vierailija
T: Lypsyhuivi?Oikeasti, toi on jo törkeää luulla noin, ei tosiaankaan ole blokannut, Jerehän pitää hänestä. Ei ole kuulunut canseloijiin tai muutakaan huonoa.
T: Lypsyhuivi?Oikeasti, toi on jo törkeää luulla noin, ei tosiaankaan ole blokannut, Jerehän pitää hänestä. Ei ole kuulunut canseloijiin tai muutakaan huonoa.
Su jos kysyt noista lapsikommenteista.Kuka S? Su vai Sa vai Sf?
Tehän voitte ilmoittautua sinne moderaattorin housuihin, kun noin toimeliaita olette.Toivottavasti discordista poistetaan noi fanin haukkumiset, sen valvojat taas nukkuu ylläri.
Tehän voitte ilmoittautua sinne ylläpitoon kun noin toimeliaita olette.Toivottavasti discordista poistetaan noi fanin haukkumiset, sen valvojat taas nukkuu ylläri.
Onko siellä nyt oikeata haukkumista vai asioiden ja toiminnan kritisoimista?Toivottavasti discordista poistetaan noi fanin haukkumiset, sen valvojat taas nukkuu ylläri.
Aivan kypsähän se on noihin eturivin kuvaajiin.Oikeasti, toi on jo törkeää luulla noin, ei tosiaankaan ole blokannut, Jerehän pitää hänestä. Ei ole kuulunut canseloijiin tai muutakaan huonoa.
No jos väitetään K:n blokanneen ilman syytä, se on haukkumista minusta. Ei tämä fani mitään ole tehnyt. Eli mitä toimintaa ees kritisoitaisiin. Mutta ei kyllä taas yllätä ketä nää haukkujat on ja muutenkin taas nämä samat.Onko siellä nyt oikeata haukkumista vai asioiden ja toiminnan kritisoimista?
Ja toi K fanien käytös? Tästä on se yksi nimimerkillinen ollut koko ajan oikeassa.No jos väitetään K:n blokanneen ilman syytä, se on haukkumista minusta. Ei tämä fani mitään ole tehnyt. Eli mitä toimintaa ees kritisoitaisiin. Mutta ei kyllä taas yllätä ketä nää haukkujat on ja muutenkin taas nämä samat.
Epäilemättä tehokkain keino saavuttaa discordin modet on kirjoitella täällä
Ok, olen samaa mieltä. Jotain maalitustahan tms tuollainen on.No jos väitetään K:n blokanneen ilman syytä, se on haukkumista minusta. Ei tämä fani mitään ole tehnyt. Eli mitä toimintaa ees kritisoitaisiin. Mutta ei kyllä taas yllätä ketä nää haukkujat on ja muutenkin taas nämä samat.
Haloo nyt, nämä tietyt on siellä jollain ihme jalustalla, eikä niiden käytökseen puututa oikein millään tapaa.Epäilemättä tehokkain keino saavuttaa discordin modet on kirjoitella täällä
Mene sinne valittamaan.Haloo nyt, nämä tietyt on siellä jollain ihme jalustalla, eikä niiden käytökseen puututa oikein millään tapaa.
No se keskustelu nyt loppui, kun joku vastasi ja perusteli, ettei ole blokannut. Mutta viestit tuskin poistuivat.Ok, olen samaa mieltä. Jotain maalitustahan tms tuollainen on.
Sanoo ihmiset, jotka täällä vinkuu Safurseyn tiktokeista.Ok, olen samaa mieltä. Jotain maalitustahan tms tuollainen on.
Tätä on pyydetty jo lokakuusta lähtien mutta näillä muutamilla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin kytätä discordin keskusteluja ja puhua niistä täällä paskaa. Mennään me muut pois ja jätetään nämä kahdestaan jauhamaanVoitaisiinko viedä nämä discord keskustelut sinne paikkaan minne nämä keskustelut kuuluvat ja eikä tänne kompostiin, jos teillä on jotain sanottavaa sinne niin viekää ne sinne, kiitos.
Täh, no vingun kyllä niistäkin. Tyhmä kuvaustapa lähikuvata pelkkää B:tä, itse en pidä siitä. Mutta eihän minun niitä tartte ees katsella, youtubeen ja X:ään tulee ihan tarpeeksi. Tässä on nyt ihan eri asiasta kyse discord.Sanoo ihmiset, jotka täällä vinkuu Safurseyn tiktokeista.
Mä olisin halunnut nähdä tämän pierun, olisiko ollut kunnon prööt vai kevyt puhausEi jeesus, nyt joku reppana valittaa discordissa, kun luuli Kärtsän vastaavan Bojanille jotain julkisesti stooriin, että on pettynyt, kun niin ei tapahtunut! Ei tietenkään, pö-si-lö! Se oli itselleni ainakin heti ihan selvää. Koska kyse ei ole mistään K&B-keinotekoisesta fan servicestä, vaan Bojan halusi pääasiassa kertoa faneilleen ja seuraajilleen, että hän ikävöi Suomea ja Jereä, niin mitäs K siihen vastaamaan!
Ois ollut just tyhmästi osoitus siitä, että ei ole niin sydämestä tulevaa ja aitoa se heidän kommunikointinsa somessa, jos K ois nyt mennyt siihen jotain vastaukseksi pieraisemaan.
Touche, sun ei tartte myöskään lukea sitä discordia jos kerran saat kaiken tarvitsemasi muualtaTäh, no vingun kyllä niistäkin. Tyhmä kuvaustapa lähikuvata pelkkää B:tä, itse en pidä siitä. Mutta eihän minun niitä tartte ees katsella, youtubeen ja X:ään tulee ihan tarpeeksi. Tässä on nyt ihan eri asiasta kyse discord.
No ei mistään tekemisestään edes puhuttu, vaan miettivät syytä miksei vastannut B:n stooriin (ei ihastuneet tee sitä julkisesti) joten ihan turha fanin negatiivinen nosto tossa.Ahaa, S****tar on tämän päivän Tommy jonka varjolla päästään haukkumaan discordilaisia, hyvä tietää. Häneenhän ei tässä fandomissa liitykään mitään vaan ihan puhdas pulmunen on
Tarviihan, sinne tulee paljon sellaista mitä muualle, mutta noita tiktokkeja ei niin minä sanoin.Touche, sun ei tartte myöskään lukea sitä discordia jos kerran saat kaiken tarvitsemasi muualta
Vai vinkuva kireä tai usean lyhyen sarja, pröt pröt pröt pröööötMä olisin halunnut nähdä tämän pierun, olisiko ollut kunnon prööt vai kevyt puhaus
Tää on hauska ajatus, toinen itkee ikävää stooreissa ja K päästää kunnon pierun vastaukseksiVai vinkuva kireä tai usean lyhyen sarja, pröt pröt pröt prööööt