisesta. Mutta miten se nyt kummasti kansalaisuus on sinulle niin tärkeää kun tähän asti olet vouhottanut proxy-sodista yms. salaliitoista. Eikö venäläiset osaa sitäkään?

• Haha
Ollaan jenkkien kanssa samalla puolella, niin asia ei ole ongelma. On kiva olla voittajan ja hyvisten puolella pahiksia ja häviäjiä vastaan!
Jaa, mä olen kansalaisten puolella.
Jenkit ja Venäjä vois painua helvettiin Ukrainasta ja palauttaa ryöstämänsä.
Ja, ennen kun Jenkit ryöstää meidätkin (mustakivi jo täällä ja temmeltää) niin voitas potkia ne hiivattiin täältäkin!💪

Tässä nyt tuli tuo minun puolikin kerrottua, var så gog!

• Tykkää
Reactions: kruuttis

Yhteistyössä