Heippa mut ootteko lukeneet tuosta sairaaloiden lakkauttamisesta

vierailija
"Hankkeen nimi: Tekoälyalgoritmiin perustuvan diagnoosityökalun kehitys ja integraatio Digifundus Oy:n tuotantojärjestelmään

Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen

Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen"

vierailija
Kovin on työllistävä vaikutus jollakin asialla
Käytätkö sokeria?
En käytä enkä ole käyttänyt kymmeniin vuosiin. Ja mitä silmään tulee niin siitä leikattiin kaihi kun en nähnyt mitään ja laitettiin uusi mykiö sekä teholinssi. Sitten poistettiin linssi ja vaihdettiin se. Sitten korjattiin linssin asentoa ja leikattiin uudestaan kaihia.... sitten 2 vuotta myöhemmin irtosi verkkokalvo, joka korjattiin ja laitettiin silikoninen tuki, joka poistettiin ja tueksi laitettiin kaasua... kuten Mika Aaltolalle.
En myöskään käytä laccaa, enkä E 460, enkä gmota.....

vierailija
Aijaa mä oon luullut et niihin silmätutkimuksiin haetaan itse jos epäilee näkökyvyn heikentyneen? Mulla ei kyl oo ollu näöntarkastusta pitkään aikaan oman muistikuvan mukaan viimeksi näin sen alarivin ne kirjaimet eiks ne ookkin kirjaimii. Millä rivillä sun silmät menee et näätkö kaikki kirjain rivit?
Esim tyypin 1 diabeetikkojen, glaukoomaa sairastavien, reumaa sairastavien, silmähermon rappeumaa sairastavien, iriittis, .... silmänpohjan kuvaukset kuuluvat automaattisesti. Syitä on muitakin.

vierailija
Heippa mut ootteko lukeneet tuosta sairaaloiden lakkauttamisesta
Et mitä mieltä olette siitä. Et jonkun verran olen lukenut. En nyt löydä linkkiä siihen yhteen uutiseen mut siin oli et jonkun sairaalan säästöt olisi vain 4.6 miljoonaa euroo. Ja ei haluttaisi yöpäivystyksiä ihanku sairaus katsoisi kellon aikaa? Mut toi kuullostaa niin vähältä et ihmiset saa hoitoa ni voiko tuosta leikata? Et aika vähältä kuullostaa ja yhteenlaskettunakin 100 miljoonaa vainkö?et taas tulis lisää jonoja sairaaloihin ja kuinka paljon se lisäisi ongelmien kanssa painivia jo lisää ja sitku vaik fyysiset ongelmat pahenee kustannuksetkin nousee. Ja nythän politiikoilla on joku joululahjaraha 50 miljoonaa nih sillähän saa monen sairaalan toimivuuden ensi kaudelle ja sit mietitään mistä ensivuonna saadaan rahoitus? Mut tuloja pitää keksiä valtiolle mut ei sillain et kurjistetaan ihmisten elämää elämään esim kauemmin kipujen kanssa kuin saamalla nopeasti leikkaushoitoa. Ja mitä jos joku tulee vaik kuumeeseen eikä sil oo autoo ni millä se menee sinne sairalaan joka on 80kmn päässä tai on vaik jotain ongelmii liikunnan kaa haetaanko nä pikku juttujenkin takia jollain lanssilla. Tai kasvaako kuorma ambulanssi kuskeillekin kun yhteen paikkaan tulee lisää ihmisiä?
Laskettu hyöty samaa suuruusluokkaa kuin kaljaveron alennus. OrpoPurran arvovalinta!

Yhteistyössä