K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No se ei vielä itse ohjelmaa miksikään muuta.
Sinun ei toki tarvitse katsoa, jollet ohjelmasta pidä, mutta aika monet kuitenkin pitävät. Riippuu ihan osallistujista minkälainen kustakin kaudesta tulee. Välillä on ollut mukana kiinnostavia tyyppejä, joiden takia ohjelmaa on ihan mielenkiintoista katsoa. Ja välillä tuttu biisi toisen artistin tulkitsemana on yllättävän hyvä! :)

vierailija
Sinun ei toki tarvitse katsoa, jollet ohjelmasta pidä, mutta aika monet kuitenkin pitävät. Riippuu ihan osallistujista minkälainen kustakin kaudesta tulee. Välillä on ollut mukana kiinnostavia tyyppejä, joiden takia ohjelmaa on ihan mielenkiintoista katsoa. Ja välillä tuttu biisi toisen artistin tulkitsemana on yllättävän hyvä!
Juu sehän se on, että ne osallistujat tekee siitä mielenkiintoisen tai ei niin mielenkiintoisen. Pakko myöntää, että esim tänä vuonna en jaksanut katsoa, mutta jos K tai joku muu mielenkiintoinen artisti olisi siellä, niin katsoisin.

vierailija
Kyllä se sen verran muuttaa, että jos on oikeesti mielenkiintoisia osallistujia niin kummasti piristyy ohjelma.
O
Ehkä niitä kiinnostavia ei sitten ole enää viime vuosina riittänyt. Osallistujat eivät voi olla innoissaan jokaisesta kanssaosallistujasta, jos rehellisiä ovat. Eivät he voi edes tuntea kaikki toisiaan tai toistensa tuotantoa niin hyvin, että ylistys voisi olla ihan vilpitöntä. Viime vuosina sitä omaa tuotantoa ei kaikilla ole välttämättä paljoa ollutkaan.

vierailija
O
Ehkä niitä kiinnostavia ei sitten ole enää viime vuosina riittänyt. Osallistujat eivät voi olla innoissaan jokaisesta kanssaosallistujasta, jos rehellisiä ovat. Eivät he voi edes tuntea kaikki toisiaan tai toistensa tuotantoa niin hyvin, että ylistys voisi olla ihan vilpitöntä. Viime vuosina sitä omaa tuotantoa ei kaikilla ole välttämättä paljoa ollutkaan.
Artistit usein fiilistelee kollegoiden musiikkia aidosti, se ero on meihin tavan tallaajiin, jotka tykätään ennemmin vaan haukkua.

vierailija
O
Tänä vuonna mukana on Marko Hietala, Hanna Pakarinen, Ilta, Jussi Rainio, Roope Salminen, Eini, Costello Hautamäki, Waldo, Katri Helena ja Hector. Eiköhän ainakin näillä kaikilla ole sen verran omaa tuotantoa, että sieltä jotain esitettävää löytyy. Mutta en tosiaan ole kaikkia kausia seurannut, joten kuka on mielestäsi sellainen viime vuosina mukana ollut, jolla ei ole paljoa omaa tuotantoa?

vierailija
Onko täällä ketään tvitteristiä jäljellä? Minkä draaman tää hollannin fani on käynnistänyt? Tai vissiin aloittajana on ollut sen kaveri joka sittemmin on muuttanut tilinsä yksityiseksi.

Käsitin noista lainauksista ja kommenteista että asia koskee jotain makedoniassa esitettyä laulua ja ilmeisesti paikallisia faneja, mutta en pääse jyvälle siitä mitä alun perin on sanottu. Tuo tviittihän ei suoranaisesti kohdistu mihinkään tiettyyn, mutta kun sitä on kommentoineet kaikki tietystä näkökulmasta, se lienee jatkumoa jollekin toiselle tviitille.
Tuo ei käynnistänyt vaan tosiaan sen kaveri, joka on kreikkalaistaustainen. Se innostui siitä laulusta jonka bojan lauloi, ja julisti sen olevan kreikkalainen. Voi ollakin, mutta tuolla se tietysti esitettiin makedonialaisen laulajan lauluna, ja se jo kielen perusteella oli tuolla tietysti tärkeä. Kreikka on Makedoniassa punainen vaate edelleen, ja paikalliset fanit on tietysti ihan ymmärrettävästi hermostuneet siitä, että heidän kulttuuriperintönsä kuitataan kreikkalaiseksi. Mutta sitten taas sekin tyyppi oli ihan vaan innostuva fani, joka tunnisti bojanin laulaman laulun, vaikkei se sen omalla kielellä ollutkaan.

