vierailija
Onko ne kaikki homoja siellä? Otetaanko sinne naisia?Luojan kiitos et ne harhaiset ja pervot homot perustivat sen komposti Discordin. En olisi enää jaksanut heidän juttujaan täällä.
Onko ne kaikki homoja siellä? Otetaanko sinne naisia?Luojan kiitos et ne harhaiset ja pervot homot perustivat sen komposti Discordin. En olisi enää jaksanut heidän juttujaan täällä.
Joo, tule vaan sinneMissä kaikki Joksu fanit nykyään on? Komposti Discordissa? Hauska toi Stephanien bts pätkä mutta keskustelua siitä ei juuri missään. Toinen Discord pelkkää K:ta.
Katso slovakialaisen tössykoiden kuvia, niin ei kyl röpötä enää.Osaatteko neuvoa, kun mulla röpöttänyt koko päivän, en jaksaisi enää, mikä neuvoksi?
Sit alkaa vaan nöpöttääKatso slovakialaisen tössykoiden kuvia, niin ei kyl röpötä enää.
Nyt Pirkko ne lääkkeet.Sit alkaa vaan nöpöttää
T. Kompostihomo
On täällä trollien lisäksi tosishippaajaa vahtaamassa, ettei Bojanin kunniaa loukata.Oikeastiko täällä ei ole enää juuri mitään järkevää vaan nämä ainaiset trollit keskenään jauhamassa? Surullista että yksi parhaista ketjuista suli tämmöseksi paskaksi.
En oo Pirkko vaan Steven.Nyt Pirkko ne lääkkeet.
Joo Kompostin Discordissa on JO-keskustelua.Missä kaikki Joksu fanit nykyään on? Komposti Discordissa? Hauska toi Stephanien bts pätkä mutta keskustelua siitä ei juuri missään. Toinen Discord pelkkää K:ta.
Ootko Tössyköiden uusin jäsen?En oo Pirkko vaan Steven.
Joku joka on piimäshotin tarpeessa.Kuka täällä nykyään poistelee noin paljon? Ennustaja vai joku muu?
Joo, vaikuttaa menetetyltä. Aluksi oli niin lupaava.Oikeastiko täällä ei ole enää juuri mitään järkevää vaan nämä ainaiset trollit keskenään jauhamassa? Surullista että yksi parhaista ketjuista suli tämmöseksi paskaksi.
Siis ei varmaan tykkää biisistä siksi katsoo sen ilman ääniä sen kerran, en minäkään katsonut sitä Bluza videota kuin kerran, kun ei ollut mieleinen no äänet oli kuitenkin. Mutta tuntuu, että jotkut ei ees anna mahdollisuutta noille enkkubiiseillä ja hänhän ei tykkää uudistetusta Bluzastakaan.Mikä totally Joymuffinia vaivaa? "Aion katsoa Stephanie mv:n ilman ääniä ja sen jälkeen Tumpusta, ettei tarvitse antaa sille katseluita"?????????
Mä en taas ymmärrä miks pitäis kuunnella biisiä, josta ei pidä, vaan luodakseen illuusion kuuntelijamääristä.Vaikka ei tykkäisi biisistä niin on kyllä kumma asenne, ettei missään nimessä halua antaa fanittamalleen bändille katselukertoja.
Siis ei varmaan tykkää biisistä siksi katsoo sen ilman ääniä sen kerran, en minäkään katsonut sitä Bluza videota kuin kerran, kun ei ollut mieleinen no äänet oli kuitenkin. Mutta tuntuu, että jotkut ei ees anna mahdollisuutta noille enkkubiiseillä ja hänhän ei tykkää uudistetusta Bluzastakaan.
No, en minäkään, mutta syy ei ollut se, "etten halua antaa videolle katseluita" ja että olisin sitten kiinnostuneena katsellut sitä tumpusta tms. Eiväthän Joksut toki menestyäkseen tuota yhtä fania kaipaa, katseli tai ei, mutta onhan toi nyt ihan v*ttuilua muita ryhmäläisiä kohtaan sanoa tuollaista ääneen... Olis edes hiljaa vaikka ajattelisikin noin oudolla tavalla.Siis ei varmaan tykkää biisistä siksi katsoo sen ilman ääniä sen kerran, en minäkään katsonut sitä Bluza videota kuin kerran, kun ei ollut mieleinen no äänet oli kuitenkin. Mutta tuntuu, että jotkut ei ees anna mahdollisuutta noille enkkubiiseillä ja hänhän ei tykkää uudistetusta Bluzastakaan.
Me emme nyt keskustele siitä. Vaan siitä, että henkilö sanoo katsovansa Stephanieta tumpusta, ettei video saa katselijalukuja.Mä en taas ymmärrä miks pitäis kuunnella biisiä, josta ei pidä, vaan luodakseen illuusion kuuntelijamääristä.
Mua kanssa häiritsee nää fanit, jotka luukuttaa biisejä repeatilla ihan vaan kuuntelijamäärien vuoksi. Ja ei edes kuuntele. En tiiä onko epävarmuutta ja pakkomiellettä vai mitä.Mä en taas ymmärrä miks pitäis kuunnella biisiä, josta ei pidä, vaan luodakseen illuusion kuuntelijamääristä.
En minäkään sitä ymmärrä mutta tästä ei nyt ollutkaan kyse. Vaan siitä että haluaa nähdä videon mutta ei halua antaa katselukertoja. Eli tavallaan käänteisesti se mitä jotkut tekee luukuttamalla extraa. Ja kuitenkin olevinaan fani.Mä en taas ymmärrä miks pitäis kuunnella biisiä, josta ei pidä, vaan luodakseen illuusion kuuntelijamääristä.