Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku juuri kysyi yhdessä liveshowssa että mitä se painonvartijat maksaa. Janne taisi sanoa että ei maksa mitään 🤔 Eli siis jos koira tulee muutenkin majoittumaan hotelliin, niin painonvartijat menee samaan piikkiin. Ilmeisesti..

vierailija
Joku juuri kysyi yhdessä liveshowssa että mitä se painonvartijat maksaa. Janne taisi sanoa että ei maksa mitään Eli siis jos koira tulee muutenkin majoittumaan hotelliin, niin painonvartijat menee samaan piikkiin. Ilmeisesti..
Onko tämä tällainen bisnes kovinkin yleistä? En siis itse tiedä enkä ole kohdeyleisöä. En vain saa kiinni ajatuksesta, että lemmikki on monta päivää (tuskin laihdutus tapahtuu päivässä tai kahdessa, toivottavasti ei) Jannen luona hoidossa ja Janne antaa ohjeet lemmikin ruokintaan myös omistajalle, joten miksi lemmikin tarvitsee Jannen luona majoittua? Ja ylipäätään eläinlääkäri tai lemmikkitarvikkeliikkeet antaa varmasti sopivat ruokavaliot ja ruokien määrät rotukohtaisesti ja asiantuntevasti aivan ilmaisiksi. Heillä on kuitenkin koulutus asiaan. Enkö vaan ymmärrä, haluaako joku valaista mikä tässä on pointtina?

vierailija
Onko tämä tällainen bisnes kovinkin yleistä? En siis itse tiedä enkä ole kohdeyleisöä. En vain saa kiinni ajatuksesta, että lemmikki on monta päivää (tuskin laihdutus tapahtuu päivässä tai kahdessa, toivottavasti ei) Jannen luona hoidossa ja Janne antaa ohjeet lemmikin ruokintaan myös omistajalle, joten miksi lemmikin tarvitsee Jannen luona majoittua? Ja ylipäätään eläinlääkäri tai lemmikkitarvikkeliikkeet antaa varmasti sopivat ruokavaliot ja ruokien määrät rotukohtaisesti ja asiantuntevasti aivan ilmaisiksi. Heillä on kuitenkin koulutus asiaan. Enkö vaan ymmärrä, haluaako joku valaista mikä tässä on pointtina?
No kuka noista Jannen ideoista oikeasti ymmärtää....välillä niin lennokasta että hohhoijaa....

vierailija
Ohhoh löysin. Enpä ollut aiemmin törmännytkään näihin.
Janne kirjoittelee itse omille nettisivuilleen niitä "arvioita". Se on niin h*iriint*nyt ihminen, etten haluaisi kenenkään olevan tekemisissä hänen kanssaan.
Haluaa kaikesta rahallista hyötyä (kissatarhat ym), mutta oman hoitolan maksuehdot ovat jäätävät muihin hoitoloihin verrattuna.
Pitää ilmaista työvoimaa, jotta voi itse makoilla sängyllä ja kertoa face-livessä entisen työntekijän asioita jne jne jne.

vierailija
Janne kirjoittelee itse omille nettisivuilleen niitä "arvioita". Se on niin h*iriint*nyt ihminen, etten haluaisi kenenkään olevan tekemisissä hänen kanssaan.
Haluaa kaikesta rahallista hyötyä (kissatarhat ym), mutta oman hoitolan maksuehdot ovat jäätävät muihin hoitoloihin verrattuna.
Pitää ilmaista työvoimaa, jotta voi itse makoilla sängyllä ja kertoa face-livessä entisen työntekijän asioita jne jne jne.
Juuri näitä Jannen sivujen arviointeja olin aiemmin nähnyt. Poikkeaa aikalailla noista arvioinneista minne pääsee kirjoittamaan myös muut Jannen lisäksi tarkoittaa se nyt mitä tahtojaan, mutta iso on ero 🙄