vierailija
Tänä vuonna mukana on Marko Hietala, Hanna Pakarinen, Ilta, Jussi Rainio, Roope Salminen, Eini, Costello Hautamäki, Waldo, Katri Helena ja Hector. Eiköhän ainakin näillä kaikilla ole sen verran omaa tuotantoa, että sieltä jotain esitettävää löytyy. Mutta en tosiaan ole kaikkia kausia seurannut, joten kuka on mielestäsi sellainen viime vuosina mukana ollut, jolla ei ole paljoa omaa tuotantoa?
Varmaan osallistujilla on omaa tuotantoa, mutta kaikilla ei sellaista laajemmin tunnettua. Vaikkapa Ilta tai Yona, tai ehkä en vaan itse tunne heidän kappaleitaan. Osallistujille itselleen on voinut olla kiva kokemus tutustua kollegoihin, mutta mua ei katsojana ole kiinnostanut. Esitykset vielä menee, mutta ei aina ne jutut. Aktiivisesti olen katsonut vain muutaman kauden.

vierailija
Varmaan osallistujilla on omaa tuotantoa, mutta kaikilla ei sellaista laajemmin tunnettua. Vaikkapa Ilta tai Yona, tai ehkä en vaan itse tunne heidän kappaleitaan. Osallistujille itselleen on voinut olla kiva kokemus tutustua kollegoihin, mutta mua ei katsojana ole kiinnostanut. Esitykset vielä menee, mutta ei aina ne jutut. Aktiivisesti olen katsonut vain muutaman kauden.
Mä taas olen katsonut jokaisen kauden. Ja lähes joka kerta kun julkistetaan osallistujat, on ensi reaktio että ei tästä tuu hyvää kautta, mutta sit joka kerta ne yllättää persoonallaan, tarinoillaan ja esityksillään. Esim. tänä vuonna Waldolla oli huikeita mielenkiintoisia tarinoita, Jussi Rainion jakso oli tosi koskettava ja sit Costello on ihanan "tavallinen" rokkitähti ja hänellä on viisaita ja lämpimiä ajatuksia.

vierailija
Mä taas olen katsonut jokaisen kauden. Ja lähes joka kerta kun julkistetaan osallistujat, on ensi reaktio että ei tästä tuu hyvää kautta, mutta sit joka kerta ne yllättää persoonallaan, tarinoillaan ja esityksillään. Esim. tänä vuonna Waldolla oli huikeita mielenkiintoisia tarinoita, Jussi Rainion jakso oli tosi koskettava ja sit Costello on ihanan "tavallinen" rokkitähti ja hänellä on viisaita ja lämpimiä ajatuksia.
Costello ja Marco Hietala olivat tämän kauden helmiä. Hietalalla on käsittämättömän upea ääni, ja Costello on vaan kerta kaikkiaan ihana. Lämmin ja herkkä, sydämellinen ja jalat maassa. Eikä ikinä uskoisi yli kuusikymppiseksi.

vierailija
Varmaan voi olla näin, että osaa katsojista ei kiinnosta muut kuin vaan sellaiset artistit, joiden biisejä tietävät entuudestaan. Toisaalta löytyy varmaan myös niitä katsojia, jotka nimenomaan pitävät mahdollisuudesta tutustua myös sellaisiin artisteihin, joiden biisejä eivät valmiiksi tiedä.

vierailija
Tuo ei käynnistänyt vaan tosiaan sen kaveri, joka on kreikkalaistaustainen. Se innostui siitä laulusta jonka bojan lauloi, ja julisti sen olevan kreikkalainen. Voi ollakin, mutta tuolla se tietysti esitettiin makedonialaisen laulajan lauluna, ja se jo kielen perusteella oli tuolla tietysti tärkeä. Kreikka on Makedoniassa punainen vaate edelleen, ja paikalliset fanit on tietysti ihan ymmärrettävästi hermostuneet siitä, että heidän kulttuuriperintönsä kuitataan kreikkalaiseksi. Mutta sitten taas sekin tyyppi oli ihan vaan innostuva fani, joka tunnisti bojanin laulaman laulun, vaikkei se sen omalla kielellä ollutkaan.
Mä tunnen nämä tytöt, voi parkoja.

vierailija
Tuohon twitter-touhuun vielä sen verran, että se on sama juttu, kun kaikki suomalainen on täällä ulkomailla ruotsalaista, ja se on pakko vaan hyväksyä. Hyvä jos saadaan pitää karjalanpiirakat edes!

vierailija
Varmaan voi olla näin, että osaa katsojista ei kiinnosta muut kuin vaan sellaiset artistit, joiden biisejä tietävät entuudestaan. Toisaalta löytyy varmaan myös niitä katsojia, jotka nimenomaan pitävät mahdollisuudesta tutustua myös sellaisiin artisteihin, joiden biisejä eivät valmiiksi tiedä.
Tässä kun olen lueskellut näitä fiksuja kommentteja mun kritiikkiin, niin huomaan, että ohjelmasta löytyy paljon kiinnostavaa itse kullekin. Paitsi ei sitten minulle 🙂. Joo sopivasti, aasi.

Yhteistyössä