vierailija
Hyvää yötä runomies.Hyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Hyvää yötä runomies.Hyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
On varattu tietenkin.Onko joku syy, mikset kerro?
No, onhan se vahva mutta sinänsä kuvaava jos ei mikään liikahdaOnko "kuollut" vahva sanamuoto, kun puhutaan tunteista. Jos ei tarkoita kirjaimellisesti vaan tunteiltaan jotain asiaa tai ihmistä kohtaan.
Tuttu tarina monessa kodissa.Miten onkii tuo homma noin.Ettei puolison arvoa enään näe kun se siinä itsestään selvänä päivästä toiseen möllöttää. Vaimo on kuin pari vanhoja tohveleita. Ei niillä oikein mitään enään tee mutta kiintymykseltä ei poiskaan nuita tohveleita tohdi heittää. Harmaata kaikki päivät myös viikonloput. Oonkohan masentunut mies vai testosteroni matalalla. Vai mikä helvetti mulla on. Ketään ei ole jolle voisin puhua. Vaimo ohittaa kaikki tarpeeni enkä ehkä siksi ole häntä kohtaan intohimoa enkä rakkautta tuntenut 8 vuoteen. Ollaan 49 ja 45 ja tytär aloitti lukion tänä vuonna. Yhteinen asuntolainamme on todella iso. En yhtään tiedä mitä tehdä tai miten palauttaa elämääni ilo. Säälittävä mies verannalla kalja kädessä rööki huulessa.Yksin istun ja ihmettelen. Kaipailen häntä vuosi 1996. Nuoruuteni tyttöä taas
ikävöin silmät vesissä.Ensirakkaus neitoseni oli ja poikuuden tuo ihana tyttö minulta vei. Olen aivan surkea kirjoittaja anteeksi siitä.
jutellaan aamulla/päivällä
hyvää yötä 🩵🩵
Miten sua on kusetettu?Kun tuntee olevansa samaan aikaan kusetettu ja yritetään silti saada tekemään jotain maanitellen, mutta se ei onnistu, koska eipähän nyt vaan yleensäkään tee asioita, kuin omasta tahdostaan ja omaan päätäntävaltaansa perustuen.
Vahva sikäli, että tunteet saattavat elpyä tai nousta pinnalle jostakin pohjamudista. Aika muuttaa asioita.Onko "kuollut" vahva sanamuoto, kun puhutaan tunteista. Jos ei tarkoita kirjaimellisesti vaan tunteiltaan jotain asiaa tai ihmistä kohtaan.
Onneksi tyttö on noin vanha, joten suhteesta on helpompi lähteä kuin silloin, jos lapsi on pieni. Kai vaihtoehtona on puhua puolison kanssa, jatkaa kuten nyt tai erota. Johtuuko tilanteessasi intohimon puute juurikin sinusta eikä puolisostasi?Miten onkii tuo homma noin.Ettei puolison arvoa enään näe kun se siinä itsestään selvänä päivästä toiseen möllöttää. Vaimo on kuin pari vanhoja tohveleita. Ei niillä oikein mitään enään tee mutta kiintymykseltä ei poiskaan nuita tohveleita tohdi heittää. Harmaata kaikki päivät myös viikonloput. Oonkohan masentunut mies vai testosteroni matalalla. Vai mikä helvetti mulla on. Ketään ei ole jolle voisin puhua. Vaimo ohittaa kaikki tarpeeni enkä ehkä siksi ole häntä kohtaan intohimoa enkä rakkautta tuntenut 8 vuoteen. Ollaan 49 ja 45 ja tytär aloitti lukion tänä vuonna. Yhteinen asuntolainamme on todella iso. En yhtään tiedä mitä tehdä tai miten palauttaa elämääni ilo. Säälittävä mies verannalla kalja kädessä rööki huulessa.Yksin istun ja ihmettelen. Kaipailen häntä vuosi 1996. Nuoruuteni tyttöä taas
ikävöin silmät vesissä.Ensirakkaus neitoseni oli ja poikuuden tuo ihana tyttö minulta vei. Olen aivan surkea kirjoittaja anteeksi siitä.
Toivoa on kun tiedostat tilanteen. Vaimollasi saattaa olla sama tilanne.Miten onkii tuo homma noin.Ettei puolison arvoa enään näe kun se siinä itsestään selvänä päivästä toiseen möllöttää. Vaimo on kuin pari vanhoja tohveleita. Ei niillä oikein mitään enään tee mutta kiintymykseltä ei poiskaan nuita tohveleita tohdi heittää. Harmaata kaikki päivät myös viikonloput. Oonkohan masentunut mies vai testosteroni matalalla. Vai mikä helvetti mulla on. Ketään ei ole jolle voisin puhua. Vaimo ohittaa kaikki tarpeeni enkä ehkä siksi ole häntä kohtaan intohimoa enkä rakkautta tuntenut 8 vuoteen. Ollaan 49 ja 45 ja tytär aloitti lukion tänä vuonna. Yhteinen asuntolainamme on todella iso. En yhtään tiedä mitä tehdä tai miten palauttaa elämääni ilo. Säälittävä mies verannalla kalja kädessä rööki huulessa.Yksin istun ja ihmettelen. Kaipailen häntä vuosi 1996. Nuoruuteni tyttöä taas
Hyvää yötä runomies.
Onko jotain asioita, jotka tuottavat sinulle hyvää oloa, iloa ja mielihyvää? Mitä jos koittaisit lisätä niitä elämääsi?En ole itse lainkaan varma, että voiko yksi ihminen tyydyttää ihmisen kaikki tarpeet, sitä ei kai pitäisi edes odottaa toiselta. On surullista, kun nykyään ihmiset eivät enää kohtaa ja siksi on hankala keskustella asioista, varsinkin, jos ystävät ovat ”yhteisiä”. Kaikilla ei edes ystäviä ole. Koita jaksaa!Miten onkii tuo homma noin.Ettei puolison arvoa enään näe kun se siinä itsestään selvänä päivästä toiseen möllöttää. Vaimo on kuin pari vanhoja tohveleita. Ei niillä oikein mitään enään tee mutta kiintymykseltä ei poiskaan nuita tohveleita tohdi heittää. Harmaata kaikki päivät myös viikonloput. Oonkohan masentunut mies vai testosteroni matalalla. Vai mikä helvetti mulla on. Ketään ei ole jolle voisin puhua. Vaimo ohittaa kaikki tarpeeni enkä ehkä siksi ole häntä kohtaan intohimoa enkä rakkautta tuntenut 8 vuoteen. Ollaan 49 ja 45 ja tytär aloitti lukion tänä vuonna. Yhteinen asuntolainamme on todella iso. En yhtään tiedä mitä tehdä tai miten palauttaa elämääni ilo. Säälittävä mies verannalla kalja kädessä rööki huulessa.Yksin istun ja ihmettelen. Kaipailen häntä vuosi 1996. Nuoruuteni tyttöä taas
Kenelle?Hyvästi.