vierailija
Olkoon vaan, kaikki ei hänen toimintaa halua tukea. Ja vielä tiktok.Muuten Safurseyn tiktokissa on taas kaikki biisit myös, taitaa olla kaikilta tän kiertueen keikoilta.
Olkoon vaan, kaikki ei hänen toimintaa halua tukea. Ja vielä tiktok.Muuten Safurseyn tiktokissa on taas kaikki biisit myös, taitaa olla kaikilta tän kiertueen keikoilta.
Ai nyt paniikkikohtauksista kertova biisikin on Jerestä. Susta varmaan se Soncen kuollut lapsikin on oikeasti Jere.Ew, Sbj, Bluza ja Lips ne on ainakin kirjoitettu Jerestä ja eilen just B häntä kaipailikin.
Niin siis Jere on se tukihenkilö niistä paniikkikohtauksista pois siis, ei suoranaisesti kerro, mutta kuitenkin. Koska videoonkin oli laitettu se mieshahmo, joka vähän muistutti liikekieli tai muu.Ai nyt paniikkikohtauksista kertova biisikin on Jerestä. Susta varmaan se Soncen kuollut lapsikin on oikeasti Jere.
Koska olen pettynyt.No miksi sitten keskustelet niistä, jos et fani edes ole?
Häh? Kun mie(s)het siinä alussa huokailee. Sekin kallistaa sitä vaakakuppia siihen, että biisi on vähän homppeli ja kertoo heistä K:n kanssa.Oonkohan mä ainoa, jota vähän häiritsee se naisen huokailu siinä biisin alussa? Varmaan olen. Jostain syystä en saa tosta biisistä mielessäni K&B-biisiä mitenkään.
Hyi sss..Muuten Safurseyn tiktokissa on taas kaikki biisit myös, taitaa olla kaikilta tän kiertueen keikoilta.
Nyt on kyllä aukoton päättelyketju.Tää yksi discordissa on varmaan kommunisti, kun oli Linnan juhlien vastustaja ja asettunut asumaan Balkanille eli entiselle kommarialueelle.
Höpsis.Mikä ihmeen naisen huokailu? Ei siinä minkään naisen perään huokailla, Jerestä se kertoo.
Luulisi että olisi tietoinen siitä mikä on nykyinen suositus lasten asioiden jakamiseen somessa mutta ilmeisesti ei. Tai sitten ei vaan välitä.S on kyllä käsittämättömån pönttö näissä lasten yksityisyysasioissa. Tuskin kysynyt lapselta lupaa tiedustella julkisesti terveysasioista. Enkä tiedä, onko vajaavaltaisen (=lapsen) "luvalla" edes merkitystä
B kävi pieraisemassa seuraajilleen K ikäväänsä somesssa. Haiskahtaa koko juttu, olet oikeassa.Ei jeesus, nyt joku reppana valittaa discordissa, kun luuli Kärtsän vastaavan Bojanille jotain julkisesti stooriin, että on pettynyt, kun niin ei tapahtunut! Ei tietenkään, pö-si-lö! Se oli itselleni ainakin heti ihan selvää. Koska kyse ei ole mistään K&B-keinotekoisesta fan servicestä, vaan Bojan halusi pääasiassa kertoa faneilleen ja seuraajilleen, että hän ikävöi Suomea ja Jereä, niin mitäs K siihen vastaamaan!
Ois ollut just tyhmästi osoitus siitä, että ei ole niin sydämestä tulevaa ja aitoa se heidän kommunikointinsa somessa, jos K ois nyt mennyt siihen jotain vastaukseksi pieraisemaan.
saatko sä tästä jotain tyydytystä?Noi on siis niiiiin lapsellisia tuolla discordissa, nyt uskotaan, että K ois blokannut sampittaren, eikä ois siks nähnyt Bojanin stooria!
Kun he itse ovat niin pahansuopia, että blokkaisivat, niin luulevat samaa K:sta.
Vaikka ilmeisesti sampitar oli tägännyt stooriin K:n ja sitä ei vois tehdä, jos sut on estetty.
No olihan vauvalla joskus niistä cancelfaneista että mitenkä kehtaavat näyttää enää naamaansa keikoilla jne ja siellähän nuo on olleet ja myös forumissa yhteiskuvia otattaneet K kanssa.Noi on siis niiiiin lapsellisia tuolla discordissa, nyt uskotaan, että K ois blokannut sampittaren, eikä ois siks nähnyt Bojanin stooria!
Kun he itse ovat niin pahansuopia, että blokkaisivat, niin luulevat samaa K:sta.
Vaikka ilmeisesti sampitar oli tägännyt stooriin K:n ja sitä ei vois tehdä, jos sut on estetty.
Joo. Kun ainoa, jotka ottivat asioista mitään kierroksia olivat nämä hyväkkäät ja itsensä muiden yläpuolelle korottajat itse. Niin pitihän se kuvitella, että Kärtsäkin vihaa heitäNo olihan vauvalla joskus niistä cancelfaneista että mitenkä kehtaavat näyttää enää naamaansa keikoilla jne ja siellähän nuo on olleet ja myös forumissa yhteiskuvia otattaneet K kanssa.
Toisinaan K tehdään ihme nipottajaa joka blokkailisi ja estäisi fanejaan milloin mistäkin syystä.
Minäkin ihmettelin tota, ei tietenkään mitään julkista vastausta tollaseen ja muutenkin aika lapsellista ajattelua, että joka juttuun pitäis vastata, kun se viestintä tapahtuu muuta kautta. Näin on aidompaa.Ei jeesus, nyt joku reppana valittaa discordissa, kun luuli Kärtsän vastaavan Bojanille jotain julkisesti stooriin, että on pettynyt, kun niin ei tapahtunut! Ei tietenkään, pö-si-lö! Se oli itselleni ainakin heti ihan selvää. Koska kyse ei ole mistään K&B-keinotekoisesta fan servicestä, vaan Bojan halusi pääasiassa kertoa faneilleen ja seuraajilleen, että hän ikävöi Suomea ja Jereä, niin mitäs K siihen vastaamaan!
Ois ollut just tyhmästi osoitus siitä, että ei ole niin sydämestä tulevaa ja aitoa se heidän kommunikointinsa somessa, jos K ois nyt mennyt siihen jotain vastaukseksi pieraisemaan.
Meni jo, mutta lapsista puhuttiin. Ei jatketa enää.Kuka S? Su vai Sa vai Sf?
Oikeasti, toi on jo törkeää luulla noin, ei tosiaankaan ole blokannut, Jerehän pitää hänestä. Ei ole kuulunut canseloijiin tai muutakaan huonoa.Noi on siis niiiiin lapsellisia tuolla discordissa, nyt uskotaan, että K ois blokannut sampittaren, eikä ois siks nähnyt Bojanin stooria!