vierailija
Kuka estää sua olemasta rikas?Siihen tarvitaan halpatyövoimaa ja ihmisriistoa.
Kuka estää sua olemasta rikas?Siihen tarvitaan halpatyövoimaa ja ihmisriistoa.
Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Sinähän itse et ole asunut Tanskassa?
Sama mikä suakin hölmöKuka estää sua olemasta rikas?
Tätäkään ei pidä ottaa kirjaimellisesti lukien kuin piru Raamattua.Tässä Raamatun ohje olisi hyvä, jokainen maksaisi kymmenykset (=kymmenesosan) tuloistaan. Tuo progressio on vain kateuskerroin.
Muualla ollaan huonompia kristittyä. Suomessakin jumalattomuus lisääntyy ja sen näkee ahneuden sekä riiston kasvussa.Miksi noin ei tehdä missään muualla?Tuloerojen tasaaminen on koko yhteiskunnan etu. Ansio- ja pääomatulojen verotusta ei olisi koskaan pitänyt eriyttää vaan jokainen maksaisi kaikista tuloistaan oman veroprosenttinsa mukaan. Suomi tarvitsee ahkeria työtä tekeviä ihmisiä eikä keinottelijoita joita suositaan matalammalla veroprosentilla.
Mä olen rikas.Sama mikä suakin hölmö
Riskinottokyvyttömyys. Nenästä suuhun on niin helppo tapa elää.Sama mikä suakin hölmö
Varmaan hän pian muuttaa sinne, koska demarien vaihtoehtobudjetti ei esittänyt hallituksen leikkauslistan peruuttamista vaan demarit olisivat tehneet samat leikkaukset vallassa ollessaan. SDP on muka vastustanut arvonlisäveron korotusta 25,5 prosenttiin, mutta vaihtoehtobudjetissaan ei kuitenkaan peruisi korotusta. "Rikkaita suosivaa" kotitalousvähennystä SDP budjettiehdotuksessaan kasvattaisi. Se ei peruisi työttömyysturvan porrastusta tai asumistuen vähennyksiä.Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Sinähän itse et ole asunut Tanskassa?
Meillä siis ollaan parhaita kristittyjä mutta silti jaksat päivittäin valittaa. eikö mikään riitä?Muualla ollaan huonompia kristittyä. Suomessakin jumalattomuus lisääntyy ja sen näkee ahneuden sekä riiston kasvussa.
Mitä ne kunniavelat on?Kukaan ei ole kirjoittanut kaiken jakamisesta tasan. Riittää että kunniavelat verot maksetaan yhteiskunnalta saadun hyödyn mukaan maksukyvyn mukaisesti progressiivisesti. Viidakossa niitä miljoonia tai miljardeja ei tienata saati säilytetä, sama kiinteän omaisuuden kanssa.
Kommunistin aivojen kehittelemä vastine vanhan polven kristittyjen perisynnille. Jokainen, joka on onnistunut keräämään edes hieman omaisuutta, on "kunniavelassa" ja siitä pääsee eroon vain maksamalla omaisuutensa pois veroina.Mitä ne kunniavelat on?
Kommunistin aivojen kehittelemä vastine vanhan polven kristittyjen perisynnille. Jokainen, joka on onnistunut keräämään edes hieman omaisuutta, on "kunniavelassa" ja siitä pääsee eroon vain maksamalla omaisuutensa pois veroina.
Kommunikointi on kai väärä sana tuossa?"31.1.2016 · Baxter ATC 212 käytti MS-DOSia kun taas uudemmat mallit ovat UNIX-pohjaisia, joka mahdollistaa annosjakelijan kommunikoinnin Baxterin. UNIX- ..."
Muualla ollaan huonompia kristittyä. Suomessakin jumalattomuus lisääntyy ja sen näkee ahneuden sekä riiston kasvussa.
Ei omaisuudestaan, vaan tuloistaan.Kommunistin aivojen kehittelemä vastine vanhan polven kristittyjen perisynnille. Jokainen, joka on onnistunut keräämään edes hieman omaisuutta, on "kunniavelassa" ja siitä pääsee eroon vain maksamalla omaisuutensa pois veroina.
Juu, sulla on selvästi virtuaalivaluuttarahapussiMä olen rikas.
Köyhä sä oot, sekä henkisesti että taloudellisesti.Mä olen rikas.
Jos on pipetillä annettu ei voi ämpäristä heittää.Mitä ne kunniavelat on?
Tietokoneet tai ohjelmat kommunikoivat toistensa kanssa.Kommunikointi on kai väärä sana tuossa?
Perintöverona myös omaisuudestaan.Ei omaisuudestaan, vaan tuloistaan.