🥱Tää on hauska ajatus, toinen itkee ikävää stooreissa ja K päästää kunnon pierun vastaukseksi
Sellasen kunnon megapierun tummalla taustalla ja tägäis vaan bojaninTää on hauska ajatus, toinen itkee ikävää stooreissa ja K päästää kunnon pierun vastaukseksi
🥱Sellasen kunnon megapierun tummalla taustalla ja tägäis vaan bojanin
Hauska viisivuotiaille?
Mä äänestän kireää piukkua.Sellasen kunnon megapierun tummalla taustalla ja tägäis vaan bojanin
🥱Mä äänestän kireää piukkua.
🥱Loukkaatte Bojania pölkyt.
Sellanen pitkään jatkuva vinkuva🪈Mä äänestän kireää piukkua.
Hienothan ne on, ei kysele sinulta näitä.Pöljät chaplinhousut Käärijällä. Yhh
Koko Joker Outin garderobihan perustuu pöljille Chaplin-housuille.
Yhtä pöljät kuin muistinkin. Nuoret miehet seniilipöksyissä.
Ymmärrän että ne kuvittelee näyttävänsä näissä samalta high fashionilta kuin D.David tai H.Styles, mutta kun ne onnistuu näyttämään vaan vanhuksilta.Yhtä pöljät kuin muistinkin. Nuoret miehet seniilipöksyissä.
Lopeta joksujen mollaaminen, itse näytät.Ymmärrän että ne kuvittelee näyttävänsä näissä samalta high fashionilta kuin D.David tai H.Styles, mutta kun ne onnistuu näyttämään vaan vanhuksilta.
Ymmärrän että ne kuvittelee näyttävänsä näissä samalta high fashionilta kuin D.David tai H.Styles, mutta kun ne onnistuu näyttämään vaan vanhuksilta.
Millaisissa vaatteissa itse ennustajaeukko liikkuu?Ei ole mitään loukkaavaa noissa maininnoissa, on tästä puhuttu ennenkin.
Yhtä pöljät kuin muistinkin. Nuoret miehet seniilipöksyissä.
En ole koskaan sanonut niistä mitään.Sanoo ihmiset, jotka täällä vinkuu Safurseyn tiktokeista.