vierailija
Janne puhuu/kirjoittaa niin paljon soopaa ja uskoo niihin itsekin. N*rsistinen luonne, uhriutuu kaikesta.
Lisäksi vetää aina h*mokortin esiin, jos häntä "kohdellaan kaltoin" kuten joka paikassa jossa on asunut. Olen vuosia seurannut, ekasta koirahoitolasta asti, ja kaikki on aina muiden vika.
Itse olen seurannut puolisen vuotta Jannea. En tiennyt tuntenut häntä ollenkaan minkään TV ohjelman kautta ja vasta jälkikäteen sain tietää juontohommista. Mutta siis kieltämättä aika ristiriitaista ulosantia. Nyt esimerkiksi nämä viimeisimmät ylilyönnit, kun Janne on puhunut miten kiusaamista vastustaa, mutta mitä juuri teki edelliselle työntekijälleen suorassa livessä ja sitä ennen miten puhui edellisistä työkavereista. Nyt parhaillaan pitkä sepostus Facebookissa miten ei osaa pyytää apua ja aina se tuntuu niin hankalalta. Silti ei tarvitse mennä montaa julkaisua taaksepäin missä haetaan niin tettiläisiä, työharjoittelijoita, kissan tarhan purkamista ja mitä vielä.. Minusta tuo on todellakin sitä avun pyytämistä?

vierailija
Itse olen seurannut puolisen vuotta Jannea. En tiennyt tuntenut häntä ollenkaan minkään TV ohjelman kautta ja vasta jälkikäteen sain tietää juontohommista. Mutta siis kieltämättä aika ristiriitaista ulosantia. Nyt esimerkiksi nämä viimeisimmät ylilyönnit, kun Janne on puhunut miten kiusaamista vastustaa, mutta mitä juuri teki edelliselle työntekijälleen suorassa livessä ja sitä ennen miten puhui edellisistä työkavereista. Nyt parhaillaan pitkä sepostus Facebookissa miten ei osaa pyytää apua ja aina se tuntuu niin hankalalta. Silti ei tarvitse mennä montaa julkaisua taaksepäin missä haetaan niin tettiläisiä, työharjoittelijoita, kissan tarhan purkamista ja mitä vielä.. Minusta tuo on todellakin sitä avun pyytämistä?
Niin eli mihin tämä ”on vaikea pyytää apua ja täytyy oppia ottamaan sitä vastaan” liittyy? Facebookin kautta se ei ainakaan tule ilmi. Olisi myös kiva tietää enemmän tuosta, että Janne sanoo itseään auttajaksi. Tekeekö vapaaehtoistyötä vai miten auttaa ihmisiä? Sekään ei Facebookissa näy ja täysin ymmärrettävää ettei kaikki siellä ilmi tule.

vierailija
Niin eli mihin tämä ”on vaikea pyytää apua ja täytyy oppia ottamaan sitä vastaan” liittyy? Facebookin kautta se ei ainakaan tule ilmi. Olisi myös kiva tietää enemmän tuosta, että Janne sanoo itseään auttajaksi. Tekeekö vapaaehtoistyötä vai miten auttaa ihmisiä? Sekään ei Facebookissa näy ja täysin ymmärrettävää ettei kaikki siellä ilmi tule.
Janne pyrkii hyötymään kaikista. Firmayhteistyössä ratsastaa sillä, että firma saa näkyvyyttä hänen kauttaan. Jos firma ei anna tarpeeksi alennusta, ei tule kauppoja.
Ei tee vapaaehtoistyötä. Vihreiden kuntavaaliehdokkaanakaan ei jaksanut pönöttää torilla. No eipä siitä kuntavaaliedustajaksi olisikaan ollut.
Se kirjoittaa facessa ihan höpöjä, joihin vanhat mammafanit uskoo.

vierailija
On ollut mielenkiintoista seurata näitä keskustelupalstoja missä yhdellä (tai parilla) henkilöllä ollut kova into heittää lokaa tämän Jannen niskaan. Minulla on vaikea ymmärtää mistä tuo lokanheitto johtuu koska mies on selvästi erittäin lahjakas ja suuren suosion saanut ohjelmalle mitä juonsi mallikkaasti.

Huomasi että heti kun hän lopetti niin ohjelmalle tuli taloudellisia vaikeuksia. Voittosummat vähenivät ja katsojat vissiin kaikkosivat (paitsi ne samat jotka aina soittavat oli ketä tahansa juontamassa).
Kyllä yritys menetti aikamoisen juontajan kun Janne lopetti. Eivät tainneet ymmärtää minkä helmeen heillä oli. Kaikille lokanheittäneille sellaisen pienen vinkin että hankkikaa oma elämä ja keskittykää siihen.
Taipuu kylläkin loan, ei lokan.

Yhteistyössä