vierailija
Tämä on minun viimeinen satama toivottavasti ja enää en siirry. Aika pitkään komposti oli myös suht vapaa noista.Täällähän on ihan sama meno, miksi olet täällä?
Tämä on minun viimeinen satama toivottavasti ja enää en siirry. Aika pitkään komposti oli myös suht vapaa noista.Täällähän on ihan sama meno, miksi olet täällä?
Jos on käynyt 50 keikalla, ja silti rynnii kyynärpäät edellä ja ikärajattomilla keikoilla jopa lapsia edestään tuuppien, niin ei minusta ihan ole aikuiseksi naiseksi ja kahden lapsen äidiksi täysillä matkassa.No jos väitetään K:n blokanneen ilman syytä, se on haukkumista minusta. Ei tämä fani mitään ole tehnyt. Eli mitä toimintaa ees kritisoitaisiin. Mutta ei kyllä taas yllätä ketä nää haukkujat on ja muutenkin taas nämä samat.
HaisulipariskuntaPiereskelevä Härtsä ja haiseva Boitsu ne yhteen soppii, kohta pistetään pussauskoppiin
No minä en kyllä usko tota, siksi jos jotain kirjoitan se ei voi olla kritiikkiä. Luulen, että toista kritisoivaan suhtauduttaisiin niin että suljettaisiin pois, eikä viestejä peukuteltaisi. Nytkin käytännössä vain yksi puuttui siihen väärän tiedon tuontiin. Ja nyt keskustelussa onneksi toi, että tahallaan jotkut haluaisi tuoda sinne aiheita, jotka ei sinne discordiin kuulu. Ja siitä olen samaa mieltä. Mutta itse en tosiaan uskaltaisi sanoa tuolla mitään poikkipuolista.Tuskin mitenkään? Jos perustelet omia mielipiteitäsi ilman, että haukut ketään (kuten täällä), saat joko vastakaikua tai et. Tulet joka tapauksessa kuulluksi. Kaikki eivät kuitenkaan ole samaa mieltä kaikista asioista tässä maailmassa, mutta pienellä yrityksellä voidaan silti tulla toimeen. Jos tarkoituksenasi on vain ilkeillä ja haukkua muita, et ole tervetullut sabotoimaan keskustelua tietenkään. Noudata paikan sääntöjä niin osallistuminen on ok.
Ja sinä tuot tänne aiheita, jotka ei tänne kuulu. Niitä Discordin juttuja ei saa palstoille tuoda.No minä en kyllä usko tota, siksi jos jotain kirjoitan se ei voi olla kritiikkiä. Luulen, että toista kritisoivaan suhtauduttaisiin niin että suljettaisiin pois, eikä viestejä peukuteltaisi. Nytkin käytännössä vain yksi puuttui siihen väärän tiedon tuontiin. Ja nyt keskustelussa onneksi toi, että tahallaan jotkut haluaisi tuoda sinne aiheita, jotka ei sinne discordiin kuulu. Ja siitä olen samaa mieltä. Mutta itse en tosiaan uskaltaisi sanoa tuolla mitään poikkipuolista.
Tuskin K tollasesta edes tietää ja osa noista jutuista voi olla toisten kateellisten fanien keksimiä ihan.Vaikka fani käyttäytyisi yleisössä mainitusti niin blokkaako yksikään artisti silti fania somessa? Vähän epäilen.
Heistäkin osa tuo sinne näitä kompostin juttuja, jos siellä on haukkumisia tai muuta niin ihan varmaan joku tuo, en se ole aina minä.Ja sinä tuot tänne aiheita, jotka ei tänne kuulu. Niitä Discordin juttuja ei saa palstoille tuoda.
Typerää ja säälittävää käytöstä se silti on, vaikka joku muukin sun lisäksi tekisi niin. Miksi sun perustelu on aina toi? Varastatko kaupastakin koska joku muukin varastaa?Heistäkin osa tuo sinne näitä kompostin juttuja, jos siellä on haukkumisia tai muuta niin ihan varmaan joku tuo, en se ole aina minä.
Siis etkö käy missään muualla kuin täällä? Eihän täällä ole ollut mitään järkevää keskustelua pitkään aikaan, nauttiiko jotkut näistä vänkäyksistä?Tämä on minun viimeinen satama toivottavasti ja enää en siirry. Aika pitkään komposti oli myös suht vapaa noista.
Ei sen säälittävämpää kuin toi noiden tiettyjen keskustelijoiden tekemät loukkaukset. Vaikka olis miten suljettu ryhmä odottaisin sivistyneempää käytöstä, ja varsinkin siellä.Typerää ja säälittävää käytöstä se silti on, vaikka joku muukin sun lisäksi tekisi niin. Miksi sun perustelu on aina toi? Varastatko kaupastakin koska joku muukin varastaa?
Ei sen säälittävämpää kuin toi noiden tiettyjen keskustelijoiden tekemät loukkaukset. Vaikka olis miten suljettu ryhmä odottaisin sivistyneempää käytöstä, ja varsinkin siellä.
Ron PieremyltäNäyttää Ron Jeremylta.
Hyi, kun puhutte ilkeästi rakkaasta Bojanista.Niin näyttää. Ottasin kyllä kaikki sukupuolitautitestit jos olisin ollu ees sekunnin ihokontaktissa tommosen kanssa
🥱Haisulipariskunta
🥱Niin näyttää. Ottasin kyllä kaikki sukupuolitautitestit jos olisin ollu ees sekunnin ihokontaktissa tommosen kanssa
🥱Ei sen säälittävämpää kuin toi noiden tiettyjen keskustelijoiden tekemät loukkaukset. Vaikka olis miten suljettu ryhmä odottaisin sivistyneempää käytöstä, ja varsinkin siellä.
🥱Hyi, kun puhutte ilkeästi rakkaasta Bojanista.
🥱Hetkinen sanoi putkinen ja pieraisi puhelimeen.
🥱Onko pierut heidän rakkauden kieli?
Niin, mitä Bojanista?Ron Pieremy?