K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No itsekin oon kyllä sitä mieltä, että lyttäystä oli. Voi sen ilmaista erilläkin tavalla, että ei ole omaan makuun.
Mun mielestä näki, että he eivät ymmärtäneet sitä. Tai no mistä mä tiedän, ymmärsinkö itsekään, mutta en arvosta viisuja kauhean korkealle, niin siinä mielessä ymmärsin tuon biisin oikein hyvin : D : ))))))

vierailija
Onhan siellä ollut hyviäkin biisejä ja artisteja kuten Mäneskin, Kärtsä ja Joksut. Vai eikö Joksut tai Kärtsäkään tee sun mielestä hyvää musaa?
No siis, viisujen massiivisuuteen nähden sieltä tulee erittäin harvoin hyvää musaa. Toki ymmärrän, että viisuilla on paljon muita pointteja kuin musiikin laatu, ja se on hyvä juttu ja hienoa niin. Kyllä mäkin tykkäsin lapsena Reggae OK:sta ja Fantasiaa'sta. Cha cha cha on bilebängeri ja hyvä biisi. Måneskin ei ole minun makuuni, mutta voitaneen luokitella hyväksi musiikiksi. K:n muu tuotanto ei ole sinne päinkään ja Jokerit eivät ole mun makuuni, käyn katsomassa heitä keikalla. Heidän musansa ei ole toki luokatonta, ja se on varmaan omassa genressään jopa hyvää, mutta mun makuuni vähän turhan "ponnetonta" jotenkin.

vierailija
No siis, viisujen massiivisuuteen nähden sieltä tulee erittäin harvoin hyvää musaa. Toki ymmärrän, että viisuilla on paljon muita pointteja kuin musiikin laatu, ja se on hyvä juttu ja hienoa niin. Kyllä mäkin tykkäsin lapsena Reggae OK:sta ja Fantasiaa'sta. Cha cha cha on bilebängeri ja hyvä biisi. Måneskin ei ole minun makuuni, mutta voitaneen luokitella hyväksi musiikiksi. K:n muu tuotanto ei ole sinne päinkään ja Jokerit eivät ole mun makuuni, käyn katsomassa heitä keikalla. Heidän musansa ei ole toki luokatonta, ja se on varmaan omassa genressään jopa hyvää, mutta mun makuuni vähän turhan "ponnetonta" jotenkin.
Mikä on sit sitä mielimusaa, Ismo Alanko?

vierailija
Tää on hauska kun aika monet K-fanit on myös Tommyn faneja. Mutta jos yhdestä hänen biiseistään ei pidä niin eI yMmÄrRä tAiDeTtA.
Ei tämä discordilaisten arvostelu ole taas mitään muuta kuin Aidon tarvetta tuntea itsensä muita paremmaksi ja päästä haukkumaan. Ihan sama mikä se syy on, nyt sai olkiukon siitä ettei joku tykkää tai ole maasta taivaaseen ylistämässä Tommyn biisiä. Oikeasti ei varmaan tykkää siitä itsekään.

vierailija
Ei tämä discordilaisten arvostelu ole taas mitään muuta kuin Aidon tarvetta tuntea itsensä muita paremmaksi ja päästä haukkumaan. Ihan sama mikä se syy on, nyt sai olkiukon siitä ettei joku tykkää tai ole maasta taivaaseen ylistämässä Tommyn biisiä. Oikeasti ei varmaan tykkää siitä itsekään.
Siis tästä on nyt kyllä puhuneet ihan muutkin kuin A ja minä olin kyllä se joka puhui K faneista, eikä pointti ollut mikään dissaus.

vierailija
Juuri näin. Aito ei välitä p*skaakaan Tommysta, kunhan haluaa päästä haukkumaan discordilaisia.

Yhteistyössä