vierailija
Niinpä, kuin paremmatkin asiantuntijat.Ei jeesus, nyt K&B discordiss jauhetaan Balkanin politiikasta
Niinpä, kuin paremmatkin asiantuntijat.Ei jeesus, nyt K&B discordiss jauhetaan Balkanin politiikasta
KäärijäTommy uuuhhhhNiin toki, jos K:lle paritetaan sitten kilahdan. Musiikkia ja yhteistyötä se ei ole missään kohtaa koskenut.
Tommy ja Bojan ei liity millään tavalla toisiinsaTommy käyttää Bojania siivousmoppina ja Janilla hän pyyhkii pölyt. Siemenensä hän tyhjentää bändin ainoaan miehen näköiseen ja oloiseen eli Naceen.
Siinä on oikeesti kuumuutta kun he kohtaavat, aivan toista kun tylsän mummin kaakaonlipittäjän kanssa.KäärijäTommy uuuhhhh
Iskelmäpop herkästi unohtuu, kun tulee mielenkiintoisempaa.Siis siinä ei ole mitään väärää, että tykkää yhdestä bändistä "iskelmäpopin" saralla, vaikka ko genre ei muuten uppoakaan.
varmaan silti parempaa keskustelua kuin mikään täälläNiinpä, kuin paremmatkin asiantuntijat.
varmaan silti parempaa keskustelua kuin mikään täällä
Mitä ihmettä tarkoitat? En mä ainakaan seuraa tässä saagassa ketään musiikillisin perustein.Iskelmäpop herkästi unohtuu, kun tulee mielenkiintoisempaa.
Kyl liittyy, kun Tommy ottaa Bojania jaloista kiinni ja pesee Bojanin päällä lattian.Tommy ja Bojan ei liity millään tavalla toisiinsa
Ne_bi_smel ig storyissa on vielä 4-5h ajanOnko jossain uusia pätkiä Lipsistä keikoilta? Kiinnostaa onko se hioutunut mihin suuntaan.
Tällaista en kyllä pysty käsittämään mitenkään. Siis ihan shippaustako joku vaan harrastaa...? Aikamoista.Mitä ihmettä tarkoitat? En mä ainakaan seuraa tässä saagassa ketään musiikillisin perustein.
Ja siis just aamulla kuuntelin, että kuulosti paremmalta kuin ekat kosketukset siihen, mutta voi johtua äänityksestäkin tai siitä, että siihen, millainen se on livenä, jo tottuneempi.Ne_bi_smel ig storyissa on vielä 4-5h ajan
No nää kaikki ketjut perustuvat K&B väleille. Mene Kääriä keikat ja some -ketjuun, jos haluat typerän tylsästi näitä musiikkeja fanittaa.Tällaista en kyllä pysty käsittämään mitenkään. Siis ihan shippaustako joku vaan harrastaa...? Aikamoista.
Vai suorastaan antifanitusta? Siis seuraa artisteja, jotta pääsee heitä huolella dissaamaan.
No nää kaikki ketjut perustuvat K&B väleille. Mene Kääriä keikat ja some -ketjuun, jos haluat typerän tylsästi näitä musiikkeja fanittaa.
Toi on loukkaus Jereä kohtaan. Mieti nyt, olet menestyvä suomalainen artisti ja saat kuulla, että joku soijapukkaa bändi Sloveniasta tekee susta ö-luokan biisin. Vähän kunnioitusta Käärijää kohtaan kiitos.Ja siis just aamulla kuuntelin, että kuulosti paremmalta kuin ekat kosketukset siihen, mutta voi johtua äänityksestäkin tai siitä, että siihen, millainen se on livenä, jo tottuneempi.
Mä ajattelen muuten, että toikin biisi on Jerestä. Aika kuuma...kyl.
Aito, ennustaja ja pari muuta trollia riitelee täällä päivästä toiseen. Eihän se ole mitään keskustelua nähnytkään.varmaan silti parempaa keskustelua kuin mikään täällä
Alä puhu p*skaa. Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin palstat sai alkunsa Kärtsän UMK/viisutaipaleesta ja musafiilistelyistä. Bojan tuli matkaan vasta myöhemmin ja vaikka musafiilistelijät on varmaan näihin typeriin juttuihin aikaa sitten kyllästyneet, meitä silti on muutamia täällä jaksanut roikkua ihan viime aikoihin asti. Aika moni taisi kyllä tänään saada lopullisesti tarpeekseen tästä, samoin minä.No nää kaikki ketjut perustuvat K&B väleille. Mene Kääriä keikat ja some -ketjuun, jos haluat typerän tylsästi näitä musiikkeja fanittaa.
Mä oon eri mieltä. Se eka "paatti" syntyi tarpeesta ihastella Kärtsän ja bojanin välejä ja jos joku halusi fiilistellä musaa, niin ei sit ois tarvinnut tulla sinne. Jos tuli, niin nämä muut ketjut ovat kaikki sen perillisiä.Alä puhu p*skaa. Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin palstat sai alkunsa Kärtsän UMK/viisutaipaleesta ja musafiilistelyistä. Bojan tuli matkaan vasta myöhemmin ja vaikka musafiilistelijät on varmaan näihin typeriin juttuihin aikaa sitten kyllästyneet, meitä silti on muutamia täällä jaksanut roikkua ihan viime aikoihin asti. Aika moni taisi kyllä tänään saada lopullisesti tarpeekseen tästä, samoin minä.
Naukkusille toveri?Kärtsän "musiikin" fiilistelijät
Kyllä toinen toveri toisen tuntee🫡Naukkusille toveri?
Trollit sai pilattua vauvan ketjut, sen jälkeen puutarhan ja nyt mätänee komposti. Samoja trolleja mut joka ketjussa trollaavat eri asioilla.Aito ja ennustaja pilasivat kaikki ketjut. Tämä oli viimeinen kiva paikka kunnes he myrkyttivät tämänkin. No, pian vänkäävät täällä kahdestaan parin trollin kanssa. Ei tänne ole kukaan tuonut mitään kivoja keskustelunaiheita enää vähään aikaan.
Mä oon ainakin nauttinut Bojan helmikuussa Suomeen -aiheesta ym.Aito ja ennustaja pilasivat kaikki ketjut. Tämä oli viimeinen kiva paikka kunnes he myrkyttivät tämänkin. No, pian vänkäävät täällä kahdestaan parin trollin kanssa. Ei tänne ole kukaan tuonut mitään kivoja keskustelunaiheita enää vähään aikaan.
Saanko arvata, olette pääasiassa K-faneja, jotka ette osaa tai halua mennä discordiin? No kai teillä on tylsää kun kaikki muut kaltaisenne menivät jo sinneTrollit sai pilattua vauvan ketjut, sen jälkeen puutarhan ja nyt mätänee komposti. Samoja trolleja mut joka ketjussa trollaavat eri asioilla.